tears of angels
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

tears of angels

dette er et board der er slev opfundet der er ingen realisme overhovedet på denne side og folk spiller på eget ansvar
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 nu kan det fanme være nok

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 36
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

nu kan det fanme være nok - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nu kan det fanme være nok   nu kan det fanme være nok - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 03, 2007 1:53 am

"jamen dog hvor kedeligt, jeg bruger ellers i virkeligheden alt min tid på at sidde der oppe pg lure på dig" han blinkede til hende og grinede "men min skønne, jeg forlod mit arbejde og jeg tror det savner mig, især fordi jeg skal nu nå dobbelt så meget på den samme tid for vi har snart møde" han hev hende ind til sig igen i en kærlig omfavning "men søde lille frøken jeg må flyve nu, pligterne kalder, jeg finder dig så snart jeg kan, bare du holder dig uden for huset ellers ved jeg ikke hvor du er" han smilede drillende til hende, kyssede hende, slap hende og lettede "farvel kære" han forsvandt op i himmelen med et hjerte der fløj som han selv gjorde, han følte sig i live igen

///out///
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

nu kan det fanme være nok - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nu kan det fanme være nok   nu kan det fanme være nok - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 03, 2007 1:56 am

hun stod og så længe efter ham han have kysset hende mere end en gang hun smilede stort og begyndte så at dance af lykke efer noget tid stoppe hun og løb tilbage til byen for at købe et hus nu ville hun ikke forlade dette sted af ejen fri vilje
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
 
nu kan det fanme være nok
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
tears of angels :: cuil :: havet-
Gå til: