tears of angels
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

tears of angels

dette er et board der er slev opfundet der er ingen realisme overhovedet på denne side og folk spiller på eget ansvar
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 I fuld månens skær

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

I fuld månens skær - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fuld månens skær   I fuld månens skær - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 02, 2008 1:51 am

han lagde den ene hånd på hende håndled og smilede så venligt "det er bare en skam den uden behandling, aldrig vil heale ordenlig og derved bliver din hånd aldrig særlig funktionel" hans stemme var munter og enlig, det var som at stække en dues vinger, hun kunne forsat hakke, men hun var ikke længer så farlig som før
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

I fuld månens skær - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fuld månens skær   I fuld månens skær - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 02, 2008 2:03 am

hun hev sin hånd til sig og trådte et skridt tilbage mens hendes blik stadig vilede på Damian "rør mig ikke engel" hviskede hun svagt "hold din sølvtunge for dig selv jeg har hørt nok fra dig du har gjordt riligt for mig på grund af dig er jeg svag så lad vær med at tale til mig med mindre det er relavandt" sagde hun men en kold dog blid stemme
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

I fuld månens skær - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fuld månens skær   I fuld månens skær - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 02, 2008 2:09 am

Damian kiggede roligt på hende " jamen så må du jo heller lade være med at henvende dig til mig ikke lille dæmon" han smilede mildt og satte igen fløjten for munden og begynde at spille roligt og stille
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

I fuld månens skær - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fuld månens skær   I fuld månens skær - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 02, 2008 2:22 am

"ville de ikke holde op med at spille det er alt hvad jeg beder om så natten kan vise sig i sin pragt uden at dine skingre toner øddelæger alt det er alt hvad jeg beder dig om"sagde hun kort og prøvede at lyde venlig men gik rigtig dårligt for hende i mellem tiden havde hendes øjne igen fået sin nomale grønne øjnfave hun strøg en tåt hår væk for ansigtet og overvejede sin næste handling hvis han ikke holdt op
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

I fuld månens skær - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fuld månens skær   I fuld månens skær - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 02, 2008 11:06 pm

Damian fjernede fløjte fra munden igen og smilede til hende "jamen sådan her nyder jeg natten, måske kunne du tage dine små dæmon øjne og smutte ind i skoven, sinde du nu tog det sted fra mig" han smilede til hende og begynde så at spille igen
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

I fuld månens skær - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fuld månens skær   I fuld månens skær - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 02, 2008 11:36 pm

Isarina opgav til sidst at prøve at få ham til at stoppe "kan du i det mindste spille noget der er vær at danse til" spurte hun letter opgivene og tog fat om håndledet da hun fik et kort øjeblik bevæget den forkert og smerten slog gennem hendes krop som et lyn og hun folede sig sammen men rettede sig op igen og kikkede på damian og ventede for yderlig reaktion
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

I fuld månens skær - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fuld månens skær   I fuld månens skær - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 02, 2008 11:38 pm

han smilede bare til hende, han ville aldrig heale en dæmon lige meget hvor sød og køn hun gjorde sig, hun var mindre farligt som såret og med et ubrugelig håndled, han tog fløjten fra munden " fortæl mig hvad er værd at danse til?" han smilede venligt til hende
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

I fuld månens skær - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fuld månens skær   I fuld månens skær - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 02, 2008 11:48 pm

hun stak kort på skulderne"bare et eller andet" hun har ret lige glad med hvad damian vil spillede bare hun kunne danse til det for hun trak sig tilbage i mørket hun kikkede igen op på månen og trådte lidt væk fra damian da hun ikke nød hans selvskab men fadt ham irreterende og arugant
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

I fuld månens skær - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fuld månens skær   I fuld månens skær - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 02, 2008 11:51 pm

han smilede og huskede tilbage på sin menneskelige ungdom "humm okay" og stille begynde han at spille en vals, først gik den langsom med så satte han tempoet op, og flettede lidt anderledes toner ind så den blev en blandning af vals og en form for pasodoble, nok mere tilpassende til en dæmon
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

I fuld månens skær - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fuld månens skær   I fuld månens skær - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 02, 2008 11:55 pm

Isarina lyttede kort til melodien og fandt en passendene dans og begyndte at begæge sig med tonerne og for svandt mellen ruinerne man kunne svagt høre hendes kåbe glide mod muerne og hendes fødder lande på jorden hun kikkede på månen mens hun dansede rundt mellen de væltede sten og mure
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

I fuld månens skær - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fuld månens skær   I fuld månens skær - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 03, 2008 12:06 am

det passede Damian godt at han ikke kunne se dæmonene danse, han havde altid fundet alt ved dem afskyligt og tanken om at hun danskede til hans musik, men hvis det var han man måtte gøre for at få fred
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

I fuld månens skær - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fuld månens skær   I fuld månens skær - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 03, 2008 2:39 pm

Hendes skridt forsvandt og man kunne ikke længerne høre hende"for denne gang ville jeg lade dig få din vilje engel kun for denne gang" sagde hun til damian et sted fra ruinerne hvor efter hun forsvandt

((out))
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
Sponsoreret inhold





I fuld månens skær - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I fuld månens skær   I fuld månens skær - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I fuld månens skær
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» en stom fuld aften

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
tears of angels :: cuil :: ruinen-
Gå til: