tears of angels
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

tears of angels

dette er et board der er slev opfundet der er ingen realisme overhovedet på denne side og folk spiller på eget ansvar
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En klar nat

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

En klar nat Empty
IndlægEmne: En klar nat   En klar nat Icon_minitimeFre Dec 21, 2007 9:14 pm

I mitten af ruinen står en lille kvinde, og tænker månens stråler rammer hendes blege ansigt så hendes sorte øjne kan ses og vinden leger med det sorte hår, hun har en røs top på med lange flagermus ærmer og en sort nedredel på højre overarn er en lille sølvfavet armring som genskinder månens blege stråler hun virker ikke af at tage notis af noget omkring hende hun bevæger sin lydløst frem og tilbage
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
Zhakari
modertor
modertor
Zhakari


Antal indlæg : 18
Age : 31
Location : Ølstykke
Registration date : 02/12/07

En klar nat Empty
IndlægEmne: Sv: En klar nat   En klar nat Icon_minitimeFre Dec 21, 2007 9:33 pm

"Hvad laver du Isarina" lød det pludselig bag hende ... Kain kom til syne bag en af ruinerne og kiggede undrende hend mod Isarina mens han vinger lavede små bevægelser bag ryggen på ham hvorefter han kigger rund og efter undrende igen på Isarina mens han går tætter på
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

En klar nat Empty
IndlægEmne: Sv: En klar nat   En klar nat Icon_minitimeFre Dec 21, 2007 9:40 pm

Hendes trance ligne tilsatnd brydes og hun vendte sig mod stemmen "Tænker Kain.......blot kænker" siger hun med en svag tone af sørgmodighed og smiler kort til ham
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
Zhakari
modertor
modertor
Zhakari


Antal indlæg : 18
Age : 31
Location : Ølstykke
Registration date : 02/12/07

En klar nat Empty
IndlægEmne: Sv: En klar nat   En klar nat Icon_minitimeFre Dec 21, 2007 9:49 pm

Tænker...? han ligger armene på kors.. "Tænker på hvad dog" spørger han men virker enlig ligeglad mens vinden tager i hans hår mens det bølger i luften og man kan se hans røde øjne skinne i skyggen
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

En klar nat Empty
IndlægEmne: Sv: En klar nat   En klar nat Icon_minitimeFre Dec 21, 2007 9:56 pm

hun vender sig væk fra ham og stryger et tåt håt om bag hendes ene øre "Jeg er i tvilv om jeg har gjort de rette valg om min vej at gå er rigtig hvad jeg vil gøre hvis mine hanlinger ikke er korekte....." hun sukker og kikker op mod månen "Jeg er i tvilv om en masse og frygter nogle af mine handlinger.." hun tier og venter ikke på et hjælpene svar faktis venter hun ikke rigtig nogel handling fra Kain
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
Zhakari
modertor
modertor
Zhakari


Antal indlæg : 18
Age : 31
Location : Ølstykke
Registration date : 02/12/07

En klar nat Empty
IndlægEmne: Sv: En klar nat   En klar nat Icon_minitimeFre Dec 21, 2007 10:04 pm

Han vender sig om og beynder at gå ind i mørket igen ....
og svare pludselig : Dine hanlinger er ikke noget at skamme sig over, du har jo selv valgt den sti ... Hvor efter han forsvinder
.... dog kommer en stemme i luften : Hvis du er i tvivl så kom og spørg om råd og du behøver ikke frygte noget ... Og der bliver se stille igen
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

En klar nat Empty
IndlægEmne: Sv: En klar nat   En klar nat Icon_minitimeFre Dec 21, 2007 10:11 pm

HUn ler kork og siger til sige selv "ja måske det er let at sige men mine hanlinger er utilgivelige" hun tager fat i en tåt håt og lader den glide mellem sine fingre og hvisker næsten lydløst til sig selv "men kan jeg tilade mig at sige det til nogen......nogen overhovdet....?" hun nynner svagt og Tænker vidre
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
Sponsoreret inhold





En klar nat Empty
IndlægEmne: Sv: En klar nat   En klar nat Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En klar nat
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
tears of angels :: cuil :: ruinen-
Gå til: