tears of angels
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

tears of angels

dette er et board der er slev opfundet der er ingen realisme overhovedet på denne side og folk spiller på eget ansvar
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ravne vinger.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeFre Dec 28, 2007 1:53 am

De brogede træer der tilsammen dannede den tætte skov som MArco befandt sig i, var nu dækket af en tynd tåge der dækkede skovens bløde bund og gemte de lange trærøder væk.
Marco sussede hastigt forbi træerne der farrede omkring om som ulve på jagt. Han hævede den ene mundvige en anelse i et koldt og kynisk smil og satte så tempoet op. Han baskede hurtigt med vingerne og svævede så videre imellem træerne som en umulig labyrint.
Han havde et mål og vidste at han skulel skynde sig, hvis han lige skulel forberede sig en anelse på denne snarest handling. Han vodste at de næste par timer, vilel blive yderst interessante og morderiske og dette ophidsede ham forfærdeligt..


Sidst rettet af Søn Dec 30, 2007 10:17 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeFre Dec 28, 2007 2:19 am

Damian lanede få meter foran dæmonen og ville tvinge den til standsning med mindre den ville kolidere med ham, han havde mærket dens intensitet og glæde over noget og en dæmon der glæede sig kunne aldrig være godt, han havde siddet stille i et træ og endnu en gang forsøgt at finde ro, da djævleynglet var kommet farende forbi og den havde lugtet langt væk af død og ødelæggelse, Damian havde endnu en gang tænkt den tanke at han virkelig burde holde sig for menneskenes verden, men de var trodsalt dem der styrrede balancen mellem godt og ond, selvom mange også blandt engle anså dem for værdiløse, men hvad viste de, de havde ikke se krige og død, de havde ikke oplevet hvad han havde oplevet og viste hvad han viste
Tilbage til toppen Go down
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeFre Dec 28, 2007 2:25 am

Marco fornemmede pludselig at der var en anden til stede, smilte kodlt og stopepde så brat op da vedkommende pludselig dukekde op foran ham.
Han kigegde vuderende på hende, smilte isnende og spugrgte så med ordenend er næsten dryppede fra hans tunge som syre hvad vil du? hans nedstirrende blå øjne kiggede vuderende på ham fra top til tå, for derefetr igen at havne ved hans øæjne og afvente et svar. Han havde mest af alt blot lyst til at flyve uden om og videre, men hans sanser advarede ham om at lade være og desuden så havde han lidt tid i nu til at more sig på, før han så igen måtte videre..
Tilbage til toppen Go down
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeFre Dec 28, 2007 2:35 am

Damian stod rank foran dæmonen og vuderede ham fra top til tå, og smilede så roligt "jeg kommer for at stoppe dig fra hvad det så end er du har gang i" han stemme var syngende og smuk, men den havde en isnende renhed i sig som ikke var til at tage fejl af, han var en ærkeengle, hans lyse blå øjne strålede med alt den godhed han rummede og hans enlige hvide vinge strålede, han svævede halvanden meter over jorden, hans blå frakke flagrede let, ved hver vingebask, han havde hånde på sin økses hovede og var klar til at forsvar sig hvis denne dæmon ville prøve på noget, men også for at vise at han ikke var til at løbe om hjørner med
Tilbage til toppen Go down
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeFre Dec 28, 2007 2:46 am

Marco var udrystet med de fleste af hans våben, da han sjældent handlede uden dem. Men han var uikke helt sikekr på at det ville være smart at vise sin styrke nu, hvor han havde andre planer. han kigegde kort vuderende imod der hvor han skulle havde fløjet nu hvis det ikke havde været for denen latterlige mandsperson, hvorefter han så igen retetde sine kolde øjne imod ham og spurgte hånende hvis du ikke har en anelse om hvad det var jeg ville havde foretaget mig i stedet for at hænge her med dig, hvordan ved du så at dette ikke lige netop var hvad jeg havde planlagt? han lægde sit hovede en anelse til den anden side, hvorefter han så stirrede nedladende på ham i en kold mine..
Tilbage til toppen Go down
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeFre Dec 28, 2007 2:59 am

Damian kigged mildt på dæmonen "du er dæmon i har aldrig godt i sinde værtfald ikke noget der gavner mit folk" Damians stemme var rolig og kontroleret, en dæmon i menneskenes verdne var aldrig godt, og lige meget hvad denne var uden på kunne det kun være vigtigt med den fart og det betød også at det var vigtigt for dem, englene at stoppe det
Tilbage til toppen Go down
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeFre Dec 28, 2007 1:31 pm

Marco smilte muntert ved den fremmedes ord og konstaterede så med en kold stemme der virkede temmelig overbevisende ja lige netop, hvad hvis alt dette var planlagt og at du netop lige er fløjet i fælden. Der kunen strømem edemoner frem fra alle revner og sprækker lige nu! han kiggede kort til siderne, som forventede hans øjen at demonerne ville dukke op, hvorefter han så igen retetde siune øjen imod ham og kiggede spørgende på ham. Ville han reagere på dette og hvis ja, hvordan?
Tilbage til toppen Go down
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeLør Dec 29, 2007 10:44 am

Damian var ikke urolig, han havde ikke følt mere ondskab end denne dæmon, så dens lille juleleg ville ikke virke på ham, han smilede bare roligt "hvem sig ikke det er omvendt, vi har nok måske ventet dig?" Damains stemme var rolig og han smilede et øjeblik så tog han ordet igen "men nej jeg er nu ganske alene og jeg burde ikke en gang være her, selvom jeg intet har at frygte" han smilede skævt ved tanken om Seraphirs ord om at ærkeengle ikke burde befinde sig på jorden
Tilbage til toppen Go down
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeLør Dec 29, 2007 5:20 pm

Han havde udemærket fornemmet at denne mystiske mand var alene fra starten af og vidste derfor at der intet var at frygte. Han kigegde vuderende på ham, smilte koldt og sagde så emd en isnende stemem så hvorfor så ulejlige dem her på jorden? han mente derved osgå sig selv, til trods af at han ikek klængere tilfhørte denne katagori. Han smilte muntert evd sine egne ord og venetde så roligt på at der ville komme respons på denne hånende komentar..
Tilbage til toppen Go down
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeSøn Dec 30, 2007 12:55 am

Damian smilede ved dæmonens ord, der havde han fanget ham, det var lange siden han havde snakket med en dæmon der var lidt kvik oven i hovedet "fordi man må kende de folk og det land der kommer til at ligge i midten den dag, vi ikke bare kan nøjes med at mundhugge og småtjatte med våben til hinanden" han smilede fromt og venligt til den fremmede dæmon, men i hans stille sinde tænkte han på hvad der ville ske den dag, krigen brød ud, han glæede sig ikke just, hvis der bare var en anden måde
Tilbage til toppen Go down
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeSøn Dec 30, 2007 8:13 pm

Marco smilte roligt, nikkede roligt til hans ord og konstaterede så så hvorfor holder du mig så beskeftiget her? et skævt, nærmest udfordrende smil, hævede sig over hans læber. Hans krystalblå øjne funklede en anelse, men blev derefter så igen kolde og nærmest nedstirrende. Han kiggede endnu engang vuderende på ham, for han nød faktisk en kende denne samtale, men han måtte tøjle sig selv og ikke spilde tiden med pjat og pjank. Han smilte roligt og sagde så med den sadvanlige hånende stemme, som han før ikke havde brugt i en så hård grad nå men jeg må videre, jeg har vigtigere ting at tage mig til! et hurtigt elervatorblik, afslørrede en kende af længsel, men dette forsvandt også hurtigt og blev overrumplet af det kyniske jeg, som han så hårdt havde levet med de sidste mange år..
Tilbage til toppen Go down
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeSøn Dec 30, 2007 9:49 pm

Damian kiggede sig omkring og rettede så igen blikket mod Dæmonen, han havde et let smil på læben, der fortalte den glæde og godhed han rummede, "fordi jeg ved du er ude på gale streger med den fart, du kunne jo fortælle mig hvad det var og så kunne jeg overveje at flytte mig" ham smilede igen muntert til ham, men hans øjne var knap så muntre, de var bestemte og viste han normalt ikke var en man trossede hvis man ønksede at leve
Tilbage til toppen Go down
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeSøn Dec 30, 2007 10:01 pm

Marco hævede det ene øjenbryn og en nærmest advarende tone, men han forblev tavs. Han kiggede kort imod den vej han for længst skulle havde krydset, hvorefter han så igen kiggede koldt på sin vogter. Han missede irriteret med tungen, smilte koldt til ham og konstaterede så med ord der næsten drybbede fra hans tunge som syre om du så slog mig ihjel, ville jeg ikke lade mig kontrolere af dig, komprente? hans øjne var nu iskolde og nærmest advarende, til trods for at han formentligt ikke ville kunne klare ham. Han kiggede koldt på ham, fløj til højre om ham og fløj så så hurtigt som hans vinger kunne bære det. Han mærkede vinden og kulden bide og flå i hans hud. Mærkede øjnene der var ved at løbe i vand af bare fart og vind. Han smilte koldt, men vidste udemærket godt at han formentligt ikke ville kunne flyve fra vogteren (nyt navn. Razz), så snart ville han komme og hale ind på ham og bede om undskyldning eller et eller andet engle-agtigt..



((komprente? = forstået?, det er spandsk. Jeg ved bare ikke lige om det er stavet rigtigt. Razz))
Tilbage til toppen Go down
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeSøn Dec 30, 2007 10:08 pm

Damian optog forfølgensen, hans vinge slog et par hurtige kraftige slag og han var snart oppe på siden af Dæmonen, han smilede forsat og hold det, til han igen slog nogle voldsomme slag, der nærmest efterlod sig en lille storm bag sig, så stod han igen foran dæmonen og tvang den til standsning, smilende, men med det ene øjnebryn løftet "jeg vil råde dig til at fortælle mig hvad dit ærne er her på jorden, ellers vil dette være din sidste flyvetur" han smilede forsat venligt, men han øjne var en anden sag, rene, kolde og med en undertone af noget ubeskriveligt guddommeligt
Tilbage til toppen Go down
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeSøn Dec 30, 2007 10:24 pm

Marco mærkede ham farre op på siden af sig, mærkede ham foran og stoppede så roligt op i tide. Han lægde sine hænder på kryds af hinanden, smilte koldt og spurgte så med en stemme der næsten lød helt alvorlig ment har du overvejet at blive demon? Du ville være fortrinlig til det! han kunne lige forestille sig denne smukke fyr med demoniske træt og denne advarende mine som nu. Han smilte muntert i en kold mine og kiggede så vuderende på ham, som overvejede han dette. Han hørte hans ord, smilte koldt og spurgte så hånende for ellers vil du dræbe mig? hans stemme var hånende og kold, men blev hurtigt efterfulgt af en toneleje der var endnu mere hånende, men også lærende på en kold måde jeg troede at det var demonernes pligt at udryde uskyldige væsner og ikke englenes! han smilte muntert og konstaterede så med en lav stemme til sig selv en fortrinlig demon ville han være! hans øjne holdte sig konstandt på vogteren der irriterende nok hele tiden mente at han skulle vogte over Marco, men til trods for denne årvågenhed, viste han det ikke særligt meget..
Tilbage til toppen Go down
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeSøn Dec 30, 2007 10:41 pm

Damian slog en smuk latter op, en latter fyldt med en så ren godhed at den ville opfylde alle, engle latter var noget af det smukkeste og mest sjældne, en latter der lød som den smukkeste klare klukkende bæk, en smuk forårs morgen, hvor ugne jomfruer løb og legede, han smilede så til dæmonen, "måske en gang i et kort øjeblik af mit liv ville jeg have ejnet mig til det, men nej, jeg er Guds ydmyge tjener og jeg udføre hans pligt og du er det onde og det onde skal ikke sejre og i har allerede fået for mange sejre" hans øjne begynde at lyse "du skal vejes og dømmes efter dom er og de dom skal måles i alt ond du har bedrævet, og da vi din straf blive døden, og ti du siger den der straffer i sandhed selv er ond, vil jeg minde dig om at selv Gud har straffet og dømt den syndige og tvunget ham i jorden for aldrig at rejse sig igen" han stemme var en lød i dette korte øjeblik som en hærskara af englesang, som om helle himmelen talte gennem ham og som et brusende fossefald, Damian smilede til dæmonen "du er ikke uskyldig folk der burde leve er døde for dig for din morskab" han stemme var nu kold og hård
Tilbage til toppen Go down
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeSøn Dec 30, 2007 10:57 pm

Marco smilte hånende af ham. Han kunne ikke klare denne himlens tale, han kunne ikke fordrage den engle stemme han havde eller de åndsvage ord han havde at sige.
En manisk og kold latter bred frem fra hans strube af, så fuglene omkring dem forvildet og bange letterede fra deres trykke grene og fløj væk. Marco greb hurtigt en hvid due som forvirret var kommet til at flyve imod fjenden i stedet for væk. Han holdte et stramt og dødeligt greb om dens hals, men klemte ikke til. Han ville ikke dræbe den i nu, men vendte lidt til tiden var inde. Han kiggede koldt på vogteren med nedstirrende og prikkende øjne og sagde så jeg er uskyldig til det modsatte er bevidst, ikke sandt? han afventede lige et svar, for derefter at fortsætte med en spottende stemme af had og jeg har endnu ikke gjordt noget i dag, som du kan bevise! hans ord var nøje overvejet og lød hverisær som en kold og kynisk anklage og hånelse imod ham..
Tilbage til toppen Go down
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeSøn Dec 30, 2007 11:09 pm

Damian smilede forsat venligt til ham "du har intet gjort i dag, men du har gjort noget før, ellers var du aldrig blevet til en dæmon og dæmoner lever ikke et stille liv, i lever af at følge jeres følelser om begær, død, ødelæggelse og magt" han svævede og lagde sin hånd på dæmonens hånd om duen "magtens harmoni er ligesom den due du holder der, holder du for hårdt (han strammede lidt græbet om dæmonens hånd) kvæler du den (han løsnede sit tag igen og i stedet lirkede dæmonens hånd op så duen slap fri) holder du for løst flyver den væk (han slap dæmonen)" han smilede venligt til ham med et sigende blik om livets liv
Tilbage til toppen Go down
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeSøn Dec 30, 2007 11:21 pm

Marco mærkede den silkeblød hud imod sin hånd og foragtede den allerede inden han rørte ham. Han stirrede iskoldt på ham, hvorfor kunne han da ikke bare lade ham være, han havde ikke gjordt ham noget. Ihvertfald ikke i nu.
Han bed tænderne arrigt sammen, men da fuglen fløj fra ham kunne han snart ikke tæmme sin vrede mere. Han mærkede sine vingers slag imod vinden så de holdte ham op, mærkede vreden i ham der voldsomt voksede til de umulige. Han kunne ikke klare denne mand mere, men han ville ikke kunne komme forbi uden kamp og en kamp ville han tabe. Han måtte være tålmodig, han tog en dyn indånding for at berolige sig selv og konstateredfe så lettere bittert så du mærkede at jeg kom og besluttede dig for at ville dræbe mig og sende mig til helvede igen? det sidste ord var fyldt med had og foragt og lyste næsten af hån. Han ville ikke lade sig kontrolere af sådan en forlyst nar, han skulle ikke komme her og komandere rundt med ham og da slet ikke tro at han så ville komme godt fra det. Han bed tænderne godt sammen i vrede, men forholdte sig roligt fysik..
Tilbage til toppen Go down
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeSøn Dec 30, 2007 11:30 pm

Damian var fløjet let tilbage, lugten af ondskab havde han aldrig brudt sig om og heller ikke det at røre ved dem, men han viste ikke sin foragt "jeg dræer ikke uden grund, og fernen er nok et bedre sted skulle jeg mene ikke? men nej du afbrød faktisk min lille pause i en ellers travl dag" han smilede til dæmonen "men fortæl mig nu hvor du er på vej hen?" han kiggede bestemt på ham, han følte det var vigtigt at vide, men viste ikke hvorfor
Tilbage til toppen Go down
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeSøn Dec 30, 2007 11:52 pm

Marco kiggede blot koldt på ham og mente ikke at hans første svar fortjente ret meget respons. Han kiggede vuderende på ham og var som sadvanligt på vagt, men viste dette selvfølgelig ikke, han virkede blot kold og ligegyldig.
Han hævede den ene øjenbryn igen, samlede sine hænder på kryds ved sin brystkasse og konstaterede så hånende og nedladende du er nu ikke for kvik! han stirrede koldt på ham og råbte så lige ind i hovedet på ham, med en iskoldt og næsten dræbende stemme du har ikke en skid at skulle have sagt over for mig! hans ord var hver som istapper. kolde og spydige, de klæbrede sig til hans mund og lugtede langt væk af had! Han lod begge sine hænder glide ned på hver sin side af hans krop, så han var klar hvis vogteren nu vovede på at angribe ham.
Han mærkede en kælig vind der farrede ind fra deres side af, den lugtede meget af gran og bark. Hans har dansede forvildet rundt om hovedet på ham, men trod al denne forvirring, holdte han stift sine øjne rettet imod ham. Øjne der tydeligt afspejlede hans had til ham..
Tilbage til toppen Go down
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeMan Dec 31, 2007 1:03 am

Damian løftede det ene øjenbryn "ja faktisk jeg står lige nu mellem dig og dit mål, og jeg står mellem din liv og din død, du vil gerne afsted, men du skal forbi mig, du kan ikke komme forbi med mindre du fortæller mig hvad du skal, hvis du forsøger at passere, vil det ende med våben mod våben og jeg tror meget vel jeg desværre kender udfaldet, hvis du vender om, humm hvem ved en sur herre der vil udslette dig?" han smilede venligt til dæmonen
Tilbage til toppen Go down
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeMan Dec 31, 2007 1:12 am

Marco stirrede koldt frem for sig, hvad bildte han sig ind og stå og påstå det?
Han mærkede hadet der voldsomt voksede i ham, men da vogteren sagde det sidste af sit udsagn, kunne han ikke lade være at bryde ud i en koldt og munter latter herre? han måtte le, der var ingen der styrrede ham for han var sin egen herre. Han ville ikke lade sig kontrolere af nogen som helst og da slet ikke af denen nar af en kynisk engel. Han stirrede koldt på ham, mærkede sine øjne der langsomt begyndte at gå over til demon udseende, mærkede hadet der spillede sig i hans muskler. Han kunne vende om og komme tilbage til hvad han søgte, men måske ville det så være for sent? Han vidste det ikke, men en ting var sikkert og det var at han nok snart måtte finde ud af hvad han ville, for ellers ville vogteren tage beslutningen for ham..
Tilbage til toppen Go down
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeMan Dec 31, 2007 1:29 am

Damian lagde roligt hånden på øksen igen ved dæmonens stille forvandling, vinden legende med hans hår og fik hans frakke til at danse om ham, han fornæmte skoven og dens dunkle rolighed, sikke en dag, denne skov var kun ude på hele tiden at rode ham ud i noget, "jeg ønsker bare at vide dit ærne her på jorden, for jeg tror næppe det vil gavne os engle hvis du tier med det, men hvis det er os ligegyldigt, burde du jo sagtens kunne forklare det ikke?" han smilede venlig og lod sig forsat ikke blive hyldet ud af sin normal sindsro, ligemget hvad denne dæmon gjorde og hvor meget han svinede ham til
Tilbage til toppen Go down
Angel
nyskabt
nyskabt
Angel


Antal indlæg : 97
Registration date : 12/12/07

Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitimeMan Dec 31, 2007 1:42 am

Han kiggede koldt på ham, missede arrigt med tungen, men rokkede sig ikke ud af stedet, han ville ikke spilde sin tid ham ham, ikke nu ihvertfald. Han kiggede kort imod den vej han skulle havde været endnu engang, smilte koldt og rettede så sit blik imod vogteren vær sød at flytte dig, jeg har ikke tid til dette tidsspilde! hans stemme var en anelse mere rolig end ellers, men hans henseender var ikke. Han ville videre og det gerne i en vis fart, han ville på ingen omstændigheder forklare denne godtroende engel hvad han havde tænkt sig at lave. Troede han at han havde de rettigheder, han var ikke hans herre, ikke engang en af hans art. Så han kunne bare pille af et vis sted hen og så lade ham være fra nu af og frem over. Hun kiggede koldt på ham og sagde så med en meget utålmodig stemme det har ikke en skid at gøre med nogen engel, så det rager ikke dig det mindste! han kiggede igen forbi ham, for blot at vende blikket imod ham igen..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ravne vinger. Empty
IndlægEmne: Sv: Ravne vinger.   Ravne vinger. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ravne vinger.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
tears of angels :: cuil :: skoven-
Gå til: