tears of angels
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

tears of angels

dette er et board der er slev opfundet der er ingen realisme overhovedet på denne side og folk spiller på eget ansvar
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 stilhed

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

stilhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed   stilhed - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 18, 2007 11:22 pm

Hun flyttede ikke blikket fra ham men virkede mere og mere afkræftet men hendes aura blev stadig koldere og og mere død at være i nærheden af samtidimed at hendes vrede voksede i tagt med hendes foragt hun stirrede stadig på ham men brat stoppede hendes aura og hun sank sammen og og lå næstenbevidst løs på jorden
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

stilhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed   stilhed - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 18, 2007 11:28 pm

Han så på hende med afsky, kulden fra hendes aura sad forsat i ham og fornæmmelsen af død, men der skulle mere til for at slå ham ud, men selvom han afskyede hende, var det dog trist at den lå der uden at give ham en ordenlig kamp, det var lidt trist, han skubbede let til hende med foden for at være sikker på at hun var færdig med at lege med sin aura "er du færdig" spurgte han mildt og satte sig på hug ved siden af hende, han puttede kniven tilbage i sin skede og han roede derefter i lommen efter noget chokolade, "her dæmon spis dette, du vil få det lidt bedre" han ragte hende venligt chokoladen
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

stilhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed   stilhed - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 18, 2007 11:38 pm

Hendes blik faklede rundt og et par spidste tænder var kommet til syne og hendes hud var blevet næsten hvid hun skuppede chokladen væk og resjse sig hurtigt og tog stramt fat om hans hals "ynkelige væsen som og jeg har brug for hjælp , hjælp fra en engel ha din afskygelige væsen" hun stire koldt på ham hendes udstråling og karakter er helt forsvundet hun syntes som om hun aldrig har set ham før hun kikker hånligt på ham og strammer om hans hals så hendes lange negle borre sig ind i hunden på ham
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

stilhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed   stilhed - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 18, 2007 11:47 pm

på trods af den hurtige forandring, var der ingen frygt at se i Damians øjne, og på trods af smerten fra neglende i hans hals, bevarede han roen, han lagde sin hånd om hendes håndled og med et let kraft for ham, kunne han mærke hvordan hendes håndled langsomt brækkede mellem hans fingre, for sit indre healende blik, så han det knække et brud der ikke lige var til at håndtere eller sætte sammen igen, hvordan de små stukker delte sig og malplaserede sig, den kvalmende lyd af knogle der gav sig og brød sammen, skar som et uhyggelig knasen gennem den ellert ubehagelige stilhed "slip mig Dæmon eller du forlader ikke dette sted i live" han øjne lyste i en klar blå farve, hans stemme var rolig og den hvide vinge var igen kommet til syne og lyste i et blændene lys, han vristede hendes negle fri af hans hud og mens han forsat langsomt tvang hendes hånd bagud, kunne man se sårene lukke sig "troede du virkelig du kunne klare en Ærkeengel, har Lucifer ikke oplært dig bedre" han stemme rungede nu af alt den magt og den lød som et fossefalt, klart iskold vand der blev kastet fra klippeside til klippesiden og samtidig som en helt engleskaras enstemmige lovsang
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

stilhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed   stilhed - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 18, 2007 11:56 pm

hendes hånd blev i Damians greb uden hun fortrak en mine hun stirerde direkte ind i hans øjne hendes hun var blevet kælig og hendes blik dødt hendes hår blafrede ustyrligt i vinden, da hun så nomal ud og skreg en smertens skrig og sank sammen igen afd bar smerte mens hun prøvede at vriste sin håånd fri men en blod røs tåre trillede ned af hendes kind
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

stilhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed   stilhed - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 12:03 am

han slap hendes hånd ved at kaste den mod hende "drop det dæmon du fortjener ingen medynk, selv ikke af godhed, du ligger som du selv har red og selv ikke Gud ser i nåde til dig" han stemme havde ikke ændret sig, den skar gennem alt for at lade sig høre "dine triks virker ikke på mig" hans lysende øjne stirrede på hende med et blik der viste at hun var blevet vejet og målt og dømt til ikke længere at få lov at få kastet nogle tvivl på sig, hun var ond og fortjente ingen mildere straf end døden for den ondskab hun sprede og udrettede på jorden, han sukkede tungt og lyset omkring og i han forsvandt sammen med vingen, han tog sig let til halsen men der var intet at føle, han kørte det hår væk som nu og da flakkede forvirret ind foran hans øjne, "det var meget dumt gjort dæmon" han kiggede på hende med et ærgende blik, han have virkelig forsøgt at lade hende leve, men et direkte angreb på ham, viste at hun var dumdristig nok til at prøve et angreb på andre engle og på Melen, han løsnede roligt sin øksen og viste at hendes ondskabsfulde dage nu var talte og ham der ellers bare var kommet her ned for at få lidt fred og ro til at tænke, men det var ikke rigtig lykkedes på det sidste syntes han
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

stilhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed   stilhed - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 12:12 am

Tårene trillede ned af hendes kinder mens hun holdte om sid håndled hun hulkede og skuppede sig væk fra Damian og rejste sig op og vendte ryggen mod ham og begyndte at små løbe men faldt sammen op af et træ og krøp sammen som en lille forskræmt pige og hulkede af hjertens skær hun krøb stadig sammen som hvis det skulle få hende til at forsvinde
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

stilhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed   stilhed - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 12:20 am

Damian sukkede dybt, det gjorde altid alting så meget mere besværligt og lidende når de forsøgte at flygte "kom nu her du gør bare alting så meget mere besværligt, jeg advarede dig jo ikke, du må forstå jeg ikke kan lade dig leve nu, du har faktisk gjort et direkte angreb på Melen ved at angribe mig, du er en reel trudsel og må udslettes" han havde enlig ikke lyst til dette, men så snart hun var blevet dømt var der ikke rigtige så mange at gøre, jo lade hende flygte, men det ville være lidt lamt hun kunne knap gå, nej lidende dyr burde aflives hurtigst muligt og så smertefrit som muligt "kom nu her, det skal nok gå hurtigt du mærker ikke så meget, jeg er ikke en dæmon jeg har ikke i sinde at pine dig første eller noget" han gik langsomt hend mod hende med tunge let opgivende skridt, gid hun aldrig havde gjort det, så kunne han bare få lov at sidde på sin græn og forsætte sit fløjtespil bare lidt endnu
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

stilhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed   stilhed - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 12:27 am

hun krøb mere sammen og sank hulken i sig man men man kunne se hendes kvalte hulk som rusten på kroppen hun rejste sig hurtigt igen og løb vidre mens det lange hår virvlede bag hende og tårende løbende ned af hendes kinder hun stoppede hun sagde ikke eb lyd men stod bare helt stille som hvis hun havde accpteret sin straf
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

stilhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed   stilhed - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 12:31 am

"lille nor dog det er ikke noget at græde over, du har jo selv valgt denne skæbne, du har selv valgt at være ond jo" han smilede venligt til hende og satte sig på et væltet træ lidt over for hende, han lod stille finger køre ned at ægen på øksehovedet, bare for at være sikker på det var skarpt, det svinede altid ekstra meget hvis man skulle hugge to gange, han betragtede hende i sit stille sind og tænkte dumme pigebarn "er det så slemt at skulle dø, du snakkede jo om hvor meget du led, tænk nu kommer du til at møde din skæbne og stå til regnskab for alt det du har gjort, måske en dag vil du indse at det var forkert at leve af andres lidelser ikke" han smilede venligt til hende og hans stemme var dens gode gamle milde jeg "er der noget du ønkser da inden, du drager til det hensidige?" han så spørgende på hende
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

stilhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed   stilhed - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 12:40 am

hun kikkee ned i jorden og tørrede tårene væk og kikkede på ham med de helt rød øjne og tog en dyb indåning "jeg ville ikke oggive mit liv sådan jeg vil ikke give væk hvad jeg har tilbage jeg vil ikke midste deteneste jeg har jeg vil ikke midste min kærlighed fordi nogle af mine hanlinger har været forkerte jeg ville ikke give det til dig for det er ikke dit og det er ikke noget som jeg kan dele" hun træder nogle skridt tilbage og det danes en tynd tåge ud fra hendes højre hånd som tager fast form i form af en 3 meter lang pisk *hvad er det jeg gør er jeg kan umuligt vinde* hendes venstre håndled er helt blår og hænger livløst ned af side på hende og en tåre løber ned af hendes kind
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

stilhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed   stilhed - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 12:59 am

han sukkede, sikke en lille fin sang og det var jo vel til dels rigtig, men sådan gik det bare ikke "jeg advarede dig flere gange, lille dæmon, du skulle ikke have tvunget mig til at dømme dig, du er mærket nu, en vær engel ville se at du skal dø og helst hurtigst muligt, så hvorfor ikke stoppe mens legen er godt" han smilede til hende og noterede sig faktiske pisken, men følte sig forsat ikke truet, "du ved jo det er en ulige kamp" sukkede han "på et tidspunkte bliver alle dømt for deres handlinger, det er det der er koncekvens, sværre er det ikke, du får det til at lyde som om jeg faktisk nyder dette" han så spørgende på hene med et løftet øjnebryn og rejste sig så og to et skridt hend imod hende og sagde med en silkeblød stemme "kom nu her" han ragte hånden ud mod hende
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

stilhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed   stilhed - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 1:06 am

hendes arme sænkede sig svagt og tårene syntes at vælt op vært øjeblik mun hun sank klumpen i sin hals og svarede"du vil jo dræbe mig jeg er ikke rede til at dø jeg er ikke rede til at forlade alt" sagde hun med en bage menneskelig tonefald hun virkede mere menneskelig hun havde gjordt før hun virkede forskræmt som et menneske når det møder noget er der stærker end en selv og er anderledes hendes blik virkede så menneskeligt så barnligt en noget andet ved hende
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

stilhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed   stilhed - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 1:13 am

han stirrede på hende en dæmon der faktisk virkede menneskeligt, meget flot måtte han indrømme, det kom en svar form for mennekselighed fra hende, ikke noget han rigtig havde troet muligt, hvis hun dog ikke bare havde gjort noget så dumt som tideliger, han sukkede "jeg vil nu mere kalde det en henrettelse, men lad det nu ligge" han smilede til hende "du må forstå du gjorde noget meget meget dum og selvom du overlever nu vil du meget snart blive slået ihjel alligevel, der er mærket, du er vejet og dømt og det kan ikke bleve ugjort sådan uden videre og især ikke når du er en dæmon, så vil jeg næsten sige umuligt" han kiggede lidt sørgmodigt på hende
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

stilhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed   stilhed - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 1:18 am

Hun sank næsten sammen og kikkede på ham ged øjnene fulde af gråd hun lignede ikke skyggen af en demon hun lignede et stakels fortabt svagligt menneske hun vaklede baglæns og stødte med ryggen op af et træ og skank sammen og pisken forsvandt hun kikkede sorg fuld på Damian som en lille pige ville gøre hvis hun havde sået skældt ud hun krøb sammen og sage halvkvalt af gråd "jeg vil ikke dø jeg vil ikke midste livet igen jeg vil jo bare have lov til at leve"
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

stilhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed   stilhed - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 1:34 am

"jamen så let er tingende altså bare ikke altid" han satte sig et par meter fra hende og betragtede hende med et tænksomt blik og han lagde øksen foran sig "du skal dø ligemeget hvad, sådan er det, du burde tænke dig lidt mere om" han smilede til hende, selvom hun så menneskelig ud viste han at hun inderst inde var en dæmon og den lugt hang i luften som en tyg tåge og narede ham ikke "ingen ønsker jo at dø men det sker, det vigtigste er at kunne se tilbage på sit liv og sige man gjorde det godt, i dit tilfælde, en masse død, had og ødelæggelse" han smilede vagt til hende
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

stilhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed   stilhed - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 1:38 am

hendes øjne kikkede uforstået på ham og med sorg hun tørede tåerne væk fra de helt røde kinder hun begravede sit hovde dybt i sine hænder hvor hun der efter hurtigt hopper over mod Damian og lægger sine arme rundt om hans liv og begraver hendes hovde dybt i hans bryst
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

stilhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed   stilhed - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 1:43 am

Damian fik lidt af et chok ved hendes pludselige omfavnelse, men fattede hurtigt sig selv og skubbede hende væk fra sig og kiggede på hende med et væmmeligt blik "jeg advarede dig om at røre ved mig dæmon" han stemme var hård og kold, et kuldegysning gik gennem ham, nu skulle han helt bestemt i bad når han kom hjem, det var bare afskyligt, "bare fordi jeg er lidt flink mod dig betyder det ikke at du skal blive nærgående og du skal dø ligemeget hvad du prøver på" hans stemme var blevet mild igen, men den undertregede forsat at hendes nærhed var uacceptabel
Tilbage til toppen Go down
Weo
del
del
Weo


Antal indlæg : 335
Age : 30
Location : Hell
Registration date : 17/12/07

stilhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed   stilhed - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 1:51 am

hun kikker ned i jorden og bider i sit venstre håndled og bider så hårdt at hun bider hul i sig selv hun virkerlige glad med det og rejser sig op og går over mod skovens tætte bevoksning med blodet dryppende ned på jorden og efter lader et langt spor baghende "det var hyggeligt at snakke med dig men det ser ud til at jeg må forlade dig før mit liv rinder bort for enden af din økse og jeg må bede om tilgivelse for at havde angrebet dig og der med selveste melen min opførsel var uappceltabel om mine gerninger er utilgivelige en dag får du måske ramt på min men jeg har meget at udrette før min dage's enge skal komme" siger hun toneløst
Tilbage til toppen Go down
http://www.TheWoroldsend.niceboard.net
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

stilhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed   stilhed - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 19, 2007 2:59 am

Damian så efter hende men kunne ikke få sig selv til at følge efter hende, han rejste sig og satte øksen på plads, hendes død ville tidsnok komme, han rystede på hovede over hendes ord, uvidne dæmoner, de glemte altid at se den store sammenhæng de så bare hvad de ville se, han enlige vinge kom til syne og han fløj tilbage til sin sedvanlige gærn og satte sig, måske burde han finde en ny, på det sidste var han støt ind i utrolig mange uheldige personer, lige her og han komer her jo for at søge ro og fred ikke for at rede menneskeligheden, han smilede stille for sig selv og fant fløjten frem men efter et par toner, fant han det nok bædst at flyve hjem og få vasket det dæmoniske af sig, det lugtede ikke specielt godt i følge ham, han skævede en ekstra gang ind mellem trærene efter hende, men der var intet at se, så satte han af fra grænene og fløj hjem til sit hjem og et dejlig varmt bad

///out///
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





stilhed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: stilhed   stilhed - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
stilhed
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
tears of angels :: cuil :: skoven-
Gå til: