tears of angels
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

tears of angels

dette er et board der er slev opfundet der er ingen realisme overhovedet på denne side og folk spiller på eget ansvar
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En tanke til fortiden.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeTors Dec 20, 2007 1:52 pm

En kølig vind fejede ind over kysten og bølgerne brusserede afsted. Solen var høj på himlen og fortalte at klokken måtte være omkring 14, men trod det dejlige vejr var der snart ingen på denne hjemsøgte strand. Marco havde hørt mange af de strækkelige historier, som menes at havde fundet sted her og hans eneste reaktion på dette var at han frydede sig og nærmest håbede på at der ville ske noget spændende en dag han selv var der. Men intet var hænndt i nu.
Han sukkede kort ved denne tanke og rettede så de krystalblå øjne imod havet. Han gik lidt hen af den sorte sand, stoppede op ved en gravsten og satte sig så på den. Han vemdte ansigtet ud imod havet og sad så der og stirrede eftertænktsomt derud imod..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeOns Dec 26, 2007 10:43 pm

val kom gående hendes sind var tungt og hendes hoved fyldt af tanker der ikke kunne siges højt hun satte sig på en grav sten og sparkede iretteret til en sten den fløj ud i vandet og lanede der med et plask hun rejste sig og gik ud til vand kanten *så længe siden at jeg ikke engang husker det eric hvor ku du og dig seraphir ja selv damian hvor kunne i jeg* en enlig tåre faldt fra hendes kind hun lukkede øjene i et forsøgt på at hindre hendes indre smerte i at antænde den blå ild i hendes øjne *jeg kan jo ikke engang danse mere hvor kunne i tage så meget fra mig det ville være meget nemmer hvis jeg var død den nat bare alt anet en det her* hun sank på knæ i vand kanten og vandet skyllede stille ind over hendes vide kjole og fik den til at klæbe til hednes knæ hun tog sig ikke af det selv om hun alt for godt vidste at det vide stof ville blive gennemsigtigt fra låret og ned
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeOns Dec 26, 2007 10:49 pm

En kølig vind fejede ind over Marco og fik hans lange sorte hår til at danse livligt omkrinng hans hovede. Han skubbede irriteret en tot væk fra øjnene af ogf fik så pludselig øje på en vkinde der kom gående hen imod ham. Hun satte sig ved en gravsten, for derefetr blot at bevægge sig ud til vandkanten uden at skæmke ham en tanke. Marco smilte skævt og kiggede så vuderende hen på hende med sine blå kølde øjne. Hna lægde mærke tilm,at ehdnes krop stille begyndte at komme til syne ved hednes ben på grund af vandet der gennemblødte det hvide tøj. Men han skænkede dette ikke en tanke, han kiggede blot videre vuderende på hende og forholdte sig tavs. Han ville se hvor længe der mon ville gå, før hun opdagede ham..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeOns Dec 26, 2007 10:54 pm

vals øjne flakkede op i et kraftigt brænede blåt lys hun rejste sig og vaklede tilbage mens hun slog hånden for øjende hun slog omrking sig for at fjerne skyggerne de kræsende omking hende og skreg hendes navn prøvede at få hende til at gå tilbage tilbage til ruinen men hun ville ikke se mere hun havede set nok hun satte i løb den anden vej med den ene arm op foran øjende for ikke at se deres ansigtsløse hoveder hun vidste at andre ikek ville se dem at de kun hjemsøgte hendes minder og irentinger hun løb lige imod marco uden at vide at han var der
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeOns Dec 26, 2007 10:59 pm

Maco blav på sin plads på gravstenen, men rettede sig da en anelse op og kigegde forundret på hende. Hvad lavede hun dog?
Han smilte muntert og kigegde så fortsat vuderende på hende. Men da hun så pludselig bevæggede sig hen imod ham, rejste han sig op og sagde så i sidste øjeblik pas lige på hvor du går! hans stemme var alamerende om at hun næppe skulle prøve at gøre dette, men hans øjne glødede svagt af nysgerrighed. han kigegde undervuderende på ehnde og spurgte så tydeligt nysgerrigt hvad er det du laver? trods hans nysgerrighed, lykkedes det ham alligevel at lyde kold og kynisk sopm altid..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeOns Dec 26, 2007 11:03 pm

val stoppede få cm fra ham og fjernede armen hendes øjne slukkede sig selv et stykke tid efter og hun så forviret på ham som et lillebarn der ser noget uventet "øhh.. hvad... hvem... hvor kom du fra" det sidste blev sagt i en lidt ankalgene tone hun stillede sig trosigt med hænderne i siden som om det var ham der havde lavet noget han ikke burgdte og ikke hende der havde løbet fra sig selv om en gal
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeOns Dec 26, 2007 11:12 pm

Marco hævede det ene øjenbryn som for at spørge om hun virkelig mente det elelr om det hele blot var fup. Men inden hun kunne nå at svare, svarede han selv ehdnes spørgsmål med en lettere fraværende mine jeg var her før du kom, du så mig vidst bare ikke! han viftede en anelæse med hånden i en forklarende, emn også fraværende gestus. Han smilte koldt og vendte så igen sine klare blå øjne imod ehnde og spurgte endnu engang hvad var det du før lavede? han kiggede kort tilbage til der hvor hun før havde stået, hvorefter han så igen henvendte sig til hende med sine kolde blå øjne, der nærmest nedstirrede som han stod der og var højere..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeOns Dec 26, 2007 11:17 pm

val kikkede bare op på ham "jeg tænkte på hvad kain fortalte mig igår hvad damian sage idag oghvorfor fuck jeg ikke bare kan finde min bror og slå ham ihjæl du ved dæmonen eric mcslayen der ud over overvejer jeg hvad jeg selv er og svaret var ikke vider behagelit" svarede hun koldt men hendes øjne ligende stadigvæk et fortabt barns
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeOns Dec 26, 2007 11:22 pm

Marco kigegde interesseret ned på ehdne, hævede endnu engang det ene øjenbryn og smilte så svagt. Han placerede begeg sine hænder om på ryggen i en formel gestus og konstaterede så ligegyldigt ja sådan kan livet jo være! han sagde ordet 'livet' med en spottende stemme, da han jo ikke længere tilhørte undder denne katagori, livet!.
Han smilte muntetr og vendte så sin krop bort fra ehnde og kigegde nysgerrigt ud imod havet. Han gik lidt derhen imod, men stopepde så op da han nåede halvejs dertil. Han holdte stilheden lidt, uden at rokke sig det mindste, men derefetr ødelægde han så den rolige stemnjing og spurgte pludselig hvilket væsen er du så min lille ven? han vidste ikek helt om han overhovedet burde tirre ehdne, for hun kunne jo være stærkere, men han var sådan set temmelig ligeglad emd dette og afvenetde derfor blot hendes svar emd en kold mine..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeOns Dec 26, 2007 11:27 pm

"jeg var engang menenske som alle andre så forelskede jeg mig i en ærke engel og ønske så desparat at blive en engel at jeg opsøgte kain for at blive det vi indgik en aftale men noget gik galt så ja jeg ved det faktisk ikek jeg er ikek en engel ikek en dæmon ikke et menneske jeg er bare vandren som jeg altid har været" hun tav hun øsnskede ikek at fortælle ham om ruinden og det hemlige tempel under det det hendes bror havde fundet og billederne der løb en kold gysen ned af hendes ryg "hvad er du så du er iværfald ikke en engel det er du for augant til du kan være et meget ubehagleligt menenske men det er du for køn til så jeg gætter på at du er dæmon"
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeFre Dec 28, 2007 1:26 am

Han lytetde snart ikek til det hun havde at sigfe, men da hun så begyndte at forklare at hun ikke var nogen af de normale tre racer, spidsede han øre og vendte ansigtet hen imod hende. Han kigegde vuderende på ehdne endnu engang og konstaterede så eftertænksomt til sig selv i en meget lav stemme en ny race? interessant! hans øjne farrede efetrtænktsomt op og ned på ehnde, hvorefetr de så igfen havnede ved ehdnes øjne og fik et spottende ansigtsudtryk. Han hævede det ene øjenbryn endnu engang, da hun konstaterede at han var for køn til at være mennekse og brød så ud i en hånende latter da hun derefetr fortsatte og døbte ham til at være demon. For det kunne enhver med øjne i hovedet, da vel havde gættet.
Han undlod bevidst at besvare hende på spørgsmålet og gik derefetr blot videre til sien egne interesser hvordan kan det være et du ikke er nogen af disse racer? han vidste udemærket godt at hun kun lige havde forklaret ham dette, men han fornememde at hun skjulte et elelr andet og han havde til ehnsigt at finde ud af det, på den ene elelr den anden måde. Den ene mundvig hævede sige n anelse af morskab over denne onde tanke, hvorefetr hanså stirrede koldt på hend eog afventede svar..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeFre Dec 28, 2007 1:52 pm

"det er noget jeg ikke ønsker at tale om" hun satte sig ned i sandet og kikkede ud på vandet hendes lange sorte hår lage sig blidt omkring hedes ansigt og skulder hendes øjne antændes med et zhrr lyd og de blå flammer slikkede i de hulder hendes øjne skulle havde været i hendes vinger begyndte langsomt at komme til syne mens hun sad og kikkede ud over havet hun havde stadigvæk ingen kontrål over hvordan hendes forvanlig indfandt sig eller hvornår den gjorde hun mærkede mærket der fulgte med det begynde at gå imod hende og de ansigtløse skygger begyndte at gå væk som om de frygtede hende
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeFre Dec 28, 2007 10:58 pm

Marco missede med tungen i en irriteret mine. Han fulgte hende med øjnene, da hun satte sig, for derefetr igen at fjerne blikket fra hende og placere det imod havet. Han vidste ikke længere om hun var interessant nok til at holde ham her, men på den anden side, hvad skulle han ellers lave? Han blwev stående som han var på strandens bred, men da hendes øjne pludselig flammede op og vinger stille begyndte at dukke frem fra ehndes ryg af, retetde han igen sin opmærksomhed imod hende. Han forblev tavs, så bølgernes brusen overmandede de usangte ord og den kølige vind sussede om deres hoevde og lavede en rubust dans med deres hår. Han kiggede roligt på hende med en spids af interresse, smilte skævt og spurgte så roligt hvad får dig til at tro at det vil stoppe mig i at få disse informationer? han hentydede til hendes sidste ord om at hun ikke gad at snakke om dette. Han vidste at han muligvis ikke ville kunne få hende til at sige det frivilligt, men at pine hende til sandhed, var noget han også foretrak, så han skulle nok få de informationer han hungrede for..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeLør Dec 29, 2007 1:09 am

"du vil aldig kunne få det ud af mig uden at få eric på nakken" sagede hun koldt og lige gyldigt hun vendte sine flammende øjne imod ham og smilede engle blidt til ham "desuden truer man ikke uskyldige unge kvinder og der ud over slås jeg beder end de fleste igen jeg er vandren en af de mest efterlyste personer nede hos jer" hendes smil var stadigvæk blidt og kærligt men hendes øjne flammede drilsk og udforderne "men du kan jo prøve"
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeLør Dec 29, 2007 5:29 pm

Marco smilte muntert i et skævt smil og kiggede så vuderende på ehnde, hvor stærk kunne hun mon være? Sikkert stærkere end hun umiddelbart så ud, vidste han. Han smilte munetrt og konstaterede så efterlyst siger du! Hvad ville du være værd? han vendte igen ansigtet imod havet og venetde så spøændt på ehdnes svar..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeLør Dec 29, 2007 9:55 pm

"det kommer helt an på hvem du aflevere mig til og hvis det er den forkerte kommer du mere til skade en du har ide om så er det ulempen værd" hun rejste sig og gik over til ham og hviskede blidt i hans øre så hun var bevist om at han ville kunne mærke luften var hvært ord og varmen fra hendes flammende øjne "tro mig du har ingen ide om hvor meget du er oppe imod jeg er ikke så uskyldig som jeg ser ud" hendes kjole klæbede til hendes lår og stoffet var gennemsigt og skjulte kun de mest intime steder hun lage en hånd på hans bryst "du kender vel din kolega eric ham der stod lige under kain og forrådte jer det er min storebror og hans styrke er intet imod min"
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeSøn Dec 30, 2007 8:45 pm

Den ene mundvigf hævede sig en anelse op i et skævt eftertænktsomt smil, som der tydeligt viste at han faktisk overvejde den spænding det eventuelt kunne blive til. Men han var ikke dum, han vidste hvad ricikoerne vilæle være og vidste at changen for at han stødte imod den rigtigte overhovedet ikke ville overveje den skabne han ellers ville kunne støde på. Han retetde sit blik imod ehnde, smilte iskodlt og sagde så en vild kvinde? Interessant! han smilte overlegend og en anelse flitrtende, men øjnene blev straks derefetr igen koldt og kyniske og han kiggede nhu kun roligt ned på ehdne. Han ville gerne habve del i al den spænding, men risikoen var for stor, så hvordan kunne han kringle det sådan at han ikek ville tage skylden for sådan en fangst? Hans blik bevæggede så vuderende op og ned på hende, smilte muntert for sig selv *en god fangst!* han forblev tavs, men øjnene fortalte også meget mere, end alverdens ord kunne rumme..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeOns Jan 02, 2008 9:09 pm

val smilede selvsikkert til ham og så trådte hun et skdrit nærmer hendes øjne glintede svagt i det svage lys hvilket gav hele hendes fremtoning et mystisk og sensuelt skær "det er ikke uden grund at jeg er eftersøgt selfølig er jeg vild det er man nød til for at dræbe demoner af høj rang men det burdte du jo vide alt om men hey hvis du keder dig kan du da komme og hjælpe mig jeg får 3000 for at slå en engel ihjæl han burdte faktisk befinde sig i området" hendes hænd lage sig på hendes vifte bloodet for alle tre raser glintede svagt på det hvide stof
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeOns Jan 02, 2008 11:59 pm

Han smilte muntetr evd ehdnes ord og nikkede da kort da hun havde erklæret at han da også måtte have det sådan. For hun havde da til dels ret, man burde have det sjovt, men man skulle også kunen kontrolere sig selv og ikke overdrive. Han kigegde vuderende påhende ved hendes sidste ords udfordring, nikkede kort igen og konsatterede så koldt det lyder fristende. Hvem er denne engel så? han ville lige tjekke og sørge for at han ikek ville ende ud med at dræbe en for betydningsfuld engel, for de4t ville ikke give andet end sjov og så derefetr en hules masse problemer og det sidste kunne han nu giodt undvære..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeSøn Jan 06, 2008 3:49 pm

"en eller andne af meget lav rang jeg har gjordt noget resurse arbejde og ikke engang damian er på fornavn ved denne engel ja han aner ikke hvem han er det samme gælder seraphir så det burdte ikke tage al verdens tid og ja det ville nok ikke kræve meget anet end at løfte et øjnbryn noget tyder op at han er temlig svag men jeg bliver betalt godt for det" val smilede hun var godt kalr over at hvis en tjener dæmon gik imod denne engel ville de få bank og at det nok kun var nogle af de mest afarende kriger der ville have en shanse imod denne engel da det tros alt var en kriger engel der længede havde forfuldt hende hun smilede blidt til ham og trak tre nåle ud af håret og hun fæstnede til sine underarme i det holder der var lavet til det
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeMan Jan 07, 2008 10:28 am

Marco smilte kold ved hendes ord, spejdede ud imod havet og svarede så koldt så burde det jo være barnemad som du selv siger! han havde nu nærmest sagt ja til at han ville være med, men hvor skulle han hen for at udførre dette og hvornår ville det finde sted? Han smilte roligt d'frem for sig, vendte igen sine krystalblå øjne imod ehnde og spurgte så nysgerrigt hvor og hvornår finder dette så sted? og hvad er dette offers navn? han ville gerne lige vide lidt, for at tjekke hvad det egentligt var han gik ind til..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeMan Jan 07, 2008 7:03 pm

"når jeg tager mig sammen til at rejse mig og gå ind i skoven hvor han står og sliber hans sværd han er en krigerengel fra elite gruppen ledet af krigernegel rastina men er blevet sendt ud for at dræbe mig jeg mener det var noget i den stil han sagde da vi mødtes sidst der gad jeg bare ikke udryde ham det var han for ynkelig til han hed vist noget i stilen med mateus unitan eller sådan noget" hun trådte hen til ham så tæt at slev hun blev ubehaglig til mode ved at være så tæt på ham så lage hun hovedet på skrå og smile udforderne på ham "hvad siger du er du frisk på noget aktion?" hun blinkede og hendes grønne øjne fik et sensuelt skær over sig fremprovokertet af de blå flammer der ulmede bag hendes øjne parat til at bryde i band når det skulle være
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeMan Jan 07, 2008 10:08 pm

Marco lyttede eftertænktsomt tild et hun havde at fortælle, prøvede på at huske det hele, til hvis han nu engang skulle få brug for det. han kigegde igen roligt ud imod havet, det gav en form for betrykkelse, det var roligt og vildt. Han elskede havet for sin mystik og så selvfølgelig den rolige effect den havde på ham. det gav ham tid til at tænke og klare sig hovede. Han vendte igen blikket imod hende, da hun nu stod helt op af ham. han kunne ikke lide denne tæthed, det var for usikekrt. Han rykkede et skridt tilbage, smilte koldt og svarede så muntert når som helst det skal være! Efter dig! han bøjede koldt for hende, som ville han vise ehdne vejen afsted..
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeMan Jan 07, 2008 10:12 pm

val smilede igen sort som en lille pige der lige havde fået loving på en ny kjole eller dukke af sin mor hun folde elegant sine vifter ud og tog nogle flere nåle ud af håret hun vendte sig om og begyndte at gå d ahun var nået tre skridt hen vendte hun sig igen og smillede udforender til ham "lad os se om du kan følge med" ved disse ord flammede hendes øjne op og hun satte i et spring så kraftfuldt at det tydeligt afslørede at hun ikek var menneske i et rasende tempo sprang hun fra gren til gren ind i skoven bag standen som en jager på vej efter sit bytte
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitimeMan Jan 07, 2008 10:33 pm

MArco smilte koldt ved ordene af ehndes udfordring, nikekde kort og forvandlede sig så til sin demoniske skiggelse. Store vinger skød ud af hans krop, blodrøde øjne med tynde pupiller stirrede iskoldt frem for sig og hans hjørnetænder blev længere og skarpere. Han satte af fra jorden af og fulgte så efetr hend ei en gevaltig fart. han kunne næsten holde trit med ehnde, men han vidste at hvis hun satte tempoet helt op, så ville han ikke kunen følge med længere. Hun var jo trods alt en del stærkere end ham selv..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tanke til fortiden. Empty
IndlægEmne: Sv: En tanke til fortiden.   En tanke til fortiden. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tanke til fortiden.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» en ensom tanke

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
tears of angels :: cuil :: havet-
Gå til: