tears of angels
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

tears of angels

dette er et board der er slev opfundet der er ingen realisme overhovedet på denne side og folk spiller på eget ansvar
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Et brev fra sjælen

Go down 
ForfatterBesked
CarpeNoctem
nyskabt
nyskabt



Antal indlæg : 40
Registration date : 19/02/08

Et brev fra sjælen Empty
IndlægEmne: Et brev fra sjælen   Et brev fra sjælen Icon_minitimeTors Mar 27, 2008 12:13 pm

Seraphir kom op til huset. Det var forladt og ved at forfalde. Han kunne mærke tårerne komme frem i hans øjne og hamrede hånden hårdt ind i væggen. Hvordan skulle han nu komme i kontakt med hende?

Der var en metode. Telepati. Evnen til at læse og overføre tanker, tidligere havde han aldrig rigtig mestret den, men han følte han måtte prøve. Han satte sig og begyndte at meditere.

*Valantha min elskede.. Rastina har kaldt mig tilbage til Melen, der er krig under opsejling. Dûaths folk har samlet sig mod os og eftersom jeg er den nye ærkeengel, må jeg drage i kamp med mit folk. Ikke at jeg ønsker det.. Du betyder alt for mig Valantha og det er ikke Melen eller Cuil jeg kæmper for at redde fra dommedag. Det er dig.

Jeg elsker dig og det vil jeg altid gøre. Din Seraphir.*


//out
Tilbage til toppen Go down
 
Et brev fra sjælen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
tears of angels :: cuil :: det beboede område :: valanthas hus-
Gå til: