tears of angels

dette er et board der er slev opfundet der er ingen realisme overhovedet på denne side og folk spiller på eget ansvar

IndeksPortálGalleryFAQSøgTilmeldTilmeldte brugereGrupperLogin

Share | 

en lille skovtur

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Weo
del
del

Antal indlæg : 335
Registration date : 17/12/07

IndlægEmne: Re: en lille skovtur   Fre jan 11, 2008 1:14 am

Han sænkede blikket "det må de undskylde Ea det var ikke ment for at såre dig" sagde han med en lille stemme og lod tavsheden lægge sit præg nogen tid før han kikkede op på hendeigne og trak bene op underhagen og han kikkede ned i jorden ogvar bedrøvene at se på men han sukkede kort og smilte igen han kunne ikke rigtig være trist han havde det jo så godt ¨å han smilede til Ea"kan jeg tilgivet eller er det bedste jeg forsvinder" spurgte han med et lille opfriskede smil på læben og kikkede op mod himlen og sukkede glædes fuldt og tænkte på hvor dejligt det havde været at fortælle Rastina hvad han følte for hende mens han sad dybt glemt i hans kærligheds fulde tanker glemte han alt om ea og huskede førs at hun var der da han sænkede bliket og han fin taget sig sammen til at se på hende
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil http://www.TheWoroldsend.forumotion.com
.
modertor
modertor

Antal indlæg : 604
Registration date : 25/11/07

IndlægEmne: Re: en lille skovtur   Fre jan 11, 2008 1:20 am

Ea's hurtige bevægelse have fået den kraftige fletning som hun ellers havde kæmpet sådan med at få flettet og sat fast under tærklædet, havde løsnet sig sammen med tørklædet, stofferne her oppe var for fine til at de kunne sidde ordenligt fast på hovedet og det irriterede Ea noget så grusomt, især fordi hendes hår nu væltede ned over hende skuldre igen og tørklædet lå kun let på hendes hovede, hun var hurtigt begynd at skamme sig over sin opførsel, man burde ikke tale sådan til en der var højere end hende, heller ikke selvom hvis hun var blevet i styrken sikkert havde været højere rang end ham, "nej jeg undskylder, jeg havde ingen ret til at tale sådan til Dem" hun slog blikket ned, som en lydig tjernerinde, hun hev kurven hend til sig og fandt det ferske brød frem og brækkede et stykke af
Vis brugerens profil
Weo
del
del

IndlægEmne: Re: en lille skovtur   Fre jan 11, 2008 1:28 am

"jov du har ret til at sige hvad du merner hvis du føler folk har sorget dig" sagde han til hende og gabt dagen havde været lang og træningen hård og manglen på søvn var tydelig han kikkede på Eamed et spørgene blik"kommer du til ballet" spurte han nysgerrigt og syntes det kunne være rar at hvide at hun dansede og var sammen med andre men kom i tabke om at hun jo ikke kunne røre mænd uden hun fik ondt på hende han vidste ike om det var det samme med kvinder men han fortrød lidt at han spurgte
.
modertor
modertor

IndlægEmne: Re: en lille skovtur   Fre jan 11, 2008 1:34 am

Ea så ned i jorden, Damian havde ment det var godt for hende at komme ud og han havde også spurgt om hun ville med, han havde faktisk sagt at han ville forsøge at finde en midlertidig løsning på hende problem hvis det var, især fordi hun heller ikke længer kunne røre ved ham, han havde ændret sig, han havde gjort noget syndigt, men det kunne kun have været i dette og hun ville ikke vide hvad, men han havde sagt hvis hun fandt en kjole ville han finde en løsning og siden det havde hun ikke set ham, "Damian siger jeg burte, selv ved jeg det ikke, det er bare en fest jeg passer ikke der, en bondepige blandt adlen, det vile være som en gråspurv blandt duer" hun smilede svagt og trak på skulderen, hun stoppede brødet i munden og begynde nu langsomt at samle hendes hår igen, mens hun tænkte, hun kunne ingen af deres danse eller deres mærkelige sange, hun kendte ikke deres musik, hun var fra en lille ø, fra en lille gård og et lille samfund, der havde deres egne sange og danse
Vis brugerens profil
Weo
del
del

IndlægEmne: Re: en lille skovtur   Fre jan 11, 2008 1:41 am

Han kikkede på hende og syntes hun at hun så ud som om hun sad langt væk i sine tanker men smilte "Blot fordi en gråspurv er lile og spipel betyder der ike den ike kan synge godt" sagde han opmunderene til hende og smilte "godt nok er en due flot men den synger ikke som gråspurven" han kikkeder på hende og ville endelig gerne hvide hvad hun tænkte på men lod blot tanken ligge "du er ike den eneste det små gråspurve der kommer, tag nu med vil du ikke jeg tror du ville komme til at havde det hyggeligt" sagde han blidt og opmunderene til hende
.
modertor
modertor

IndlægEmne: Re: en lille skovtur   Fre jan 11, 2008 1:52 am

"Damian siger det samme, han har næsten lovet mig jeg kan røre ved folk igen, jeg tror det næppe, ingen af delende jeg elsker at være i haven med roserne, trærende og de små dyr som mit selvskab, det er alt sammen letter til dem siger man intet forkert og der er ingen der dømmer en" hun smilede skævt og så op i luften, på fuglende der legede og hun smilede, hun havde lyst til at synge, men hun sang aldrig for fremmede Rastian havde hørt hende synge men det var ikke meningen og Damian havde en gang hørt det gennem et vindue, men ellers ikke "selv en nattergal kan overraske, og De er en af duerne og De synger da ikke så slemt" hun smilede nu for alvor "fortæl mig heller om dit sværd, hvorfor det mønster?" hun betragtede det nøje
Vis brugerens profil
Weo
del
del

IndlægEmne: Re: en lille skovtur   Fre jan 11, 2008 10:29 am

Han smilede ved hednes spørgsmål og tænkte tilbage til tiden før han fin sværdet "Fordi dette mønster fotæller en historie jeg altid har holdt af...." mumlede han svagt og tænkte på de glade tider da han levede og på hvordan hans søster havde grædt da hun så ham igen da han var blevet engel han smilte lidt over tanken og støg en hånd gennem håret og strakte sin ryg "fordi den minder mig og hvorfor vi altid skal vise ting som sorg og ikke prøve at genne det væk" han smilede svagt ved historien
.
modertor
modertor

IndlægEmne: Re: en lille skovtur   Fre jan 11, 2008 10:56 am

Ea lyttede opmærksomt og lod uden omtanke hånden køre op over hendes bryst og til halsen, hvor en tynd halskæde forsvandt ned i kjoleåbningen og minede hende om hvorfor hun enlig var der, på trods af Damians løfte om at hjælpe havde hun hendes egne ideer om hvorfor hun var som hun var og havde endelig affundet sig med at noget måtte ofres for at komme videre, hun hev medalijonen op der siden hendes død havde ligget ved hendes hjerte, i den var to tegnede billeder af hendes mand og hendes spæde søn og en tot af værs hår, hun knugede den i hånden, hun var kommet for at begrave den, selvom hun viste det var forkert at gøre det her i Melen, men hun kunne ikke få sig selv til at gøre det andre steder, en del af dem måtte have lov til at opleve det sande himmerrige og især hendes søn der var end i de ondes vold, hun kiggede ned langs muren og smilede "mønstrene minder mig om der jeg kommer fra, det var på smykker, dørstolper, broderet i kjolemønstre og alt sådan noget" hun fnisede let, ved tanken om at se de glimtende smykker i de store båls flammer når der blev festet og danset, hun havde nyt det men altid opført sig dydigt, det var også det eneste tidspunkt i sit liv at folk ikke havde skævet genert til hende, selvom de unge heldigvis aldrig havde frygtet hende som de gamle, der troede meget mere på det onde.
med et lille ryk, knækkede hun kæden og medalijonen lå nu ikke længer som en lænke om hendes hals, som en fortidens mindes sorte skygge, hun kiggede op på ham, med et alvorligt blik i de gullige øjne, "du kommer faktisk ret ubelejligt, men det kan ikke være anderledes det er nok Guds vilje" hun smilede svagt og rejste sig og nejede med sænket blik, tørklædet lå forsat over hendes hår som et blidt slør, selvom det langt fra dækkede det utrolig lange mørke bølgede hår, hun bukkede sig ned over kurven og fandt en lille havespade frem og gik helt hend til muren, sammen med spaden holdt hun også et lille kors bundet i roser, hun satte sig ned og kjolen draperede om hende, igen, med et kyndigt spadestik, loftede hun en grastørvtot og med et let farvekkys lagde hun medalijonen ned i hullet, hun kiggede lidt på den, før hun igen lod totten falde på plads oven på den, hun gav den et let tryk ned og med en mumlende stille bøn "kun hos Gud finder min sjæl ro, for mit håber kommer fra ham, kun han er min klippe min frelse, min borg så jeg ikke vakler" lagde hun rosenkorset oven på stedet, og så tog tårene over og alt blev sløret for hendes syn
Vis brugerens profil
Weo
del
del

IndlægEmne: Re: en lille skovtur   Lør jan 12, 2008 12:41 am

Hiru betraktede ea og fandt det smukt at hun vile begrave et minde om noget hun havde kært men som ike var kommet til melen at det lille minde skulle begraves så smukt et sted som dette han overvåget det hele og da hun begyndte at græde rejste han sig hurtigt op og løb hen til hende og kikkede på hende men rørte hende ikke "er du okay Ea" spurte han blidt og lød dog også lidt bekymret
.
modertor
modertor

IndlægEmne: Re: en lille skovtur   Lør jan 12, 2008 12:50 am

Ea rejste sig værdigt, og kiggede ned på det lille kors og smilede så på trods af tårene, "han hang sig og den anden solgte sin sjæl til djævlen, men for altid vil de være en del af mig, jo jeg er okay nu" hun vendte sig og smilede, hendes øjne virkede sært fyldt med en ro igen, det sitrede i hendes krop og hun kunne værke vinden i sit hår og tørklædet der nu mere var et slør, hun følte sig ikke længer så skamfuld over ret faktisk at have blottet sit hår hun følte sig som en ung kvinde igen, så smilede hun "jeg vil overleve, hvis du lukker dit hjerte af for følelser ender du med en krystalhjerte og jeg vil ikke kende som din leder" hun nejede og gik hend imod sin kurv for at pakke sammen hun tog tærklædet helt af og lod det og kappen falde ned i kurven og tog den på armen og gjorde mine til at gå
Vis brugerens profil
Weo
del
del

IndlægEmne: Re: en lille skovtur   Lør jan 12, 2008 1:01 am

han smilede over hendes ord "jeg ville aldrig lukke mine føelser af og du er igen begyndt af åbne dine"sagde han blidt og smilte til hende og tænkte på Rastina nej han ville aldrig kunne lukke sine føelser med hende omkring sig fordi det brændte inde i han når hun var i nærheden men varmen var ike ubehalig mere beroligene og gik hen mod hende "vil du ikke blive lidt i nu og tale med mig det vile være hyggeligt" sagde han og smilte glad til hende
.
modertor
modertor

IndlægEmne: Re: en lille skovtur   Lør jan 12, 2008 1:07 am

Ea vendte sig mod ham igen og smilede endnu en gang, et varmt smil, med et roligt overvågent blik "ååå jamen jeg kan vel godt blive lidt hvis det er det du ønsker, selvom jeg nu en gang heller ville finde et andet sted, end netop her" hun så op af muren og så på graven, hun kneb hendes øjne let sammen, det gjorde de ellers smukke store øjen mere dyriske og vilde, især med hendes hår hun dansende om hende "men ikke her, her er for mange minder" hun smilede og nejede igen og begynde langsomt at spasere langs muren, med kurven på armen, nu med et let løftet hovede, som om denne lille handling, havde givet hende værdigheden igen, hendes vinder hang pænt ned langs hende let svejeden ryg, der gav hende end endnu mere rytmisk og let gang, som en hind der listede sig forsigtig gennem skoven eller en ellepiges dans
Vis brugerens profil
Weo
del
del

IndlægEmne: Re: en lille skovtur   Lør jan 12, 2008 1:12 am

Hiru spredte hans vinger og fløj efter Ea og smilede "jamen så er det godt at muren er flere kilmeter lan ikke?" spurte han med en venlidt smil på læben men håret dansede baghans hovde og han øjne lavede lys spil i solens skær han lod forsigtigt fingerspidserne glide over den blode jord, og smilede. han elskede at flyve og fand en frihed ved at have bredte sine vinger og flyve lidt ved siden af Ea mens vinden blidt kærtegnede hans kind og blæsten sang i hans øre
.
modertor
modertor

IndlægEmne: Re: en lille skovtur   Lør jan 12, 2008 1:17 am

Ea skævede op til ham og kiggede igen ned i jorden, men ikke mere som en skræmt dyr, mere som en dydig ung pige, det var som om hendes ungdom var kommet igen, hun kunne mærke skørterne mod hendes ben og det bløde græs og jord med hendes tær og nu og då tittede føderne frem under de mane hvide skørter, kurven føltes let tung mod hendes arm og hofte, men det var en beroligende tyngte og håret der let slog mod hendes ryg mellem vingerne "ja i skal jo også have noget at lave når der ikke er krig" sagde hun roligt og skævede op til ham og smilede, et drillende smil
Vis brugerens profil
Weo
del
del

IndlægEmne: Re: en lille skovtur   Lør jan 12, 2008 1:22 am

han gengelt blidt hende smil "ja ellers kommer vi jo til at kede os ikke?" han fløj lidt og kikkede op mod murenog mændene der stod der oppe "hehe ellers kan vi jo bare altid danse og synge det har i hvertifald skabt megen stemning de sidste par gange jeg prøvede" sagde haan med et smil og grinte kort han var altid den som skabte god stemning mellem de andre kriger når der var ro i melen
.
modertor
modertor

IndlægEmne: Re: en lille skovtur   Lør jan 12, 2008 1:26 am

Ea smilede roligt og så igen ned på jorden, hendes føder og skørterne der dansede om hendes ben og kurves vuggen, "tiderne ændre sig og i danser mens andre ofre deres liv, men lad os ikke tale om det" hun slog en enkelt gang med nakken "dans, ja ja" hun rystede på hovedet og så igen ned i jorden, tænk at dem der skulle forsvare dem når tid kom, bare brugte deres tid på at danse rundt, hvad blev det næste, budbringerengle der skulle synge deres beskder på vers, eller endda danse dem hun fniste led, næsten uhørligt, det var jo det rene vandvid
Vis brugerens profil
Weo
del
del

IndlægEmne: Re: en lille skovtur   Lør jan 12, 2008 1:30 am

han kikkeder på hende og smilte det var vidst lang tid siden hun havde haft noget med krigen at gøre "det er mig du skal beskylde for det det er mig der får dem til at danse og synge det holder humøret op hods mændene" sagde han med et smil og lanede ved siden af ea så han gik ved siden afhende
.
modertor
modertor

IndlægEmne: Re: en lille skovtur   Lør jan 12, 2008 1:35 am

hun kiggede nu direkte på ham "dine mænd kan ikke følge med hvor vi flyver og slet ikke i vores tempo" hun smilede venligt og varmt, selvom hendes øjne var knap så varme som det kærlige smil der dansede på hendes læber og ikke så blødt som ordene der snoede sig ud fra dem "men jeg vil nødig diskutere det lige nu, jeg har fri i dag og for en gang skyld har jeg valgt at bruge uden for haven og min kære lille hytte" hun rettede blikket frem igen og lod nakken faldt let bagover og missede med øjnene mod solen, der gav hendes ellers elfensbenshvide hud, en smule glød, hun trak vejret roligt og nød den friske luft, den minede hende om havet om hendes hjemby, "kan vi ikke tale om noget andet det er så trist at mundhugges når vi lige har mødt hinanden, det giver sådan en ækel stemning" hun skuttede sig lidt og så op på ham med levende øjne og et varmt kærligt smil "fortæl mig hvordan er det at være krigerengle nu, for da jeg var det var det langt fra fest og ballade kan jeg fortælle dig, derfor jeg bedre kan lide at være budbringer, vi har det meget sjover, vi fester, daner og spiller, men når vi dør som fluer må man vel forsøget at nyde den tid man har ikke" hun smilede til ham "så længe vi holder os væk fra de store engel og opfylder vores pligt er der jo ingen der tager notiskts af os, vi holder fest efter ballet, vi er blevet eninge om at det er for stort og flot til os, desuden ligger den oven i minde dag" hun trak på skulderene "du virker for glad til at være krigerengle du ville have passet bedre ind hos os" med de ord satte hun fra, fra jorden og lod sig hænge i luften en kort tid mens hun tænkte "du burde komme hvis du tør, men kun dig fordi du er inviteret" hun smilede hun følte hun faktisk havde fået en ven som ikke var en budbringer og som ikke så op til hende fordi hun havde levet så længe, så slog hun med hendes små vinger og var væk som et lille blåt glimt

///out///
Vis brugerens profil
Weo
del
del

IndlægEmne: Re: en lille skovtur   Lør jan 12, 2008 7:58 pm

Han smilede over hendes ord "det ville jeg gøre en dag" råbte han efter hende og lettede fra jorden og fløj hend mod lyst hal og syntes det havde været dejligt at snakke med Ea hun var en sød pige og smakke med og glædes lidt til at snakke med hende igen. Han smilte svagt for didg selv og nynnede svagt og tænkte poå at få et bad og sætte sig ned et eler andet sted at spille det kunne han godt bruge

//out//
Sponsored content

IndlægEmne: Re: en lille skovtur   

en lille skovtur
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Lad mig foføre dig(( Abaddon))