tears of angels
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

tears of angels

dette er et board der er slev opfundet der er ingen realisme overhovedet på denne side og folk spiller på eget ansvar
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 åå nej

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

åå nej - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åå nej   åå nej - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 3:28 pm

"mine kys var ægte og jeg elsker dig jeg sagede til dig hvad der var sket fordi jeg mente at du fortenjente sandhenden og ønsker du mig død så er det døden jeg venter på men glem ikke jeg elskede dig mere end livet selv og jeg bønfalder dig om at glemme mig inden det vil ødelægge dig" hun så på ham og vendte sig om for at gå "du har ret næste gang vi ses bliver min død" hendes stemme var ikke anet end en visken og hendes hjerte tungt
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

åå nej - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åå nej   åå nej - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 3:36 pm

"Valantha hvad vil du have jeg skal gøre hvad vil du have jeg skal tro, prøv dog at sig det hele ud, vær den voksne kvinde du så gerne vil udstråle du er, jeg er træt af ordleg, dette er langt fra en leg og nej jeg vil ikke glemme dig, jeg vil ikke gøre livet let for dig, alt har koncekvenser og denne gang får du ikke lov til at hoppe over den lave ende af gæret, denne gang skal du ikke bare dræbe og løbe væk fra det hele for det er det du har gjort hele livet, flygtet fra det hele i stedet for at takle det" hans stemme var hård og alvorlig, han kiggede på hende med et blik der kunne holde hvad som helts fast
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

åå nej - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åå nej   åå nej - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 3:53 pm

"godt vil du hvade det lige ud jeg har væres sammen med seraphir fordi hver enste gang mit tøj sag forket vendte du dig væk som om at jeg var hæsligt og uren men ved du hvad damian det var naturligt det var sådan jeg så ud og det var det seraphir kunne se som du ikke kunne han synes ikke jeg var frastødene"
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

åå nej - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åå nej   åå nej - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 4:00 pm

en lille flame at raserrig tænde i hans øjne, han hoppede ned fra grænene og lanede lidt bag ved hende og greb fat i hende og drejede hende rundt og stirrede hende dybt ind i øjnene "hør her min fine ven" hans stemme buldrede gennem skoven og skræmte vild og fugle ud af deres skjul "jeg burde slet ikke kysse dig, jeg burde slet ikke elske dig, det er imod min natur, bare at se på dig som jeg gør er en dødsynd for mig og hvis bare det bliver opdaget, vil det betyde noget værre end døden for mig, forstår du det, kvinde, forstår du at det at se dig på dem måde ikke er let for mig! du vil måske heller have jeg flår tøjet af dig med mine øjne, at jeg begære dig som en liderlig buk og ikke for den skønhed din indre er, jeg troede åbenbart mere om dig end du var, du er smålig intet andet" han skubbede hende væk fra sig og stirrede med et isnende koldt blik på hende
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

åå nej - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åå nej   åå nej - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 4:03 pm

"nej for jeg er jo bare et usselt meneske der ikke fortener din kærlighed sådan har det jo hele tide været det er ikke min skyld at du forelskede dig i mig jeg tvang dig ikke til at kysse mig føreste gang jo jeg forelskede mig i dig men hvad havede du forventet af en menenske pige der møder en engle mand så smuk ren og hvis hvordan kan man anet men om det er min skyld eller ej er det mig der bliver straffet for at være det jeg er et menneske"
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

åå nej - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åå nej   åå nej - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 4:09 pm

han sukkede opgivende og flammen døde hend ingen "jeg siger ikke det er din skyld jeg elsker dig eller at du tvang mig til noget, jeg siger du må forstå at jeg ikke er så fri som Seraphir, jeg skal kunne veje alt uden at se forskel" han kiggede på hende "jeg må ikke elske nogle ikke en gang mig selv, forstår du det, jeg skal holde det hele kørende i en hårfin balance, forstår du det?" han sukkede og kløede sig i nakken "du bliver straffet for den pænt lange liste over tabte for dine våben vi har måttet skrive okay, længere er den ikke"
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

åå nej - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åå nej   åå nej - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 4:13 pm

" men hvad så nu eftersom jeg e dødt til døden er det vel lettes at vi ikke ser hinanden igen før ja jeg skal dø det nemmeste ville være hvis jeg forlod landet så hurtigt jeg kunne og holdte mig langt væk fra alle og især dig om ikke anet bare for at skænde dig gor mere smerte glem mig damian glem jeg har levet" val lukkede øjende stille hun havde at være vandren og hun havde dette her
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

åå nej - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åå nej   åå nej - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 4:19 pm

han sukkede "skal jeg gentage alt, der er en chance og jeg vil gerne se dig, jeg elske dig for alt i verden da kvinde forstå det dog, og det hjælper ikke om du så rejser til verdens ende vi vil finde dig, så enkelt er det altså" han sukkede og satte sig igen på træstammen, og kiggede på hende "det er op til dig, helst vil jeg se dig leve og helst vil jeg have lov at elske dig" han smilede varmt til hende
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

åå nej - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åå nej   åå nej - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 4:28 pm

"så bliver jeg hvis det er det du ønsker bare bed mig om det forlang noget for en gangs skyld du har rat til det " hun så på ham hun ville rejse hvis han ikke forlangte at hun blev hun ønskede at rejse men ville gøre al for ham han skulle bare sige det højt i mande sig op og tage det han ville have han hade jo styrken til det elle rhade han
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

åå nej - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åå nej   åå nej - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 4:33 pm

han kiggede på hende med et roligt blik "Valantha jeg vil ikke have du rejser, jeg vil have du bliver og forholder dig i ro, jeg vil have du overgiver dig frivilligt når de kommer efter dig og sig ikke noget om os to til nogle, for så er vi begge i sandhed fortabt" han smilede til hende og ragte tilbydende hånden ud "kan du leve med det?" han smilede varmt og kærligt"
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

åå nej - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åå nej   åå nej - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 4:36 pm

"jeg kan prøv" hendes sind var sort af sorg et fænsel uden træmmer var havd han bød hende hun så på ham "jeg vil gå ed til havet jeg har brug for at tænke"
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

åå nej - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åå nej   åå nej - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 4:46 pm

"som du ønsker, men Valantha..." han afbrød sig selv og så sørgmodigt på hende, han viste hvad hun følte "det er kun for en tid, ting kan ændre sig" han smilede forsigtigt til hende, men kiggede så op "jeg må gå nu, der bliver kaldt, farvel min kære pas på dig selv" han satte af en voldsom vild for gennem skoven med det første krafitge vingeslag og så var han væk

///out///
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

åå nej - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åå nej   åå nej - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 17, 2007 4:49 pm

val brød græende sammen rejste sig og skiftede til kjole et fængsel intet mindre smerten var uudholig hun rejste sig tig ssine tin inklusiv den kniv der fortsat navlede myren fast til træet også gik hun mod standen hun ville dance i vand kanten

//out
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
Sponsoreret inhold





åå nej - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: åå nej   åå nej - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
åå nej
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
tears of angels :: cuil :: skoven-
Gå til: