tears of angels
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

tears of angels

dette er et board der er slev opfundet der er ingen realisme overhovedet på denne side og folk spiller på eget ansvar
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En drøm

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

En drøm - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En drøm   En drøm - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 18, 2007 11:59 pm

hun veltede bag over men trak Seraphir med sig og kærtegnede hanskind og krassede ham igen blind på ryggen men denne gang mere intens hun pressede sig ind mod Seraphir og lod hendes tunge igen glide ind i Seraphir's mund
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
G?st
Gæst




En drøm - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En drøm   En drøm - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 12:02 am

Seraphir kunne ikke modstå hendes kys, de fyldte hende med sådant et begær. Han holdt hende ufattelig tæt ind til sig, ville mærke hende så tæt som muligt. "*kys mig igen*"
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

En drøm - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En drøm   En drøm - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 12:05 am

hun kunne mærke hans varme og gav ikke slip på ham hun stoppede heller ikek med at kysse ham hun krassede en anelse hårde og fyltes med tåre af glæde mens hun holdte på ham som hvis hun aldrig ville give slip igen
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
G?st
Gæst




En drøm - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En drøm   En drøm - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 20, 2007 7:37 pm

Han holdt hende endnu tættere ind til sig. Kradsede hende, ganske blidt, nappede hende blidt i underlæben. "Du er stadig lige så smuk som dengang Isarina.."
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

En drøm - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En drøm   En drøm - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 20, 2007 8:07 pm

Hun ud støte et kort støn og åbnede blidt øjnene og svarede "også dig min elskede jeg vil alrdig lade dig forsvinde igen" hun kærtegnet hans kind med den ene hånd mens den anden stadig krassede i hans ryg hun rulede Searphir rundt så hun nå lå på ham hun løftede stille op i hans trøje og kyssede han blidt på maven og nappede lige så blidt hun kyssede ham på brystet og krasede ham på haven, hun bed ham der efter på halsen og i øreflipden og hviskede i hans øre "du vil aldrig lade mig forgå igen vel?" og kyssede ham på kinden
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
G?st
Gæst




En drøm - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En drøm   En drøm - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 20, 2007 8:11 pm

Han så op på hende og lukkede øjnene. *Det gør ondt.. for med mine forrædderiske følelser ved jeg ikke hvem af dem jeg skal vælge..* "N.. nej.."
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

En drøm - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En drøm   En drøm - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 20, 2007 8:13 pm

hun hviskede igen i hans øre"hvorfor tvilver du hvad frygter du"
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
G?st
Gæst




En drøm - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En drøm   En drøm - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 20, 2007 8:15 pm

*At dette kun er en drøm* tænkte han. "Ikke noget kære.." svarede han og kyssede hende dybt.
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

En drøm - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En drøm   En drøm - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 21, 2007 12:25 am

hun triller ned og lagde sig ved siden af ham og studere ham med sine sorte øjne
"Kærlighed blomster kun sandt en gang
fortæller hjertets sang
den man har kær blomsten gløder
den der kun er nær blomsten bløder
i nattan og ondt blomsten vil stå
blot kærlighed bli'r ved den aldrig vil forgå
i flodens strøm
og nattens drøm
kærlighed brænde vil
drømmen vil blive til
en drøm jeg blot er
men blomstens søde bær
vil blomstre i fantasi og verden der er til
jeg er måske kun dit drømme spil
men i verden jeg vandre vil
for blot at finde dig
og du blot vil blive hos mig"
Remsede hun stille og forsvandt som en tåged dis men hun var ikke væk hun sad nogle meter væk fra Seraphir men sine fødder i en lille bæk som var dukkede op. Ned af hendes blå hud løb en lille tåre, der var klar som vandet og syntes at tråle som det glinsene vand som solen ramte fra den blå himmel, verden omkring Seraphir var ikke den samme som før, men havde ændret sig og lignede nu en lysning i en skov. Inde i skoven syntes mørket at herske men på i den lille lysning stod solen klart og bækken lød nærmest som om den sang. Isarina sad med en lille rød markblomst, den syntes at være råden men kort efter blomstrede den, og den klare røde farve skinnede så klart. Isarina studerede vandet, men sorgen syntes at hærge hendes sind, hun nynnede en sagte hymne. Den sagte brise legede med hendes hår hun sukkede og strøg håret bag det spidse øre, heneds spidse hjørnetænder kunne ses i et sørgmodigt smil. Hun sad og legede forsigtigt med den lille blomst med hendes lange negle, hun pillede ved de små blade som syntes skrøbelige, men de faldt ikke af hun lukkede forsigtigt hånden om blomsten og enu en tåre løb ned af hendes kind
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
G?st
Gæst




En drøm - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En drøm   En drøm - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 21, 2007 7:31 pm

Seraphir så hen mod hende med sorg i blikket. "Isarina.. Undskyld.." Han satte sig ved siden af hende, havde lyst til at lægge armene om hende, sige til hende at det hele nok skulle gå.. *Hvis dette blot er en drøm,* tænkte han, *så lad mig opleve det jeg kan..* Det var begyndt at mørkne, måske var det ved at være aften? Seraphir så på Isarina. "Der.. Der er en sang jeg godt kunne tænke mig at synge for dig.." sagde han og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

En drøm - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En drøm   En drøm - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 21, 2007 7:39 pm

hun kikker på ham med et par tåre løbene ned af kinderne hun smiler kort og sørgnodigt "så lad mig høre min skat"siger hun mens mørket langsomt falder over den lille lysning
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
G?st
Gæst




En drøm - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En drøm   En drøm - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 21, 2007 8:08 pm

Han så på hende, hvorefter han så ud over lysningen. Han trak vejret dybt og begyndte at synge:

"Natten er så ung og luften tindrer tungt
Vi rider gennem tusinde vilde blomsters flor
I den lune sommervind, der strejfer vi omkring
Forenes vi i nattens favn?

Syreners blide duft i den varme sommerluft
Gør sanserne beruset, mig så vild og ør
Mærker jeg din hånd, knyttes der et bånd
Forenes vi i nattens favn?

I engens himmelseng der giver vi os hen
Og mærker blodets brusen, stævner ud fra hav
Som bølgen bruser blid og på en strand så hvid
Forenes vi i nattens favn?"

Han så blidt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

En drøm - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En drøm   En drøm - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 21, 2007 8:14 pm

hun kikkede ind i hans øjne og tog hans hånd og ladge den lille markblomst i den "du vil elske mig for altid ikke Seraphir? du vil aldrig lade mig forgå igen vel?"sagde hun og kikkede lukkede hans hånd om den lille mark blomst "og sig min kun sandheden Seraphir ellers vil mit hjerte aldrig forblive et mit hjerte er kun dit men jeg ville ikke overleve uden din kærlighed!... uden dine håb og drømme om at jeg er hod dig ov vil vise mig for dig unden det ville jeg forgå" sagde hun og studerede hans øjne dybt
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
G?st
Gæst




En drøm - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En drøm   En drøm - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 21, 2007 8:31 pm

Han så på hende uden at svare, tog den lille blomst og kyssede hende på panden.*Dette er kun en drøm, en fantasi* tænkte han.
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

En drøm - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En drøm   En drøm - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 21, 2007 8:35 pm

hun lænede sig imod ham og lagde armene rundt om hans hals og Kyssede ham igen og tog stille fat i hans trøje og tog den langsomt af ham og lagde der efter hendes kolde hænderne på hans bryst og kyssede ham der efter og lod hende tunge glide ind i hans mund igen
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
G?st
Gæst




En drøm - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En drøm   En drøm - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 21, 2007 8:38 pm

Hendes berøring fik ham til at gyse, og dog gjorde hendes kys ham brændende hed indeni. Han gengældte inderligt kysset. "*gør med mig som du vil Isarina..*"
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

En drøm - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En drøm   En drøm - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 21, 2007 8:50 pm

hun lagde ham ned på jorden og krassede ham på brystet og på maven hun bed ham kærligt på halsen, maven og brystet hun kyssede ham der efter på halsen og lod hendes hænder langsomt og kærligt glide ned fra bryst kassen og ned over maven og vidre.... "Seraphir lov mig at du aldrig vil glemme mig uanset hvad glem mig adrig for en dag ville jge finde dig for mit hjerte er dit men mine lænker er en andens befri mig fra disse lænker min elskede lov mig det lov mig at du ville blive mig trofast og jeg vil være lige så" og kyssede ham igen på maven og brystet
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
CarpeNoctem
nyskabt
nyskabt



Antal indlæg : 40
Registration date : 19/02/08

En drøm - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En drøm   En drøm - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 20, 2008 7:20 pm

Seraphirs krop gyste. Han så på Isarina. ''Min egen, er dette ikke svar nok?'' spurgte han og kyssede hende dybt, heftigt. Han kunne mærke sit hjerte hamre, som var det en fugl fanget i et net. *jeg elsker hende stadig* tænkte han og den grusomme stikken i hjertet vendte tilbage, et kort glimt af smerte viste sig på hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

En drøm - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En drøm   En drøm - Page 2 Icon_minitimeOns Feb 20, 2008 9:16 pm

hun kikkede på ham og et lille usikkert smil var frem trådt på hednes læber " gvad er der galt min elskede er du okay?" spurgte hun med en lettere usikker stemme og kikkede med et bekymret blik på ham mens mørket langsom sænkede sig over stedet og natten trådt i kraft hun nussede ham forsigtigt med tommel tåten på hans bryst og kikkede ham dybt i øjne
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
CarpeNoctem
nyskabt
nyskabt



Antal indlæg : 40
Registration date : 19/02/08

En drøm - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En drøm   En drøm - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 27, 2008 12:27 pm

"Ja min egen det er jeg, det var blot minderne om at jeg engang mistede dig der gjorde for ondt." *Hvis det så blot var det... Nej.. det er tanken om at jeg forråder Valanthas kærlighed til mig der gør så ondt* Han så på hende. "Hvad nu?"
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

En drøm - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En drøm   En drøm - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 27, 2008 1:31 pm

Hun kikkede på ham og rejste sig og satte sig et stykke væk fra ham og lagde hænderne for ansigtet "Det er tydeligt at din kærlighed til mig er væk du har forladt mindet om mig og opgivet mig er det det du byder mig efter disse manges år søgen efter dig og så har du forladt mig og tydeligvis også forelsket dig i en anden du har forladt mig i mørket..." sagde hun med en sorgfuld stemme og hendes skuldere rystede svagt som hvis hun undertrygte en hulken "Why did you let me fall?" spurgte hun svagt og lange sine knæ opunder hagen og lade sine hænder om så de blev siddene og begravede sit ansigt i knæende "du foragter mig virkelig ikke afskyer mig fandt mig bare som en dum lille pige der blev forelsket og troede at hun var blevet frelst men nej ak ve for dig var jeg bare den lille skøge og intet andet ingen frelsen i verden er der ti.bage for mig jeg er nok bare dømt til at lide til evig tid det var sådan mit liv var ment at være...." sagde hun med en vred stemme men hendes tone fald ændrede sig hurtigt til en sorgfuld stemme"...måske skulle jeg bare forsvinde igen forsvinde fra dit sind enu en gang der er jo ingen kærlighed at finde ikke her... hos dig"
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
Sponsoreret inhold





En drøm - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En drøm   En drøm - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En drøm
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
tears of angels :: cuil :: skoven-
Gå til: