tears of angels
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

tears of angels

dette er et board der er slev opfundet der er ingen realisme overhovedet på denne side og folk spiller på eget ansvar
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en oplevelse for livet

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 12:47 am

Han så på hende mens han nød hendes berøring. "Og? gør din ikke også det kæreste?" spurgte han med et smil og lagde hovedet på skrå. Han satte sig i sofaen og trak hende ned ved siden af sig.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 12:52 am

val lod sig pænt følge med og kyssede ham blidt på kinden og rækte ham en kop "det er underligt at tænke på at alle engle er jumfruer ikke at jeg har noget imod det jeg er skam også selv det er bare ja mærkeligt i er så smukke så lideskablige og så må i ikke røre kvinder hvordan kan i holde det ud"
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 12:57 am

"Hvem siger vi kan holde det ud?" svarede han og tog en tår af sin te. Den var hverken kold eller varm. "Iøvrigt.. er det ikke alle der teknisk set er jomfruer min kære.. selv engle har haft et jordisk liv engang.." Han blinkede til hende og drak lidt mere af sin te. "Og jo jeg har da rørt ved en kvinde, bare ikke på den måde som du hentyder til.. det.. det nåede jeg aldrig.." *Hvorfor fortæller jeg hende det her - nu stikker hun helt sikkert af, smider mig ud eller det der ligner* tænkte han og sukkede dæmpet med fjernt blik.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 1:02 am

val færdige gjorde sin te og lagede sig lbidt ind til ham med en hånd vilende på hans bryst og den anden mod hans skulder så hun lå halvt inde over ham "hvad skete der men hende og dig og var hun smuk lever hun endnu og hvordan døde hun" spørgsmålende strømmende ud af hende før hun opfattede at hun sagede dem hun kikkede undskylkdene på ham "du skal ikke svare hvis du ikke har lyst"
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 1:09 am

Et udtryk af smerte gled over hans ansigt. "Hun døde for længe siden.. Smuk var hun ja.. men har dog set smukkere kvinde.." Han så på Val. "Jeg har jo mødt dig... hendes død.. jeg er ikke sikker.. men hver gang jeg har rejst i Intetheden har jeg hørt hende skrige mit navn..." Han sænkede blikket, minderne gjorde ondt.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 1:12 am

hun lage blidt en hånd på hans kind og kikkede medfølende på ham "hvis jeg dog bare kunne bære din smerte for dig" hun kyssede ham blidt på panden
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 1:17 am

Han så på hende. "Det er længe længe siden nu.. Intetheden er kun sjældent opholdssted for mig.. så.. " Han rystede på hovedet, som for at klare sindet. Så derefter på Val med et kærligt smil inden han kyssede hende.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 1:20 am

val besvare blidt hans kys og strøj han kærligt over håret hun smilede til ham og lyste så op i et smil "bliv sidene og rør dig ikke" hun satte sig om bag ved ham og begyndte at massere hans skulder det måtte være meget lang tid sinde han sidst havede fået massage hvis han overhvoedet havede fået noget
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 1:25 am

Seraphir lukkede øjnene i nydelse. Det gjorde ondt, men det skulle det jo, han vidste også at han havde behov for at blive løsnet op. "Du er den første der har givet mig massage i rigtig lang tid.. det er rart.."
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 1:28 am

hun smilede bare og begyndte at nynne en lille stille melodi mens hendes hænder masserde og kærtegnede ham hun kikkede smilede og kærligt på ham mens den lille melodi svagt lage sig i rummet omkring dem
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 1:40 am

Seraphir nød det. Stemningen beroligede ham mere end den sødeste musik i englenes rige. "Mmm.. det er rart.. dine hænder er dejlig varme Val.." Han åbnede øjnene og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 1:43 am

"tro mig de kan blive endnu varmer" hvisked ehun tæt ved hans høre hun masserde ham med længer bevæglerser og tog fat de stede hun vidste var forbundet med sner der stragte sig længer ned i kropen så han også ville kunne mærke det i maven brysten og i hans ben
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 1:55 am

En lyd der kunne tolkes som en dæmpet stønnen undslap ham. "Val.. det der føles næsten for rart" Han så op på hende med et let sløret blik. et glimt af noget, måske begær, kunne anes i det.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 2:02 am

hun stodde lidt efter lidt og lod sin hånd glide hend over hans bryst mens hun kærtengede hans kraveben og hals 2hvordan kan noget føles for rat min kære engel" hun smilede blidt til ham
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 2:06 am

Han så på hende. "Fordi det er dig der gør det.." Han lukkede igen øjnene i ren og skær nydelse. pludselig kiggede han på Val, greb fat om hende og kyssede endnu mere inderligt end før. Glimtet i hans blik var blevet klarere.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 2:09 am

val lage begge hænder på hver side af hans ansigt og kyssede ham hæftigt hun kunne mærke hvordan hendes hjerte bankede hurtiger og hun var ude af stad til at sture sine egne bevæglerser hun rysttede svagt
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 2:18 am

Seraphir greb endnu fastere om Val da han mærkede hende skælve. lod en hånd glide gennem hendes hår. Han kunne mærke hendes hjerte hamre, og fornemmede hvordan en ukendt varme spredte sig i ham som en brand. Han så begærligt ind i hendes øjne, hvorefter han kyssede hende. først på munden, dernæst ganske blidt på halsen.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 2:21 am

der undskalp en lys fra vals læber en blaning immelm et suk af nydelse og et støn hun log sine hænder kærtenge hans overkrop ryg og hlas mens hun føldte det som om hun smeltede i hans armede det føltes så rigtigt
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 3:20 pm

Seraphir så på hende. "Vil.. vil du se mere af mig, siden du ikke kan lade være med at røre ved mig?" spurgte han og kradsede hende blidt på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 3:23 pm

val rødmende op til begge øre og ligende en der var gået i chok så smilede hun ufattelig genert til ham og nikkede så stille venste skulder på hendes kjole var geldet ned så hende ene skulder nu var blottet
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 3:40 pm

Han løsnede sit tøj og trak det af sig, så han nu sad i bar overkrop. han rakte ud og kærtegnede blidt hendes blottede skulder, mens han smilede til hende. *Hun er sød når hun rødmer* tænkte han, fjernede hånden fra hendes skulder til hendes kind. Derefter lod han hånden glide kærtegnende ned over hendes ansigt, hals og skulder, ned over hendes arm indtil han holdte hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 3:44 pm

hun så på ham med bedene øjne "seraphir du... du må ikke... jeg ... jeg brænder og... og jeg ved ikke hvor meget længer jeg kan holde igen" hele hendes krop rystede nu og hun kunne mærke varmen efter hans hænder hendes læber skreg næsten efter mere
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 3:57 pm

"Hvem siger at jeg kan, Valantha?" Hans stemme var hæs af begær, et begær som han aldrig havde følt før. "Du vækker følelser i mig jeg ikke har følt i alt alt for mange år.. " Han lagde armene om hende. Så hende i øjnene. "Hvis du vil tilbringe denne her tid med mig.. så standser jeg dig ikke. Lige nu.. er jeg blot et menneske.. Intet andet." Han aede blidt hendes hår.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 3:59 pm

val kyssede ham begærligt og præssede sin krop ind imod hans hendes hjerte hamrede som aldirg før og hende hendes krop direde der var ikke længer brug for ord det hele føltes så rigtigt
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
G?st
Gæst




en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 4:08 pm

Han lod sine hænder kærtegne hende. "Du har aldrig vist dig for en mand før har du?" spurgte han blidt. Han viklede en tot af hendes hår om sin finger og kyssede hende på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en oplevelse for livet - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en oplevelse for livet   en oplevelse for livet - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en oplevelse for livet
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
tears of angels :: cuil :: det beboede område :: valanthas hus-
Gå til: