tears of angels
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

tears of angels

dette er et board der er slev opfundet der er ingen realisme overhovedet på denne side og folk spiller på eget ansvar
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 et desperart forsøg

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeTors Dec 13, 2007 2:02 am

han lænede sig tilbage i sofane med et suk "hvorfor piller du hele tiden ved dig hår? du ødelægger det jo" han smilede kærligt til hende og statte koppen fra sig
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeTors Dec 13, 2007 2:05 am

hun smilede undskyldene til ham "det er bare en dårlig vane" hun lagde sig ind til ham og krøb sammen i foster stilling mens hun smilede lyksaligt
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeTors Dec 13, 2007 2:07 am

han sukkede veltilfreds og lagde armen og hende og sukkede veltilfreds og lukkede øjnene bare et øjeblik, men faldt i søv, trætheden havde vundet denne gang
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeTors Dec 13, 2007 2:10 am

val kikkede på ham og opdagede at han sov så hun lagede sig ind til ham kyssede ham blidt på panden "sov godt min engel og drøm sødt må stjernede våge over dig i nat og lade din søvn være uforstyret" så lagede hun sig til at sove i hans arme
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeTors Dec 13, 2007 2:21 am

Damian vågnede letter forkommen midt som natten og hans første tanke var hvor er jeg, for han befandt sig ikke i sit kølige soveværelse med det svage lys, i den store dejligt seng. han så sig omkring og kom i tanke om at han jo var hos Valantha, han så ned på hende, vor sov hun dog sødt
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeTors Dec 13, 2007 2:23 am

val rørte lidt på sig og puttede sig om muglet tætter ind til ham hun var ikke vandt til at sove uden dyne så hun frøs en anelse
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeTors Dec 13, 2007 2:26 am

han lagde mærke til hendes lette skælven, han løftede hende møjsomt og forsigtigt op og bar henden ind i sovesværelset hvor han lagde hende i sengen, og buttede dynene om hende, mens han selv lagde sig satte sig på kanten og betragtede hende med et ømt blik
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeTors Dec 13, 2007 2:28 am

val rakte ud efter nået at holde om i søvne nået hun havede gjordt siden hun var helt lille hun plejde at få fat på sin storebror men hendes arme fik ikke fat i noget og hun krummede sig i stedet sammen i foster stilling
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeTors Dec 13, 2007 2:30 am

han betragtede hendes sjove opførsel, jo mennesker var særet væsner
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeTors Dec 13, 2007 2:33 am

val sov trygt og godt og uden drømmehendes hoved var lige så tomt som den dåse med smakager der stod ude i køkkenet
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeTors Dec 13, 2007 6:28 pm

Damian kunne ikke sove mere, han sad bare stille og betragtede hende mens hun sov, der var ikke så meget andet og lave og han ønskede enlig heller ikke at lave andet
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeFre Dec 14, 2007 1:00 am

val vågende lidt efter og kikkede træt op på ham "hvor længe har du siddet der" hun stragte sig og gabte
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeFre Dec 14, 2007 1:01 am

"humm en times tid tror jeg nu, jeg er ikke sikker, hvorfor?" han smilede kærligt til hende og satte sig helt op i sengen og satte sig i skraderstilling
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeFre Dec 14, 2007 1:51 am

"så du har siddet og kikket på mig i en time?" hun rødmende og kralvede ned under byenen så kun hende s øjne og pande var over "hvordan er jeg havet her i snegen så vidt jeg husker faldt jeg i søvn inde i stuen"
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeFre Dec 14, 2007 4:58 am

han smilede endnu en gang varmt til hende "for at svare på dit sidste spørgsmål først, jo du lå skam også inde i stuen, men du så så for frossen ud da jeg vågnede, så jeg tænke det nok var bedst jeg bar dig her ind, så du ikke lå der ude og frøs, selv mærker jeg ikke rigtig jordisk kulde eller varme" han smilede til hende "og på det første, du kan vel ikke bebrejde mig for at ville bruge en time på at betragte noget så smukt som du vel?, du ser jo så sød ud når du sover, dejlig stille" han smilede til hende et varmt og drillende smil, mens han fjernede en hårtot fra hendes pande, så hun ikke begynde at pille ved den også, det var faktisk en af de få ting ved hende der gik ham lidt på, måtte han da indrømme, selv viste han ikke rigtig om han havde nogle dårlige vaner, de vaner han havde var omkring arbejde jo og dem tænkte han ikke videre over, de var måske mere rutiner en vaner, men hvem gad tænke på det nu, selvom det var en interasant tanke faktisk
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeLør Dec 15, 2007 11:27 pm

"jeg er ikke smuk og tak tror jeg men hvorfor lagede du dig så ikke ved siden af og sov vider det kunne jo ske at du endte med at være udvilet for en gangs skyld" hun satte sig op og lage armende om sine ben
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeLør Dec 15, 2007 11:31 pm

"jeg var ikke træt min kære" hendes hårtot faldt ned igen og han førte nu med rutineret hånd, den lille tot på plads igen " og jeg syntes nu at tiden jeg ikke bruger på søvn, men til at betragte dig er givet godt ud" han lænte sig frem og kyssede hende blidt på panden " men du kære, du burde sove hvis du er træt, jeg er ikke træt mere, engle sover ikke så meget men søvnene er meget udvilende for os så vi skal ikke bruge så meget" han smilede til hende han havde lagt sig ned og støttede på sin albue og kiggede på hende med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeLør Dec 15, 2007 11:37 pm

"jeg er ikke træt" hun gabte stille og kikkede smilede på ham strøj ham over kinden med bagsiden af hånden i en kærtegende bevæglese "kommer du ikke her hen ved siden af mig så jeg kan holde om dig mens du stadigvæk er her?"
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeLør Dec 15, 2007 11:44 pm

"jo du er træt du gaber, kom her" han ryggede sig lidt tættere på og hev hende i en enkelt bevægelse, hend og ind til sig, han smilede drillende og kærligt "nå men hvis du instister på ikke at være træt hvad vil du så foretage dig, bare ligge her og nyde den sidste del af natten eller?" han kyssede hende på panden "så længe det ikke indebære dans og shopping så er jeg tilfreds" han smilede drillende ned til hende
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeLør Dec 15, 2007 11:48 pm

"jeg tror entelig bare jeg vil ligge her sammen med dig hvis jeg gætter rigtrigt er du væk imorgen der er jo så mange pligter der skal laves og jeg vil ikke holde dig væk fra dem" hun smilede forståedne til ham og kyssede ham på kinden
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeLør Dec 15, 2007 11:55 pm

han sukkede "ja du har ret og lad os håbe mit elskede rige forsat står til den tid" han smilede til hende med et kærligt glimt i øjet "men jeg håber nu også at mit kontor har ryddet sig selv op selvom jeg næppe tror det, desværre" drillede han hende, så kyssede han hende lidenskabeligt og kærligt "så ligger vi bare her en tid min kære" han trak hende endnu lidt tætter ind til sig og greb derefter udefter dynen og trak den hend over dem "så ny fryser du heller ikke" smilede ham
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeSøn Dec 16, 2007 2:53 pm

hun lage hvoedet på hans bryst og sukkede veltil fred "nej det gør jeg ikke og slet ikke når du varmer mig ved du hvad min engel jeg er virkelig glad for at jeg mødte dig jeg ved ikek hvad jeg slulle have gort hvis du ikek var i mit liv eller hvordan mit liv ville have set ud jeg ville sikkert stadigvæk være igang med at bekæmpe demoner i jagten på min bror det har du fået talt mig fra der er bare en ting der bekymre mig og det er hvad skal jeg nu lave penge er intet probem som du selv så har jeg masser gemt i ruinen men jeg kan jo ikek bare gå her hjemme og vendte på at du kommer for at besøge mig og jeg gider ikek tage til byen for at få et arbejde alle de normale jops der er kræver en elelr anden form for eksame og det har jeg ikke jeg har ikke engang gået i skole så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv jeg har intgen talenter ud over kamp og ingen uddanelse" hun sukkede og kikkede bekymret på ham
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeSøn Dec 16, 2007 3:07 pm

"kære jeg kan ikke svare dig på alle livets gåder vel, nogle er til for at du selv skal løse dem" han smilede ned til hende. han nød hendes tæthed og varme, selvom det var forbudt grugt for en ærkeengel, det ville han aldrig længre kunne forstå, hans folk der predkede kærlighed og fromhed, nægtede alligevel nogle at elske, det måtte være en fejl, han kiggede eftertænksomt på hende og kyssede hende så blidt "men jeg er i sandhed glad for at du stoppede med at slå ihjel, for det er en afskylig ting og burde kun gøres i yderste nødstilfælde, man skal tro på det gode i alt, for tænk hvor meget værre verden ville være hvis alle gik rund og troede på det værste i alt" han smilede varmt til hende og hans øjne var fyld med en sigende ømhed
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeSøn Dec 16, 2007 5:04 pm

"jeg kender den verden for den eksistere godt nok har den ikke spræt sig særlig meget endu men det kommer tro mig den fidens allerede i et mindre omfang prøv at gå ned i slum kvateret der vil du finde både den verden og mit barndomshus" hun holdte tætter om ham ved mindet om hendes mørke barndom han var trykhed og sikkerhed her hos ham var hun ikke nød til at frygte andre mennesker eller tage sig i akt og altid se sig over skulderen når man drejde om det hjøren ja slum kvateret var intet anet end en kamp på ren overlevelse alle kenp blev brugt og vold og mord var ikke nået nyt snare var det mere hverdag end mad var og kun den stærekseste overlevede
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitimeSøn Dec 16, 2007 5:12 pm

"en dag min kære vil himmel og helvede være i et og dommedag vil runge over jorden, det er der den endelige krig vil stå mellem godt og ond, der vil ikke blive vist nåde længer, det er en kamp der vil udryde den ene eller den anden, nok er der folk der lever efter det onde, men der er også mange der lever efter det gode, og det er dem der giver os håbet om en verden der kan forbedres, der skal ikke meget til at være god, men der skal meget til for at være ond min kære, ellers var du jo nok død for længst" han smilede til hende og kyssede hende på panden, og smilede, ja så havde hun været død meget før, så havde det ikke bare været et halvhjertet forsøg på at slå hende ihjel, som før, så var stærker og mægtigere engele blevet send efter hende, han gøs stille ved tanken om krigerengelene, de kunne i sandhed deres kram, han smilede stille for sig selv, jo de havde en god chance for at vinde også selvom kun et fåtal af menneskene troede på dem, var deres gode handlinger nok til at holde modet oppe, de skulle nok få de blinde til at se igen og den lamme til at gå
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et desperart forsøg - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: et desperart forsøg   et desperart forsøg - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
et desperart forsøg
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
tears of angels :: cuil :: det beboede område :: valanthas hus-
Gå til: