tears of angels
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

tears of angels

dette er et board der er slev opfundet der er ingen realisme overhovedet på denne side og folk spiller på eget ansvar
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 strandtræning

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
heavenquake
nyskabt
nyskabt



Antal indlæg : 35
Registration date : 23/12/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 6:56 pm

ved havet står en ung mand. Han er iført læderrustning, rødbrunt læder, og en rød skjorte indenunder. Benklæder er en slidt kilt, og han har bare fødder. På hver hånd er fastspændt metalkløer med læderremme. Hans halvlange røde hår er redt i en fedtet sideskilning, så det ikke kommer i vejen for hans øjne. Fastspændt om livet er et kortsværd og to lange daggers.

Han står og ser ud over vandet med sine klare, grønne øjne, og et udtryksløst ansigt.

Så bevæger han sig pludseligt med stor hastighed, nærmest som kan man se de sorte skygger af hans arme længe efter, og trækker begge daggers. En baglæns strakt saltomotale indfinder sig, nærmest i slowmotion, mens sorte skygger igen omkranser ham. Han lander på benene bag en gravsten, og bevæger sig nu umenneskeligt hurtigt mens han danser omkring og svinger sine knive, med indøvet præcision. Det er tydeligt at denne serie af angreb er en han har trænet på i lang tid.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 7:07 pm

val kom flyvende hun vendte sine lysnede øjne mod havet det var her han var gået of forsvundet for hende for altid hun langede et tilfældigt sted på stranden og så ud over vandet hun havde givet alt for ham sin sjæl sin dødelighed *hvad er jeg hvor høre jeg til jeg er ikke en engel ingen dæmon og jeg kan ikke engang kalde mig for menneske mere" hun begyndte at gå ud på vandet hun trådte let oven på det uden at bryde den stille overfalde hendes øjne to til i lysstyre og man ville kun kunne se to svage lyse blå lys mit ude på vandet hvis man stod inde på standen val satte sig ude på vandet hendes kjole lagede sig i vanet omkring hende den kunne blive våd i modsætning til hende det lange sorte stof flød rundt under hende hun lagede beskyttende sine vinger omkring sig for at beskytte sig selv imod kulden som hun stadivæk kunne mærke hun så ind mod stranden til resterne af deres bål hendes nye syn var beder og stærker end det anet og tillod hende at se meget længer men der knap en meter fra bålet stod en person det var tydeligt at det var en mand men mere kunne hun heller ikke se
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
heavenquake
nyskabt
nyskabt



Antal indlæg : 35
Registration date : 23/12/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 7:11 pm

Manden er opslugt af sin træning, og er tilsyneladende ikke i stand til at opfange verden udefor. For ham er kun de præcist indøvede bevægelser relevante, knivenes skæren luften i skiver med dødbringende præcision er alt han lever for i dette øjeblik.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 7:14 pm

val rejste sig hendes kjole lange sig og klæbede til hendes lår hendes hvide vinger var så godt som muligt gemt bag hendes ryg men stadigvæk meget i øjen faldene hendes ansigt røbede intet og den blå ild der lå hovr hendes øjne ellers skulle være brændte lystist og nysgerit hun gik langtsomt og toldt ind imod kysten det lange sorte hår lå ned omkring hendes ansigt men kunne dog ikke hodle lyset fra hendes øjne inde
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
heavenquake
nyskabt
nyskabt



Antal indlæg : 35
Registration date : 23/12/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 7:18 pm

En saltomotale til finder sted, og et øjeblik hænger han nærmest i luften, svævende i sine sorte skygger. Knivene forlader hans hænder og glider sikkert ind i en fjerntstående gravsten.

Så lander han på benene, og har sit kortsværd i begge hænder frem foran sig. Hans øjne er åbne og hans fokus er på virkeligheden igen.

Han kan se en skikkelse.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 7:23 pm

val stoppede et stykke fra kysten *hvad skal jeg gøre hvis han ser hvad jeg er dræber han mig eller løber skrigende væk hvodan kan man anet?* tænkte hun for sig selv hun sænkede hovedet og betragede sig selv i søen det hun så var en kvindekrop i en tætsidene sort kjole med et smukt ansigt hvis de ikek havde været for det faktum at der ingen øjne var kun noget der ligende en blanning imellem blå ild og blådt lys der strømmede ud af de to hulder der burdte være hendes øjnes stole hendes lange sorte hår der indrammede hendes ansigt så smukt og med to hvide engle vinger fæstnet på ryggen indsmurt i blod ligesom hendes hænder og de to vifter der hang ved hendes venstre lår
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
heavenquake
nyskabt
nyskabt



Antal indlæg : 35
Registration date : 23/12/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 7:24 pm

Han skærper sit blik, men han ser kun skygger og omrids.

"Hvem dér?" spørger han med en stemme der ikke er bange.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 7:28 pm

val retter sig op og ser imod lyden *han har set mig så kan det også være lige meget* hun begyndte at gå ind imod staden igen besvist om at det første man ville se var hendes lysende øjne minderne om hendes mennesklige liv stømemde igennem hendes sin hun havde været smuk uskyldig og ren og alt det havde han ødelagt ved at bede hende om det her men selv nu kunne hun ikke hade ham hun føldte bare medlidehed med ham hun smilede ved tanken om hans ansigt når han fandt ud af hvad hun var blevet til den smerte og afsky der ville afspejeles på en måde håbende hun at det var ham inde på stranden men stemmen var dyber end hans plejde at være
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
heavenquake
nyskabt
nyskabt



Antal indlæg : 35
Registration date : 23/12/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 7:31 pm

Han rykker sig ikke ud af stedet, men venter ganske enkelt på at skikkelsen kommer tættere på.

Da han ser, hvad hun er, smiler han skævt og sætter sværdet i skeden. "Bare en engel" mumler han beroligende til sig selv.

Så træder han et par skridt frem og trækker knivene ud af gravstenen, og placerer dem ligeledes i sit bælte. Så sætter han sig ellers og venter på at englebarnet får snøvlet sig derover.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 7:34 pm

val kommer over til stand kanten hun ryser svagt af kulde hun ligger hovedet på skrå og kikker på manden hun bevæger sig langtsomt over til ham *hvorfor frygter han mig ikke hvorfor løber han ikke?" hende øjene lyste i et sprøgene skær og hendes hænder vilede let på hendes vifter
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
heavenquake
nyskabt
nyskabt



Antal indlæg : 35
Registration date : 23/12/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 7:36 pm

Mandens ene øjenbryn løftes en smule, da hun kommer nærmere og dermed bliver mere tydelig for hans blik.

"hvad laver en engel som dig herude, helt alene?" spørger han
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 7:40 pm

val åbende munden for at svare men i stedet for ord kom en klikkede lyd hun for sammen skræmt over sig selv *hvad er jeg belvet til?* hun kikkede på ham og kocentret sig om at sende sin stemme ind i hans sind igennem hans øjne i stedet for hans øre hvis han hørete hende ville det være en silkeblød kvinde stemme "jeg flygter for mig selv piner mig selv med fortidens minder desuden kan jeg vist ikke kalde mig selv en engel" val satte sig ned på en gravsten da hun var kommet sig over sin stemme
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
heavenquake
nyskabt
nyskabt



Antal indlæg : 35
Registration date : 23/12/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 7:44 pm

Mandens øjenbryn bliver hvor det er - særligt efter kliklydende fra hendes mund.

"Du ligner en engel." siger han, og trækker på skuldrene over hendes påstand om at hun ikke kan kalde sig en sådan.

"Er der en grund til at du flygter hen til et sted du tydeligvis finder alt, alt for koldt?" spørger han, og ser sig om efter noget at tænde op med. Kulden begyndte også så småt at trænge ind til ham, men ikke værre end at han kunne klare det.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 7:47 pm

"alt er ikke hvad det ser ud som om" et let smil løber over hendes læber "desuden er kulde et vidt begræb og jeg er efterhånden vant til at fryse" hun smielde igen for sig selv han var jo et menneske ikke så meget anetledes for sig selv den gang hun havde også ståret og trænet den nat det var sket faktisk samme sted som han stod nu
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
heavenquake
nyskabt
nyskabt



Antal indlæg : 35
Registration date : 23/12/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 7:49 pm

Han ryster på hovedet.

"Det har du ret i. Alt er ikke hvad det ser ud til. For eksempel kan du være en frygtelig dæmon i virkeligheden - og jeg kan være en farlig dæmonjæger på jagt efter en ny skalp. Skal vi ikke bare overgive os til virkelighedens illusioner for nu? Det er lettere" siger han.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 7:52 pm

hun grinede en frygtelig og herteskærende lyd som tusinde kakkelakekr der taler med hinanden og hundrede sekaders sang på en gang "når du siger det på den måde mit kære menneske men skal vi ikke se at få noget varme der ligger et bål der over" hun pegede på bålet "brændet er samlet af en engel så det skal bare antændes"
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
heavenquake
nyskabt
nyskabt



Antal indlæg : 35
Registration date : 23/12/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 7:54 pm

Han nikker, og lader tøvende sit øjenbryn falde - selvom hendes latter freaker ham lidt ud.. Razz

"Jo, lad os det. Har du ild?" spørger han, og går derover. Idét han rejser sig sløres hans blik af skygger, og han ser nu hele vejen rundt om sig. Ingen detaljer, kun skikkelser - et offer han må gøre for ikke at blive angrebet bagfra - for en sikkerheds skyld...
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 7:57 pm

val følger stille bag efter ham og sætter sig samme sted som sidst den gang var det bare damian og seraphir der var der og ikke en menneskemand "nej det har jeg ikke eller jo det har jeg men tvivler på at jeg kan bruge det til at antænde ting jeg må også indrømme at jeg ikke har prøvet" hun pegede på hendes øjne der brændte mundert
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
heavenquake
nyskabt
nyskabt



Antal indlæg : 35
Registration date : 23/12/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 7:59 pm

han trækker på skuldrene.

"Hvor der er vilje er der vej" siger han, og lader blikket blive normalt igen, så han kan se mere detaljeret på hendes øjne. Det tager et stykke tid før han holder op med det ö
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 8:00 pm

"du virker ikke bange for mig" hun vender sit brædne blik imod ham
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
heavenquake
nyskabt
nyskabt



Antal indlæg : 35
Registration date : 23/12/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 8:02 pm

"Nej. Hvorfor skulle jeg være det? Dæmoner der forsøger at besætte mig overvinder jeg, frygtindgydende monstre frygter jeg en smule - smukke kvinder er en gave fra himlen til at oplyse den mørke hverdag" svarer han.

Lidt efter tilføjer han: "Det bål der?"
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 8:04 pm

hun smiler lidt "ja det bål men hvilken en af delenede høre jeg så ind under" hun forsøgte at se uskyldig ud men hendes særpræede træk forhindrede det
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
heavenquake
nyskabt
nyskabt



Antal indlæg : 35
Registration date : 23/12/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 8:08 pm

Selv hvis det var lykkedes hende at se uskyldig ud, ville han have set igennem det.

Han smiler dog lidt alligevel.

"Min spørgsmål gik mere på om du kunne tænde det, smukke kvinde." svarer han. Han ser på hende med et udtryk der spørger, om det var svar nok på hendes spørgsmål
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 8:15 pm

val smiler og et kort øjeblik ligende hun næsten den kvinde hun var den gang hun var i live *jeg kan prøve* hun tog en kvist og satte op til ilden der strømmede ud af hednes øjne der gik ild i kvisten godt nok var ilden blå men det var ild og den var varm hun lagede den blå ild ned på det store bål og det flængede hurtigt op
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
heavenquake
nyskabt
nyskabt



Antal indlæg : 35
Registration date : 23/12/07

strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitimeSøn Dec 23, 2007 8:21 pm

han nikker.

"Jamen dog, det virkede." konstaterer han, for det tilfælde at hun ikke selv kunne regne det ud.

Han varmer sinde hænder ved ilden, og slapper lidt af.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





strandtræning Empty
IndlægEmne: Sv: strandtræning   strandtræning Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
strandtræning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
tears of angels :: cuil :: havet-
Gå til: