tears of angels

dette er et board der er slev opfundet der er ingen realisme overhovedet på denne side og folk spiller på eget ansvar

IndeksPortálGalleryFAQSøgTilmeldTilmeldte brugereGrupperLogin

Share | 

en stjerneklar nat

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3
ForfatterBesked
G?st
Gæst

IndlægEmne: Re: en stjerneklar nat   Tirs dec 18, 2007 12:12 am

"Ja og Dommens Vægt er ikke til at snyde.." *Desværre* "I virkeligheden måtte du jo ikke engang flyve ud med mindre Universet var på røven Damian.." svarede Seraphir stille.
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin

Antal indlæg : 961
Registration date : 15/11/07

IndlægEmne: Re: en stjerneklar nat   Tirs dec 18, 2007 12:16 am

val smielde skævt ved seraphir sidste kommetar de var entlige meget nuttede begge to selv om de mundhuggges som to gamle tanter hun finste og ligende få sekunder sig selv igen lille og uskyldig

jeg er delvisordlind -undskyld
Vis brugerens profil http://www.warofsouls.forumotion.com
.
modertor
modertor

Antal indlæg : 604
Registration date : 25/11/07

IndlægEmne: Re: en stjerneklar nat   Tirs dec 18, 2007 12:21 am

"nu begynder du også utroligt man skulle tro jeg havde to søstre" udbrød Damian opgivende som om det ikke var nok at hans søster var en hønemor i forvejen "men jeg ved det godt, men jeg finder nu deres vilde natur her nede så tiltalende når jeg har bruge for at tænke visse ting igennem og det var ved dette tilfælde jeg støtte på Valantha og jeg kunne da ikke lade hende dø vel" han kiggede spørgende på Seraphir, et blik der sagde at en vær der svarede jo til det måtte da være sindsyg, en sådan skønhed lod man da ikke bare dø "siger vores love måske ikke også at vi skal hjælpe dem der er i nød?" han smilede venligt hen over bålet "men på et tidspunkt ville jeg jo blive nød til at forlade det der oppe, jeg må jo vide hvad der stå imellem os og dæmonerne, det er dem der i sidste ende kommer til at lide"
Vis brugerens profil
G?st
Gæst

IndlægEmne: Re: en stjerneklar nat   Tirs dec 18, 2007 12:37 am

Seraphir himlede med øjnene. Damian vidste han ikke kunne fordrage den type sammenligninger. "Jo de siger at vi skal hjælpe dem i nød men at det kun er i ekstreme situationer at Ærkeenglen skal være tilstede, fx Jordens Undergang. Desuden hvis du refererer til dengang med Eric McSlayen.. Jeg var der også.. eller har du glemt det?"
valantha
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: en stjerneklar nat   Tirs dec 18, 2007 12:42 am

"nej jeg tror næremer det var den alderrøste gang vi mødes jeg hvade lige fået tæv af en dæmon og var allerede ved at forlade min krop da damian fandt mig" hun smilede da hun tænkte tilbage på det det havde været underligt og han hade troet hun var en fjende da han så at der var engle blod på hendes vifte alt var så anderleders nu

.
modertor
modertor

IndlægEmne: Re: en stjerneklar nat   Tirs dec 18, 2007 12:48 am

Damian smilede lidt vil minedet "du lignede heller ikke just den lille søde pige du kan være" drillede han og kiggede så på Seraphir, hvor han dog bare kunne køre på alle hans fejl "jeg ved det alt for godt, jeg har levet efter de regler så længe, de er printet ind mig, så for himmelsens skyld vil du ikke vær sød at påpege dem, jeg beder dig" han smilede bønfaldene "jeg har nok i en søster som sagt, og jeg tror du ville have gjort det samme og jeg glemmer næppe du var der, du er som en lille fornuftsengel til tider, og det er jeg u en gang glad for, for der har ikke været så meget fornuft i noget her på det sidste" han tænkte stille på den fortvivlede bedende lille pige Valantha da var, og så på noget der smertede mere deres kærlighed, det ville aldrig gå lige meget hvor meget han elskede hende. Seraphir hentyede jo selv til det han burde ikke en gang være her, Damian rejste sig og gik lidt væk fra de andre *det ville være bedst hvis hun overlevet at lade ham få hende, han kan elske hende fuld og helt fortælle hende alt det hun vil høre* en trå brød frem men blev aldrig til noget *så længe hun er lykkelig så er det godt og det bliver hun aldrig med mig, kærlighed er forbudt frugt og det kan blive hele mit folks og hendes undergan* han sukkede og så ud på vandet, han skuldre sang en andelse og hvi man kunne have set han vinge ville den også hænge, hænge over en anderkendelse af en stor sorg han måtte påføre sig selv for at rede sin verden og sin elskede. det var tanker der til tider var brudt frem, men fortrængelse var jo den letteste forsvarsmekanisme, men det var på tide han inså at det han havde gang i var idiotisk dumt og dødsdømte alt han havde kært og arbejdet for hele livet
Vis brugerens profil
G?st
Gæst

IndlægEmne: Re: en stjerneklar nat   Tirs dec 18, 2007 9:14 pm

Seraphir så efter Damian. Dernæst så han på Val henover gløderne med et blidt og forsigtigt smil. *Jeg elsker hende og jeg vil gøre alt..* tænkte han
valantha
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: en stjerneklar nat   Tirs dec 18, 2007 9:24 pm

val rejste sig og gik over og lage en hånd på daminas skulder "jeg har en ide men det kræver at i hjælper mig jeg vil forsøge at blive en engel og jeg har mine metoder det eneste i skal gøre er at sørege for at jeg for frit lejde til himlen når jeg har fået mine vinger"

.
modertor
modertor

IndlægEmne: Re: en stjerneklar nat   Tirs dec 18, 2007 9:29 pm

Damian så på hende, det ville være en lykke og et helvede for ham at skulle se hende vær dag, og så i Seraphir arme uden mulighed for at røre hende, kysse hende eller holde om hende, men det ville være rart for så ville hun være i sikkerhed og hun slap for at slå ihjel "jeg skal gøre hvad jeg kan, din dom vil måske endda blive endnu letter at formildne fordi du viser velvilje til at ofre alt for det gode, men er du sikker på det er det du vil" han så på hende og viskede stille "min kære" som om det var sidste gang han ville sige de ord og det var det jo nok også, tråen rev sig endelig løs og ene og alene løb den ned af hans kind, da den nåede ned, rev vinden den væk og viskede sproet fra den væk, han havde så lyst til at tage hendes hånd og holde den en sidste gang men han kunne ikke Seraphir måtte ikke se det og det pinte ham. "når..." hn forsøgte at sige hvad han før havde tænkt men ordene sad fast i hans hals "nårr..." det gik ikke han sukkede opgivende han kunne ikke fortælle hende at de måtte stoppes med at ses, dels fordi han ikke selv ønskede at høre ordene, at anerkende det ved at sige det højt gjorde endnu for ond på ham
Vis brugerens profil
G?st
Gæst

IndlægEmne: Re: en stjerneklar nat   Tirs dec 18, 2007 9:31 pm

Seraphir sad og kiggede på de to med hovedet let på skrå. "Val? Skal jeg hente noget nyt træ? Ilden er ved at dø ud" råbte han til hende
valantha
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: en stjerneklar nat   Tirs dec 18, 2007 9:36 pm

val vendte sig om og råbete tilbage igen "det må du gere søde bare skynd dig tilbage hvis du kan tage noget med så vi kan lave et ly for viden ville det være genialt" hun vendte sig imod damian og kikkede sikkert på ham "det er jeg"

.
modertor
modertor

IndlægEmne: Re: en stjerneklar nat   Tirs dec 18, 2007 9:42 pm

"jeg vil gøre alt jeg kan for at hjælpe dig så, selvom det jo desværre er begrænset" han smilede et vagt smil, smerten stod som malet i hans blå øje, nu og da blæste vinden hans hår ind foran hans øjne og skjulte sorgen, men den var der forsat, han ville lige meget hvad miste noget han havde elsket så højt "valantha, elsker du ham?" han skævede mod Seraphir og kiggede så på hende, men et blik er krævede et ærligt svar, han ville være sikker på at hun ende i gode hænder hvis han ikke kunne være hendes, hvis han ikke kunne elske hende, skulle hun have en hun elskede hende og som elskede hende lige så højt og Seraphir var vel ikke et sår dårligt valt
Vis brugerens profil
G?st
Gæst

IndlægEmne: Re: en stjerneklar nat   Tirs dec 18, 2007 9:44 pm

Seraphir så på dem, tog sin kniv, vendte ryggen til og begyndte at gå længere ned ad stranden.
valantha
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: en stjerneklar nat   Tirs dec 18, 2007 9:49 pm

"jeg er forviret damian og du er den sidste jeg ville kunne fortælle det til jeg mere jo på en absurt måde gør jeg han har fået mig til at føle mig som en kvinde og ikke noget urent men du var den føreste mand jeg nogle sinde har haft kropskontakt med og jeg elsker jer begge bare på to forskællige måder" hun så ud mod havet med et fjert blik

.
modertor
modertor

IndlægEmne: Re: en stjerneklar nat   Tirs dec 18, 2007 9:56 pm

han sukkede "så vil jeg gøre det letter for dig min kære, så længe jeg ved du er i gode hænder, for du betyder så meget fo mig, du ved jeg elsker dig og du skal vide det er derfor jeg har besluttet at gøre som jeg gør, resten er op til dig, bare du lover mig at du ikke støder mig væk pga. dette valg" han kiggede på hende og lod sine fingre let strejfe hendes, det var ikke hårede end hvis han havde ladet en fjer køre samme sted, "Valantha, når du kommer op til os, ønsker jeg ikke vi skal se hinanden som før, det erbedst vi forholder os som venner, jeg vil ikke havde du skal spilttes og du ved jeg ikke kan elske dig som ham, jeg kan ikke se dig frit som det passer mig, det vil skulle være endnu mere skjult og det vil jeg ikke byde dig eller nogle anden, forstår du det, han vente sig og så hende direkte i øjnene, smerten over denne beslutning var som en bundløs brønd i hans øjne fyldt med en ubeskrivelig smertelig sorg, der ikke kunne findes ord til, han stod og gav afkald på det dyrebareste han noglesinde havde haft, for noget større og om måske ikke vigtiger, hendes sikkerhed og lykke
Vis brugerens profil
G?st
Gæst

IndlægEmne: Re: en stjerneklar nat   Tirs dec 18, 2007 11:42 pm

Seraphir traskede ned ad stranden, han måtte da snart finde noget brugbart.. *Hvorfor er skibene ikke længere af træ* tænkte han irriteret og sparkede til en sten.
valantha
Admin
Admin

IndlægEmne: Re: en stjerneklar nat   Ons dec 19, 2007 12:32 am

"nej du må ik"val så bare på ham med så meget sorg i øjende at det var til at føle på hun vendte sig om en tåre ramte jorden hun satte i løb hend til serafir med tårende løbende ned af kinderne hendes hjerte knustes i hendes bryst til tusende små kinvskape stykker der skar i hendes sjæl og truede med at udslette den sidste rest af god i hende

.
modertor
modertor

IndlægEmne: Re: en stjerneklar nat   Ons dec 19, 2007 12:51 am

Damian løb efter hende og greb fat i hende og hev hende ind til sig i et ømt kys, han tænkte ikke længer på hvad Seraphir så og ikke så, så hev han hande lidt væk fra sig og lagde armene om hende "allerste kære du må forstå det er jo ikke let det her, jeg ved ikke hvad jeg ellers skal gøre, tror du ikke helst jeg ville have vi kunne være sammen bare dig og mig?" han strøg hende blidt over håret "du betyder så meget for mig det er derfor jeg gør det, det vil jo blive så meget mere besværligt så snart du er en af os og du fortjener at blive værsat og ikke at blive holdt i det skjulte, ikke, din skønhed skal have lov at lyse, ikke dæmpes bag gardiner, i kroge og med kun få viskende ord og hemlige blikke" mumlede han stille i hendes hår "jeg vil altid kun elske dig, kære det ved du, der findes ikke ord for hvor meget, ord for hvad du betyder for mig og det vil være umuligt at skrive ned, selv hvis himmelen var papir og havet var blæk, du skal have lov til at stråle af at du elsker og ikke gemme det forstår du det elskede" han tog hendes ansigt mellem sine hænder og så hende dybt i øjnene
Vis brugerens profil
Raven
Admin
Admin

Antal indlæg : 44
Registration date : 17/11/07

IndlægEmne: Re: en stjerneklar nat   Ons dec 19, 2007 12:58 am

erick dampede frem bag damian han hade set nok han kunne ikke kalre at se sin søster på denne måde så nedbrudt og fortabt hvis den engel bare havde en ide om hvor sårbar hun var hvor skrøbelig ville han gå meget langt væk og aldig nogle sinde så meget som kaste et blik efter hende igen han mærkede raserriet boblede i sit sind dette var jo den samme engle der i sin tid havde udført en eksasisme på hende den samme der havde såret hende tidliger og hun var jo så naiv at hun ikke kunne se hvor farlig for hende han var han måtte beskytte sin søster for alt i verden han tårdte hen imod dem "slip hende din forbanede engel slip min lillesøster eller det vil koste dig dit liv"
Vis brugerens profil http://www.poot-ball.deviantart.com
.
modertor
modertor

IndlægEmne: Re: en stjerneklar nat   Ons dec 19, 2007 3:56 am

Damian hørte godt Erick, men slap ikke med det samme Valantha, han så hende dybt i øjnene og sagde "jeg vil altid elske dig kære, jeg vil altid være din, det må du ikke tvivle på, men jeg vil ikke have du lider mere pga mig" kan kyssede hende let på kinden ikke hårde end en sommervind ville have strejfede hendes silkebløde kind, han viste det nok ville blive det sidste kys men han ville ikke kærve mere af hende. han viste at han ikke længer ville føle hendes krævende, sensuelle læber mod sine, hendes varme smidige krop i mod hans, eller føle hendes vilde brændene hjerte slå når han holdt hende tæt ind til sig, han ville aldrig mere kunne kærtegne det nattesorte hår og forsvinde dybt ind i hende fantastiske øjne. *ååå min elskede hvad jeg ikke ville give for at fortælle dig hvad jeg i det dybeste af mit hjerte føler, hvordan jeg ustandseligt længes efter dig, din stemme, din ånd, hvis bare en her viste hvor højt den kærlighed jeg føler for dig lovsynger dig, den sang får helle himmerrigets kor til at blegne, hvis bare mine følelser måtte have en stemme, så ville den fortælle dig om min kærlighed, med ord der endnu ikke findes for der findes endnu ikke et ord dybt nok, begærende og længende nok, til at beskrive hvad jeg føler ved at elske og miste dig, du er mig forbudt frugt og alligevel higer jeg efter dig, jeg agter knap at sove for de drømme du sender mig er drømme jeg ikke burde drømme* han smilede sit gamle trofaste smil.
Damian slap hendes ansigt og rettede sig op og vente sig mod Erick, han stod rank og lysende i kontrast til den mørke mand, men han havde ikke frekat noget form for vinge eller engle kraf, han blik var roligt og overvejende, de blå kolde og dog rolige øjne betragtede Erick vuderende, hans ansigt var som hugget i sten, han kunne nok godt klare Erick men det var ikke det værd det var ikke hans kamp, selvom han med glæde ville gøre en ende på Ericks liv, det ville ikke gøre ham noget, han var en dæmon, og han havde manges død på sin samvitighed, det viste han. "hvad ønsker du dæmon" spurgte han roligt med en autoritær stemme, hans øjne stirrede direkte ind i Ericks og slap ikke, ikke en gang et blink. vinden fik hans frakke til at slå i vinden og viste hans økse, hans hår dansede i vinden foran øjnene, men de blinkede forsat ikke, der var et varmt lys i dem fra de sidste få stråler fra solen, "er du sikker på det er mit liv der vil ryge i den kamp?" hans stemme var nu lidt dyber og på vej over i den stemme han normalt brugte når han talte til dæmoner, hans engle stemme, men fortalte dog at han på ingen måde ønskede kamp, men ville ikke tøve hvis det kom der til, han lod roligt hånden hvile på øksen, han viste det var Valanthas kamp, men han viste også at hun ville dø, denne dæmon, hendes bror var en af de stærke, ikke noget man mødte vær dag, nok mere en lige modstander for ham eller måske også Seraphir, vinden havde taget til men Damian noterede sig det ikke, hvor var Seraphir og havde han overhovede taget sit sværd med, ååå tosse hvis han ikke havde, han havde ikke brug for flere døde lige nu, livet var indviklet nok, og hvad ville Valantha være uden Seraphir, hun elskede
ham jo, så hvad var så svært, hun ville i sin tid have han skulle glemme hende, så burde hun også kunne glemme ham, selvom det ville blive lidt svært når eller hvis hun blev en engel for så ville de nok støde på hinanden nu og da, især når Seraphir var lige under ham og de ofte sås
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: en stjerneklar nat   

en stjerneklar nat
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Previous  1, 2, 3