tears of angels
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

tears of angels

dette er et board der er slev opfundet der er ingen realisme overhovedet på denne side og folk spiller på eget ansvar
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en oplevelse for livet

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 4:10 pm

hun rødmede endu mere og rystede så kraftigt på hvoedet "je jeg mødte damian havde jeg ikke haft anden ofr for krops kontakt med en end når jeg krammede mine brødre godnat eller når jeg slog mine fjender ihjæl det glæder for den sags skyld også for kvinder"
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 4:12 pm

Han nikkede. Så intenst på hende. "Hvor langt vil du lade dette gå?" spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 4:15 pm

"så langt du vil føre mig" hun så gnert på ham en lok har hendes hår fald ind forand hendes ansigt og hun forsøgte genret at gemme sig bag den
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 4:18 pm

Han så alvorligt på hende og strøg lokken væk fra hendes ansigt.
"Også hele vejen Val?" spurgte han og så ømt på hende. *Jeg ville give alt for at hun blev min. Alt..*
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 4:31 pm

"også hele vejen hvis du vil ha det" hun så ned af sig selv som om hun skammede sig over det hun så damian hade efterhånden fået slået ind ihovedet på hende at hendes krop var uren og syndig og hun troede på ham
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 4:38 pm

"Alt du skal for at bekræfte det min elskede, er at kysse mig." Han så på hende. "Uanset hvad Damian har sagt om dig, er du ikke syndig og uren. Du tør stå ved dit udseende, indeni såvel som udenpå. Det jeg ser er Universets smukkeste væsen, som efter min mening burde have været engel og ej menneske.." Han kærtegnede hendes ansigt og så hende dybt i øjnene. "Det her.. er dit valg Valantha. Jeg ønsker ikke at presse dig til noget du ikke ønsker.. fordi jeg elsker dig."
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 4:41 pm

"jeg elsker også dig min engel" hun så på ham med tåre i øjene hans ord fik hende til at føle sig så rigtigt så virkelig så smuk hun kyssede ham og i det kys forsøgte hun at give alt det tilbage som an havde givet til hende
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 6:18 pm

Han gengældte inderligt kysset og holdt hende tæt ind til sig. "Du bestemmer tempoet min egen.." Han kradsede og kærtegnede hendes ryg og nappede hende drillende i øret inden han kyssede hende på halsen.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 6:25 pm

val sukkede af velvære og kærtende hans bryst kraben og hals med sine hænder hans hun fæltes varm under dem
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 6:31 pm

Seraphir kunne mærke sit hjerte hamre. "Jeg vil se mere af dig.. jeg vil vide hvorfor Damian ikke kan klare din tilstedeværelse hvis dit tøj sidder bare en smule forkert.." han lo stille og nappede hende blidt i halsen.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 6:37 pm

val smilede til ham mens hun rødemde igen hun åbnede langsomt sin kjole ved at spænde den op oppe fra og ned som altid sad den meget stramt over brystet men det var intet nyt hun hade tros alt en e skål hun åbnede kjolen til navlen og kikekde så nervøst op på ham
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 6:40 pm

Han smilede til hende og kyssede hende blidt. "Vi tager det i dit tempo.. Jeg skal nok være forsigtig.." Han kærtegnede hendes kind. "Det lover jeg." sagde han og så kærligt på hende. *Hvad er det med mig? Ingen har før kunne få mig til at reagere sådan her før..*
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 6:46 pm

val kyssede ham blidt og tog så rasten af kjolen af hun sad nu kun i det sorte undertøjs sæt hun havede fået af sin bror det med det halv gennemsigtigte stod og de små blonder
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 6:54 pm

Seraphir så intenst på hende. "du er afsindig smuk elskede.." Han satte sig bag ved hende, kærtegnede hendes hals og skuldre, lod hænderne glide ned over hende arme og lagde armene om livet på hende. Han nappede hende blidt i halsen og nussede hendes mave. *at have hende så nær er utroligt.. for få timer siden turde jeg kun drømme om det..* Han begyndte at bide hende forsigtigt i halsen.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 6:58 pm

val stønnede svagt mens hun rakte hænder om bag sig selv og kærtende det af ham som hun kunne nå hele hendes krop længes efter ham
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 7:07 pm

Han holdt hende tæt ind til sig, indåndede duften af hende. Kradsende hende blidt og skubbede hende forsigtigt ned at ligge. Han så intenst på hende og begyndte at kysse hende. Først på læberne, så halsen, skuldrene, kravebenene. Han stoppede og nappede hende blidt i øret inden han kyssede hende igen, som før. Bed hende ganske forsigtigt i halsen og langs kravebenet. "Nyder du det?"
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 7:09 pm

val kunnet intet sige hele henes krop brændte af nydelse og begær hun nikkede bare svagt og stønde så lavt "ååå ja meget du aner ikke hvor meget"
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 7:15 pm

"Bare sig når jeg må gå videre.." Han fortsatte tålmodigt sin behandling. Lod blidt sin tunge kærtegne hendes hals før han bed hende, rørte uendelig blidt ved hende, kradsede hende forsigtigt, nærmest drillende.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 7:17 pm

"du må alt hvad du vil" hun tog fat om hans nakke med en hånd ogg kyssede ham hæftigt krævende hvor efter hun bed ham i halsen og vældte ham blidt om på ryggen nu var det hans tur
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 7:19 pm

Han smilede overrasket. "Nå.. vil du nu tage hævn?" spurgte han med et glimt i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 7:24 pm

"self vil jeg det" hun satte sig så hun sad oven på ham mens hun lænede sig over ham hun lod sine hænder kærtenge hans over krop og lod blidt dine negle følge linjerne på hans bryst og hals hun kysse ham hæftet og krævende på munden o lnagsomt ned af halsen vider ned af kravebennet og ned af brysten mens hun bevæegede sig længer ned over maven rundt omkring hans navle og ned til buske kanten så lod hun blidt sine finger glide ind under bukse kanten og blidt stryge omkring kanten og igen op langs hans krop
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 7:30 pm

Seraphir gispede. "Valantha.. det.." Han så på hende med et blik der lyste af begær.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 7:33 pm

"det er kun fair efter det du gjorde imod mig" hun smielde til ham og fortsatte bare hendes bahnling af ham men denne gang kassede hun en andelse hårde en før ikke så meget så det gjorde ondt men nok til at han nu ville kunne mærke det som anet en blide strøj
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 7:37 pm

Han stønnede dæmpet og kyssede hende begærligt. Så på hende. "Val.. du driver mig jo til vanvid.." Han smilede til hende og lod nogle fingre køre ned over hendes krop.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 7:41 pm

val kyssede ham krævende igen og fortsatte igen mere hæftigt end før hende bevælgser var ikek længer nærvøse og forsigtigt nu var de sikre og nådesløse hun vill have ham og hun ville søre for at han aldig ville glemme denne nat "hvis jeg driver dig til vandhvid sådan her vil du være psykisk syg når jeg er færdig med dig" hun sendete ham et selvsikekrt smil
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
Sponsoreret inhold





en oplevelse for livet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en oplevelse for livet
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
tears of angels :: cuil :: det beboede område :: valanthas hus-
Gå til: