tears of angels
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

tears of angels

dette er et board der er slev opfundet der er ingen realisme overhovedet på denne side og folk spiller på eget ansvar
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 et desperart forsøg

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 2:17 pm

val smilte hun gik over til kangen og hængte hans jakke op hun kikkede rundt i rummet *det her skal væk og det skal gå stærkt* hun smielde lidt *hvad var det nu mor sagede jo gør oprydning til en leg* hun begyndte at dance rundt mens hun ryde op en let og livlig dans mens hun sang blidt

There's a song that's inside of my soul
It's the one that I've tried to write over and over again.
I'm awaken in the infinite cold
But you sing to me over and over and over again

So I lay my head back down
And I lift my hands and pray
To be only yours
I pray
To be only yours
I know now
You're my only hope

Sing to me the song of the stars
Of the galaxy dancing and laughing and laughing again
When it feels like my dreams are so far
Sing to me all the plans that you have for me over again.

So I lay my head back down
And I lift my hands and pray
To be only yours
I pray
To be only yours
I know now
You're my only hope

I give you my destiny
I'm giving you all of me
I want your symphony
Singing in all that I am
At the top of my lungs
I'm giving it back

So I lay my head back down
And I lift my hands and pray
To be only yours
I pray
To be only yours
I pray
To be only yours
I know now
You're my only hope

Mmm....
Ooh....
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 7:36 pm

Damian fandt tekande og satte vand over og begynde at lede efter teen, den var ikke så svær at finde som han frygtede, han smilede stille for sig selv, ved lyden af hendes sang og lænede sig op af vægen mens han ventede på at teen kogte, han lod sine tanker flyve frit uden enlig at tænke på noget og han begynde stille at messe en hymmen for sig selv
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 8:42 pm

vsl blev færdig med at ryde op og satte sig træt i den nu ryttede sofaen hun kikkede på kusten og nikkede så stille for sig selv hun rejste sig igen og gik i gang med at feje gulvet så der så bare nogle lunde præsentabelt ud nu hvor han skulle overnatte da hun var færdig løb hun ind i soveværelset til den store to mands seng der stod der og begyndte at rytte op der også
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 9:05 pm

vandet kogte og Damian fandt teen frem og puttede den i vandet og lod det trække i mens fandt kan kopper og en bakke frem, han ville nødig indrømme at han faktisk bedre kunne lide sit eget hus, her var lidt for mørkt til hans smag, han satte det hele på bakken og gik ind i stuen for at finde Valantha, men kunne ikke se hende "Valantha der er te" råbte han og så sig omkring, nu kunne man faktisk se møblerne, utroligt
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 9:39 pm

val kom løbende ind med en spand vand og et tørklæde om håret der var våde pletter på hendes forklæde der hvor vandet var skuldet over og havde ramt hende mens hun løb hun smilede skævt til ham og lige en lille rengørnings kone hun tog sine gummi hansker af "det lyder dejligt vendt lige lidt så stiller jeg det her væk"
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 9:41 pm

han kiggede forundret på hende med et løftet øjenbryn, "øh okay" han rystede på hovedet og satte sig i sofane, en forunderlig kvinde, sukkede han stille i sig selv og ventede på at hun igen ville dukke på
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 9:43 pm

va skyndte sig ind med tingende og kikkede derefter på sig selv *jeg har brug for et bad har ikke lyst til at lugte når jeg kommer ind til ham* hun skynte sig ud på badeværelset og tændte for vandet og sprang ud af tøjet og ind under bruseren
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 9:45 pm

"jeg vil nødig påpege for dig at teen bliver kold, men det er nu naturens gang mere eller mindre"mumlede han stille og sukkende og lænede sig tilbage i sofaen, og batragtede stuen, der var nu ikke så meget af se på, så han lod ingen tankerne vandre frit hvor hend de nu en gang ville
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 9:55 pm

val blev færdig og trak en tætsinde hvid lårkort kjole på hun lod sit lange sorte hår hænge læst ned langs ryggen godt nok var det stadigvæk lidt vådt og stoffet blev en anelse gennemsigtigt ned af ryggen men det gjorde intet hun løb ind i stuen til ham med et kæmpe smil "sådan så er jeg ren igen" hun lave en lille piuette på vej over til sofan
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 9:57 pm

"jamen dog det tog sin tid for en lille kop te" han smilede drillende til hende og begynde at hælde te op den var heldigvis ikke nedkølet så hurtigt så der kom en lille smule damp fra det " der var du heldig et par minutter mere og vi havde fået lunken te" han smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 9:59 pm

"det ville jo også være en katastroffe" hun smilede og kyssede ham på kinden hvor efter hun kravlede op ved siden af ham og lage sig ind mod hans bryst
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 10:02 pm

"Valantha du er våd" han kiggede smilende og dog lidt skæbtisk ned på hende, han rakte ud efter en kop te og sippede lidt til den, jo tilpas varm var den, det var heldigt han haede lunken te, det var bare så kedeligt
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 10:05 pm

"nej jeg er ej" hun smielde kærligt til ham "jo self er jeg våd hvad regnede du med jeg har lige været i bad du burdte overvej det samme du er fuld af blod så kan jeg bruge tiden på at vaske din jakke" hun kyssede ham blidt på halsen
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 10:07 pm

"kan vi ikke drikke te først" sukkede han han havde da healet sårene på hans hænder altså, alt kan jo ikke ske på en gang vel, eller jo det kunne det, men han gjorde normalt kunne sådanne forsøg når han arbejede og nu havde han altså fri, slut færdig
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 10:09 pm

"jo det kan vi da godt hvis du insistere og hvis jeg får et kys som bestikkele" hun smilede uskyldigt til ham og lage armende rund om ham mens hun halvt kramme og halt lå op af ham
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 10:18 pm

han lagde armen og livet på hende og trak hende ind til sig og kyssede hende blidt "så kan vi nu drikke te, inden den bliver til iste" han smilede kærligt til hende, men han var nu noget træt, så te ville være dejligt at få i sig så han kunne kvikke lidt op
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 10:20 pm

hun nikkede og satte sig op og drak en tår af teen hun smielde og kikkede på mig "du kan ikke få lov til at tage hjem igen du bliver nød til at være her forevigt og lave te til mig"
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 10:21 pm

han lagde hovedet tilbage og grinede "jamen kære dog, hvad så med alle de stakkels engle der ikke ved hvad de skal gøre for deres leder er der ikke til at fortælle dem det? tror du ikke de bliver kede af det og savner mig, lige som du har savnet mig?" han så kærligt på hende
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 10:26 pm

"nej da de ved da godt at du er blevet telaver for et menneske barn så de vil være fuldbeskæftiget med at dø af grin" hun smielde igen op til ham
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 10:28 pm

"ååå jamen dog, nej te kan de nok selv lave, håber jeg for allers ved jeg ikke hvor de får det fra, for det er ikke fra mig af" han smilede kærligt og drak lidt mere af sin te, han satte koppen fra sig "men sig mig så hvad skal jeg lave når du ikke vil have te?" han smilede varmt og kærligt til hende
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 10:30 pm

"det er da enkelt tossehoved du skal holde og mig og kysse mig det er meget enkelt og ufattelig nemt" hun smielde drilledene til ham
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 10:32 pm

"tror du ikke det bliver trættende i længden" han smilede drillende og han øjne lyste af morskab, "nej jeg tror nu heller jeg må passe på du ender jo med at blive træt af mig så" han drak det sidste af sin te, "jeg må vist heller få fjernet det blod er så bange for at plette dit tøj at jeg ikke tør ligge armene om dig" han smilede kærligt til hende
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 10:34 pm

"det kunne være en ide vil enmlig ikke undervære dine arme desuden blvier jeg ikke træt af dig uaset hvad" hun smilede og rejste sig så han kunne komme op
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 11:14 pm

"ååå pas på hvad du siger" drillede han igen "du kener mig jo ikke så godt" han smilede til hende, hvor er badeværeslet?" spurgte han lidt forlegent
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2007 11:16 pm

"første dør til højre" hun pegede hend på en dør og smilede til ham "kom nu skal jeg vise dig det" hun rejste sig og så afventende på ham
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
Sponsoreret inhold





et desperart forsøg - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
et desperart forsøg
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
tears of angels :: cuil :: det beboede område :: valanthas hus-
Gå til: