tears of angels
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

tears of angels

dette er et board der er slev opfundet der er ingen realisme overhovedet på denne side og folk spiller på eget ansvar
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvorfor mig?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
CarpeNoctem
nyskabt
nyskabt



Antal indlæg : 40
Registration date : 19/02/08

Hvorfor mig? Empty
IndlægEmne: Hvorfor mig?   Hvorfor mig? Icon_minitimeTors Mar 27, 2008 11:25 am

Seraphir gik og tænkte, igen. *hvorfor mig? Hvorfor var det lige mig der blev valgt til at efterfølge Damian, det er ikke engang noget jeg ønsker!* Han sparkede til en sten på jorden. "Pokkers!"
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

Hvorfor mig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor mig?   Hvorfor mig? Icon_minitimeTors Mar 27, 2008 11:27 am

rastina lanede op jorden et iretteret blik var at spore i hendes øjne hun havede sin hjælm og sin rustning på og ville uden tvivl skælle sig meget ud da hun stadigvæk nægtede at give afkald på sin rustining fra middelalderen og begynde at gå i hværdags tøj hendes sværd hang ned langs hendes sider men hendes vinger var væk
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
CarpeNoctem
nyskabt
nyskabt



Antal indlæg : 40
Registration date : 19/02/08

Hvorfor mig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor mig?   Hvorfor mig? Icon_minitimeTors Mar 27, 2008 11:28 am

Seraphir så på den middelalderligt klædte kvinde, der fik ikke så få blikke fra andre mænd på gaden. "Kan jeg hjælpe med noget?"
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

Hvorfor mig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor mig?   Hvorfor mig? Icon_minitimeTors Mar 27, 2008 11:32 am

"er du seraphir?" hendes stemme var myndig og fast skøndt halvdelen af hendes ansigt var skjult af den store hjælm var der ingen tvivl om at hun var vidunderligt smuk selv for en engel
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
CarpeNoctem
nyskabt
nyskabt



Antal indlæg : 40
Registration date : 19/02/08

Hvorfor mig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor mig?   Hvorfor mig? Icon_minitimeTors Mar 27, 2008 11:35 am

"Ja hvorfor spørger du?" Han kneb øjnene mistroisk sammen og så på hende. Hvem var hun?
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

Hvorfor mig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor mig?   Hvorfor mig? Icon_minitimeTors Mar 27, 2008 11:38 am

"jeg har ledet efter dem sir" hun bukkede ledt og elegant ufattelig yndefulgt selv om hendes rustning så grotisk tung ud "mit navn er rastina jeg er koporal for enheden devian dead det er min opgave at fragte dem sikkert til melen" hun rettede sine isblå øjne imod han de var fuldkommen blottet for følse og det kolde blik lagede en skygge over hendes ellers smukke ansigt
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
CarpeNoctem
nyskabt
nyskabt



Antal indlæg : 40
Registration date : 19/02/08

Hvorfor mig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor mig?   Hvorfor mig? Icon_minitimeTors Mar 27, 2008 11:41 am

Seraphir stirrede på hende. Så det var Rastina. "Jeg kommer ganske fint til Melen selv, ellers tak." Han mødte hendes blik med en ekstrem ro.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

Hvorfor mig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor mig?   Hvorfor mig? Icon_minitimeTors Mar 27, 2008 11:44 am

"bekalger sir jeg har mine order vil de være venlig at følge med vi venter på angreb fra düath så vejen er usikker eller vil de foretrække at tage mødet i skoven?" hun rettede sig op hun var inponerne høj for en kvinde at være det var tydeligt at hun var kriger til fingerspidserne
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
CarpeNoctem
nyskabt
nyskabt



Antal indlæg : 40
Registration date : 19/02/08

Hvorfor mig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor mig?   Hvorfor mig? Icon_minitimeTors Mar 27, 2008 11:48 am

"Hvorfor skulle Damian det fjols også vælge at kradse af nu?!" hvæsede han dæmpet til sig selv. *Og hvad kommer dette til at betyde for mit forhold til Val?* Han rystede på hovedet. "Mød mig i skoven i aften. Der holder vi vores møde."
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

Hvorfor mig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor mig?   Hvorfor mig? Icon_minitimeTors Mar 27, 2008 11:51 am

"beklager sir det er en hastesag som vi bliver nød til at få afløst med det samme tr mig det genere mig lige så meget som dem at være nød til det her" hun sukkede og så opgivende og uendelig trært ud det havede været nogle hektiske dage
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
CarpeNoctem
nyskabt
nyskabt



Antal indlæg : 40
Registration date : 19/02/08

Hvorfor mig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor mig?   Hvorfor mig? Icon_minitimeTors Mar 27, 2008 11:57 am

"Godt så lad os få det overstået!" der var en skjult snerren i hans stemme. "Jeg har noget jeg skal ordne først.. Oppe i beboelsesområdet.. Jeg ønsker fred til at gøre det. Hvis ikke jeg er kommet om 10 min så tag afsted.."
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

Hvorfor mig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor mig?   Hvorfor mig? Icon_minitimeTors Mar 27, 2008 11:59 am

"der er noget du har misforstået hvis du ikke er tilbage til tiden tager jeg ud og finder dig" hun vendte sig om og begndte at gå imod skoven
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
CarpeNoctem
nyskabt
nyskabt



Antal indlæg : 40
Registration date : 19/02/08

Hvorfor mig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor mig?   Hvorfor mig? Icon_minitimeTors Mar 27, 2008 12:01 pm

Seraphir lukkede anstrengt øjnene. *Ved alle engle og dæmoner hun er belastende! Men nu kan jeg måske nå at sig farvel til Val...* tænkte han og begyndte at gå i retning af boligområdet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvorfor mig? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvorfor mig?   Hvorfor mig? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvorfor mig?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
tears of angels :: cuil :: gågaden-
Gå til: