tears of angels
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

tears of angels

dette er et board der er slev opfundet der er ingen realisme overhovedet på denne side og folk spiller på eget ansvar
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ravne vinger.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 36
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 31, 2007 1:48 am

Damian kiggede indgående på ham "det er værre hvis det har noget med uskyldige at gøre, om det så er en uskyldig engel eller menneke, ja hvem ved en dæmon, man skal holde hånden over de svager og ikke tugte og misbruge dem og i værste fald slå dem ihjel, fortæl mig dit ærne og jeg lader dig passere" han løftede let brynene for at understrege hvor let det var selvom det nok ikke ville være hvis det viste sig at det var en uskyldig han var efter, så blev han jo nok nød til at slå ham ihjel, i det sidste var han begynd at tro på at det ville være letere at slå alle dæmoner ihjel, skyldige eller ej, de ville i sidste ende alle ende med at slå uskyldige ihjel, men man skulle ikke tvivle på omvendelsen, på befrielsen fra det onde
Tilbage til toppen Go down
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 31, 2007 2:28 am

Marco smilte koldt frem for sig, som for at makere hvor lidt han havde tænkt sig at at rokke sig. Han kiggede indgående på vogteren, smilte muntert og sagde så pludselig så slå mig ihjel. Hjælp en demon med en selvmordsakt! han vidste at selv ikke engle måtte hjælpe andre med at udføre selvmordstanker. Han kiggede muntert på ham, smilte skævt og lægde så igen sine hænder på kryds af hinanden. Han nåede kun lige at lægge hænderne på plads, hvorefter han så kom i tanke om noget og placerede sine hænder ud til siderne. Han havde bemærket at de befandt sig i en temmelig høj højde og at hvis han lod sig falde her, ville det blive enten dræbeligt eller faretruende farligt. Et glimt af en udfordring fejede hen over hans øjne, så lod han sine vinger glide ind i rykken igen og hans øjen blev nu igen blå som normalt. Han dykkede imod jorden i en ufattelig fart, han viste ingen tegn på at han ville rede sig selv og ud fra øjnenes glimt at dømme, ville han gøre en ende på det hele..
Tilbage til toppen Go down
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 36
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 31, 2007 2:38 am

Damian smilede og dykkede så efter dæmonen, det var ikke så længe siden han havde lavet samme stund, han hjerte trak sig sammen ved tanken, han prøvede ikke længere at tænke på hende, for det gjorde for ond, han havde ofret så meget for hende og alligevel havde hun ofret mest for at være sammmen med ham og det var deres kærlighed. han slog et enkelt slag med sin vinge og var nu oppe på siden af dæminen, bag den faktisk, han greb fat i hans vinger så han værken kunne baske eller nå ham, han rettede op og følj ned til en lysning, dæmonen var noget tung men ikke være end hvad godt var, en fin udvilket og avelsdygtig en, Damian satte ham ned på jorden med et bump og lanede så nogle meter fra, forsat så han stod foran ham, mht. den vej dæmonen havde været
Tilbage til toppen Go down
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 31, 2007 3:13 am

Marco havde ikke regnet med at han ligefrem ville havde dykket med ham ned og prøvet at rede ham og da slet ikke at han ville gribe sådan fast i ham at han ikke kunne gøre hverken fra eller til. Men sådan endte det og inden han kunne nå at se sig om, stod han i en lysning og kiggede koldt på ham igen. Han haddede virkelig den mand, hvorfor skulle han være alle vegne og irritere sådan på sin godhjertet måde.
Han spottede irriteret med tungen, smilte koldt og sagde så se det var da ike så svært, og så mangler vi jo bare at du så lader mig gå! han ventede ikke på svar, bevæggede sig blot afsted på sine føder i den tro at han sikkert ikke ville lade ham gå og hvis han ville, så kunne han lette lidt derfra igen. Han smilte koldt og fortsatte så roligt sin tur imod de brogede træer længere fremme..
Tilbage til toppen Go down
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 36
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 31, 2007 3:20 am

Damian smilede midlt til ham "jeg kunne lade dig gå og så følge dig, det kunne også være en mulighed, men jeg fortrækker ikke at bringe nogle i fare, okay?" han smilede forsat midt til dæmonen, han var faktisk begynd at more sig lidt, over dette, selvom han nu mente alt hvad han sagde i dybeste alvor, de måtte forhindre at dæmoner fik mere indflydelse, end de allerede havde for det var slemt nok, Damian gøs indvendigt ved tanken om alt den onde tilbedelse der var begynde at skyde op som kvælende ukrudt
Tilbage til toppen Go down
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 31, 2007 3:47 am

Marco forblev tavs, smilte blot koldt og fortsatte så sin gang. Han nåede nu næsten helt hen til træerne, mærkede vinden derfra der var lige så barket og grannet, som den han før havde lugtet. Men nu var der noget anderledes i denne duft, det lugtede af mennekse. Han bramsede bart op, så en mand midt i tredverne der marcherede ud lige foran ham, med økse og en bunke træ i hånden. Han så temmelig barbarisk ud, lignede en røver eller tyv. Han nynnede løjerligt frem for sig, men stopepde så også op da han bemærkede at han ikke var alene. Han var ved at kvæles i stilheden der pludselig hærskede, men vendte sig væk og skulle lige til at marchere ubemærket afsted igen. Eller det håbede han vel på, for Marco smilte muntert som var denne mand som sendt for at hjælpe, han greb ud efter hans strube og placerede ham for sine føder i hug. Han smilte koldt imod sin vogter hvad gør en helgen så nu? beder? han brød ud i en manisk latter der fik den rubuske mand til at ryste og bryde ud i gråd, han vidst ikke selv kendte til..
Tilbage til toppen Go down
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 36
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 31, 2007 4:01 am

Damian gik hend til dæmonene og manden, han så ned på mande "frygt ikke Gud er med dig" han så manden i øjnene med et roligt blik, han kiggede op på dæmonene og gik så halvt rundt om ham og trak og lagde sin kniv mod dæmonens strube, og gik så hænd der stod lige bag ham, han lod knivens rene stål hvile let mod halsen, "du er dæmon og uden for de normale værtslige love, at dræbe dig er ikke en synd i nogen forstand og at nyde det heller ikke, jeg har slået flere af din slags ihjel end du ville tro og for mindre end dette" han viskede det stille i dæmonens han stemme var som før engle sang og brusende fossefald, de var så fyld med godhed, der bare viklede sig om dæmonene og snoede sig ind i hans øre, derefter lagde Damian sin hånd på dæmonens håndled
Tilbage til toppen Go down
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 31, 2007 4:09 am

((når du gør noget så stort, så skal du lige give mig mulighed for at handle! Razz))

Marco hev en lille kniv frem fra inderlommen af, satte den op for kiven så han ikke kunne skære halsen over ham, hvorefter han så kastede manden fra sig og snurrede rundt så han stod ansigt til ansigt med vogteren. Han smilte kodlt og fik så kniven væk fra sin strube, med en hurtigt håndbevæggelse med sin egen kniv. Han satte kniven tilbage hvor den kom fra, hev sine to sverd frem fra ryggen af og stalte sig så hen i en kampposition. Han smilte koldt og sagde iskodt så kom og vis mig hvad i englebasser dur til! hans vinger dukkede igen op fra hans ryg af, han hjørnetænder blev længere og øjnene blev blodrøde og stirrede koldt på ham med de tynde rovdyragtige pupiller..
Tilbage til toppen Go down
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 36
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 31, 2007 4:17 am

Damian fik et grinene smil på læben, ååå det var længe siden han havde kæmpet nok fordi han enlig ikke måtte befinde sig på jorden, men han var langt fra utrænet, han hev sin økse frem fra bæltet og havde forsat sin kniv i den anden hånd, hans øjne begynde at lyse og hans enlig vinge lige så, han kiggede hurtigt på manden "Gud har set dig nådig, skynd dig væk så du ikke kommer noget til" derefter satte Damian af fra jorden og var straks med et vinge slag 10-20 meter over jorden, "som du ønsker" hans stemme havde nu for alvor fået styrke, som om alle verdnes engle kunne høres gennem dem og som om de brusende fosse have fået smeltevandets kolde renhed i sig og at den isnenede kulde for med, han smilede, et fromt smil han afventede nu blot et angreb, smilende afslappende som om det intet var, men vær en musken var spænde som fjedre og hans hovede registrede alle bevægelser, selv vindens usynlige dansen
Tilbage til toppen Go down
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 31, 2007 4:34 am

Marco hævede den ene mundvig i et koldt skævt smil, han holdte nøje øje med hver af hans bevæggelser. Så ham i sin hurtige bevæggelser oppe i luften, reagerede hurtigt og sprang så lige op imod ham med begge sværd hævede og klar til kamp. Hans hænder gnitrede af lyn, himlen blev dunkel og henlå i skyer, torden og lyn. Hans hænder gnitrede og fik lynene til at bevægge sig ud over hans sværd og gøre ham blot endnu mere kampklar. Han smilte koldt fremsagde en kynisk latter og nåede så op til ham. Han svingede med det ene sværd, beskyttede sig med det andet og holdte konstandt øje med hver af hans bevæggelser..
Tilbage til toppen Go down
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 36
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 31, 2007 4:40 am

"en masse kast med dine våben vil ikke overvinde mig, eller at lege med naturen, Gud skabte det hele og det er kun ham du påkalder, min herre" Damian smilede varmt og venligt, han lyste nærmest som en klar sol i det dunkle der nu herskede, han nød bare lynene og ærgede sig over at en så frygteligt væsen skulle besudle dem
Tilbage til toppen Go down
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 01, 2008 9:00 pm

Marco satte af med sine vinger, så han nu fløj op imod sin fjende som et missil, der kon havde det formål at skade sit mål. Han smilte koldt og vidste at hans fjende sikkert ikke ville lade ham gøre ham skade, men han var forberedt på dette. For han forsøge først at placere højre klinge imod hans strube og hvis dette slag ikke ville lykkedes, var han klare med venstre klinge til at ramme hans mave. Han vidste at disse slag ikke ville være 100% sikre for ham, men han vidste også at hans modstander umuligt ville kunne undvige dem begge. Ikke med den fart som han nu havde og vidste at slagene ville have..
Tilbage til toppen Go down
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 36
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 01, 2008 10:38 pm

hans kniv parerede slaget mod struben og med øksen stoppede han slaget mod maven og låste sværdet fast, i øksens hovede, han smilede som om det var ingen sag, selvom han godt mærkede styrken bag slagende ville han ikke vise det over for dæmonen, han skulle ikke tro at hans slag var mere værd end en flues vingeslag "jeg ville virkelig ikke gøre dette hvis jeg var dig" sagde han roligt til Dæmonen
Tilbage til toppen Go down
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 02, 2008 11:52 pm

Marco smilte blot koldt ved hans afværgelse, men var indersti inde ret imponeret, men også en anelse banmge for at han måske havde ret? Han ville nødigt erkende det, så han reagerede blot ved at misse koldt med tungen, smile muntert og næsvist konstatere det er lidt sent nu, syntes du ikke?. Himlen slog i lyn og torden, blev mere dunkel, hvorefter hans sværd så afgav små lyn og prøvede at samle sig om hans sværd så han vilel få kraftige stød hvis han ikke prøvede på at komme væk..
Tilbage til toppen Go down
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 36
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 02, 2008 11:57 pm

"du kunne fortælle mig dit ærne og gå her fra med en smule værdighed" Damian smilede, med et kraftigt ryk hev han det ene sværd ud af dæmonens hånd og lød det falde mod jorden, han holdt øksen ned langs siden, han lod kniven køre ned langs dæmonens sværdklinge, det gav en ækel lyd, men det rørte ham ikke
Tilbage til toppen Go down
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 03, 2008 12:17 am

Begge Marcos bryn farede end imod øjnene i et arrigt blik imod sin fjende, forstod han det da ikke? Han kiggede blot arrigt på ham da sværdet fløj af hans hånd, han reagerede ikke, var som stivnet i sine arrige tanker der farrede voldsomt rundt i hovedet på ham.
Han tog sværdet til sig, bakkede en anelse i lyuften med et par vingeslag og rettede så sine krystalblå øjne imod jorden. Han virkede arrig, men også fortvivlet på en eller anden måde. Hvad skulle han gøre? Hans åndedrat var voldsomt hurtigt af fortvivlelse og kun det, for ahn havde jo knap nok lavet noget. Han hang sådan lidt i luften, sukkede arrigt og vendte så øjne imod Damian. Han åbnede kort munden, for blot at lukke den igen, hvad skulle han sige? Han kunen ikke røbe det, kunne ikke og ville derved heller ikke. Hans øjne viste tydeligt at han kæmpede voldsomt for at finde en udveg, men de vildfarende ord forblev usagte..
Tilbage til toppen Go down
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 36
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 03, 2008 12:22 am

Damian hang forsat i luften, med et smil på læben, han holdt nøje øje med dæmonens mindste bevægelse, han havde ikke lyst til at blive overrasket af den, vinden fik kans hår til at danse om hans ansigt, han burde måske snart blive klippet igen, frakken slog mod hans ben, han kunne se dæmonens fortvivlelse, "er det virkelig værd at dø for, at havne i fernen" hans stemme ændrende sig ikke, men den havde en form for overtalende tone i sig
Tilbage til toppen Go down
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 03, 2008 12:27 am

Hans blik havnede igen på et uvis punkt, han tænkte kunne man tydeligt se. men da hans komentar så igen rungede imellem dem, retetde han straks sit blik imod ham og så var fortvivlsebn igen væk. Han kiggede koldt på ham og sagde afmålt det dur ikke, jeg kan ikke røbe noget. Så du må slå mig ihjel her og nu og så sprede mit rygte om en tapper demon der ikke forrådte nogen! han smilte skævt i en nærmest drømmende mine og kiggede så afventende på ham. Nærmest om at afvente døden nærme sig og gøre en ende på sin dage..
Tilbage til toppen Go down
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 36
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 03, 2008 12:43 am

Damian smilede forsat, "du vil ikke dø som en tapper dæmon kun en dumdristig dæmon, der udfordrede selveste ærkeenglen, der er ingen hæder i at nærmest begå selvmord" hans stemme var rolig og venlig som om han talte til en ven nu, men han var forsat i alarmberedskab, i tilfælde af et pludselig angreb
Tilbage til toppen Go down
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 03, 2008 12:54 am

Han smilte koldt frem for sig og spurgte så nærmest udfordrende mend et ville heller ikke gavne mig at afslørre noget for dig!.. og hvis jeg så gjorde det, ville du aldrig vide om det jeg siger er sandt elelr om jeg blot sige noget for at komme af med dig! han hævede roligt brynet igen og kigegde afventende på ham, hvad ville han mon nu finde på at sige?
Tilbage til toppen Go down
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 36
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 03, 2008 12:59 am

Damian smilede det havde dæmonen jo ret i, men han var nu godt til at se forskel, men dæmoner var svære at se de små tiks på som mennesker normalt havde, men man kunne jo håbe på dæmonen var klog nok til at fortælle sandheden "du vil overleve og hvem ved når dommedag en gang kommer vil det måske have gavnet dig for en gang skyld at have gjort noget godt i dit efterliv" Damian smilede et indbydende smil "om du taler sandt kan jeg ikke vide nej, men jeg kan vælge at stole på hvad du siger, fordi jeg tro på der findes godt i dig, dog bare undertrygt" Damians smil var nu varmt og roligt, og hele hans krop viste, rolighed, men inden i var han klar til selv det værste
Tilbage til toppen Go down
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 03, 2008 1:06 am

Han smilte koldt og brød så pludselig ud i en kold og hånende manisk latter og så konstaterede koldt selv jeg, har opgivet tanken om at jeg har bare så meget som et gran af godhed i mig! hans stemem var iskold og nærmest hånende, men viste at han selv troede på disse ord. Han smilte muntert, nikkede kort imod ham og spurgte så koldt har du måske had i dig? har du måske en dag vågnet og følt at i dag skal du torturere et uskyldigt væsen blot for morskaben, eller se forældre lide det øjeblik man hiver indvoldene ud af en spæd? han smilte koldt og roligt ved disse kolde ord. Han nød nærmest tanken om dette, nød at mærke frygen omkring sig og høre de vildfarende hejrte slå de sidste kæmpende slag. Det var færdigheder han havde som demon og som han i nuværende tidspunkter ikke ville kunne undvære for alverdens ting..
Tilbage til toppen Go down
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 36
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 03, 2008 1:12 am

Damian bevarede roen og lod sig ikke bevæge af dæmonens latter eller ord "det er trist du har opgivet dig selv på den måde og nej jeg har sldrig vågnet med de tanker, der er en grund til jeg er nået så højt i rang, men jeg ved da at engle hos os har haft de tanker enden som levende eller som engle" han smilede til dæmone, et mærkeligt smil der viste medlidenhed over for at dæmonen havde opgivet sig selv, det var altid sørgeligt syntes Damian, når nogle opgav det gode, det var derfor jordens menneskelighed var ved at falde i de ondes vold
Tilbage til toppen Go down
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 03, 2008 1:29 am

Han smilte nærmest triumferende ved hans første ord, han havde ikek følt disse tanker, så hvorfor skulle han selv så pludselig føle sit god?
Han smilte koldt og sagde så som ahns tanker havde udfort dem du har ikke haft kolde tanker, så hvorfor skulle mine være gode? han vidste at ahn ikek rigtigt kunne sammenligne dem med hinanden, men han vidste ganske enkelt ikke hvad ahn elelrs skulle sige og på et elelr andet punkt mindede de vel om hinanden.. Te punkt meget langt ude, måtte ahn indrømme, emn det var et punkt der var væsentligt. De kæmpede nemlig hver og især om én ting. Nermlig at bevare deres race og have en verden der var mest styret efter deres principper..
Tilbage til toppen Go down
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 36
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 03, 2008 1:35 am

Damian smilede ved dette spørgsmål, han havde hørt det så mange gang før "fordi man ikke ubevist kan være ond, det er bevistheden om at man gøre noget for uden grund at påføre andre lidelse og det at man nyder det, der er den onde handling, ingen er født onde, de skaber selv deres ondskab" han holdt en kort pause for at lade ordene sive ind "derfor tror jeg på det gode i alt og alle for alle kan ændre sig alle kan vende om og gå en anden vej" han kiggede indgående på dæmonen, selv det gode i dæmoner måtte han tro på for hvis man ikke troede hvad var der så at leve for
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ravne vinger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ravne vinger.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
tears of angels :: cuil :: skoven-
Gå til: