tears of angels
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

tears of angels

dette er et board der er slev opfundet der er ingen realisme overhovedet på denne side og folk spiller på eget ansvar
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 hvor var hun dog

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 29, 2007 10:59 pm

hun rødte svagt på sig og rejste hovedet hedes vide øjne kikkede direkte på ham hun lagede hvoedet på skrå og rakte sin demon klog frem imod ham
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 29, 2007 11:01 pm

han greb om hendes overarm "rør mig ikke med den" svarede han men en smule afsky i stemmen, han kiggede ned på hendes og hans øjne var fyldt med ømhed "hvordan hår du det?" spurgte han blidt
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 29, 2007 11:03 pm

val kikkede uforstående på ham hun rystede på hovedet rejste sig og sprang føj op på nærmeste mur hvor hun satte sig og kikkede ned på ham hendes lange tunge vislede ud af hendes mund som en slages hun hendes fletning var gået op og det meste af hendes hård skjulte nu hendes krop
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 29, 2007 11:16 pm

hans øjne blev smalle, "valantha, er du der?" hans stemme var rolig, men han var på vagt, han satte af fra jorden og fløj op så han svævede halvanden meter foran hende "valantha, tal til mig" sagde han forsat med sin blide stemme
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 29, 2007 11:22 pm

et par uforstålige klikke lyde kom nede fra hends stroppe så en rækkefølge af lyde der hvis man høret virkelig godt efter kunne forstå hvad betød som en kodet budskab kom det frem "ja det er jeg jeg er herinde" det ophøret og kik lydene fortsætte hun pegede på ham og det løs som om hun log men det var ikke til at være sikker

http://blackeri.deviantart.com/art/The-Predator-27591212
det er min karakter bare med store hvide vinger sort hård og uden
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 29, 2007 11:26 pm

"hvad du så end er bør du lade hende gå, ellers bliver det værst for dig selv" sagde han koldt, han slønede sin økse, han følte en ondskab fra denne skabelse, men også den godhed der havde været i Valantha, men heller en mindre demon og så måtte hun blive et offer i kampen mellem godt og ond, han måtte tænke på sit folk han kunne ikke ofre det for et menneskes skyld og hun var jo ikke menneske mere
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 29, 2007 11:37 pm

klik lydene begyndte igen "hvad mener du jeg er ikke fange jeg er her" hun blinkkede igen og rakte igen en hånd frem imod ham hun var ikke troende virkede bare forviret hun lettede og fløj hend forand ham hun smielde og lagede sin tunge på sin næse i en lallende grimasse
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 29, 2007 11:41 pm

han kiggede på hende med et ene øjenbryn løftet "det der er ikke sundt" han stemme havde forsat en strøg af mistro "hvad er der sket med dig" han så vuderende på hende, nu var der ikke en chance for at han bare kunne få et minemalt flertal i rådet
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 29, 2007 11:45 pm

"her er jeg" klik lydende blev til et skig "nej lad mig være gå væk" hun krympede sig i smerte og falt til jorden alt imens hendes kop igen forvalende sig tilabe til sin normale skikkelse
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 29, 2007 11:47 pm

han var lammet, meget havde han set, men dette ååå Gud hvad skulle han dog gøre "han svævede stille ned til hende og sukkede, han gik rundt om hende, men han var forsat på vagt, han var alene og hvem viste hvad der kunne ske, "valantha er du der?" spurgte han roligt men han nærmede sig ikke
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 29, 2007 11:51 pm

hun lå stille med lukkede øjne på ryggen hende finger blødte de var igen normale og hedens vinger var væk hun havede faktisk blod til lige under knæet og albuer selv i hendes sorte hår sat der klatte af blod
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 30, 2007 12:00 am

han ville hjælpe, men kunne ikke få sig selv til det, hvem viste hvad han healede og hvad hun var, det kunne være den visse død, han sukkede og satte sig og ventede på hun vågnede, gjorde hun ikke så det et sørgeligt tab
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 30, 2007 12:04 am

hun vågnede lidt efter og kikkede op på ham da det gik op for hende at det var ham smiled ehun sit gamle venlige smil "har jeg nu sovet igen?" hendes stemme var lige så munter som den plejde og hun huskede abselut intet af hvad der lige var sket
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 30, 2007 12:08 am

"nej langt fra, hvad var det?" spurgte han uroligt og så på hende med et mistænksomt blik "nu fortæller du mig alt der er sket med dig okay? ikke flere hemmeligheder" han så bestemt på hende, han stemme var blid men urolig
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 30, 2007 12:11 am

"hvad mener du der er da ikke sket noget med mig" hun kikkede ned af sig selv og fik øje på blodet og sit manglede tøj hun for sammen mens hun forsøgte at dække så meget som muligt ved hjælp af sine arme og hård "hvor er min kjole?" hendes stemme skelvede "hvad er der sket med mig" et øjeblik var hun bange for at hun var blevet voldtaget men det forkalrede ikke blodet så tænkte hun kamp det forkalde ikke det manglede tøj hun var virkelig forviret nu
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 30, 2007 12:14 am

han sukkede og tog jakken af og smed den over til hende "her dæk dig til, undskyld jeg tænker ikke rigtig over nøgenhed, det ligger ikke i min natur" svarede han stille og tænkende "du forvandlede dig til et væsen, blandet mellem godt og ond, hvordan sket det? hvad er der sket i din fortid?" han kiggede indgående på hende "og er du okay?"
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 30, 2007 12:25 am

hun log jakken og dækkede sig til "i min fortid min familie blev dræbt og jeg regerede ved at dræbe demoner og engle den første dmon jeg dræbte var en af de stærkeste og dens sjæl slap forbi mig og fremte mit venstre øje sner mødte jeg en engel der vill have dræbt mig hvis det ikke var fordi at den demon jeg havde slået ihjæl have gordt mig stærker den engels sjæl remte mit højre øje det var sikra der jeg begyndte at høre deres stemmer i mit hoved de skændes altid laver ikke anet end at skændes og svine folk til og mig ja jeg er forviret lige vågnet med blod over det hele og så ovenikøbet foran en mand som jeg" hun stoppede og kikkede op på ham "du hader mig nu ik"
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 30, 2007 12:28 am

"nej jeg hader dig ikke, humm, men vi har et problem, har du noglesinde overvejet bare at lade være med at lytte til stemmerne?" han stemme var nu blid og mild igen, han slappede mere af nu, de måtte få uddrevet bade demonen og englen, for det hun var blevet forvandlet til ville blive hadet på begge sider
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 30, 2007 12:34 am

hun kikkede på ham "hvis jeg lyttede til dem ville du være død nu" hun sagede det dæmpe knap nok hørligt *hvordan skal jeg kunne dræbe ham han er jo je ger ikke sikker men arr fuck*
*hmf og du siger at vi ikke kan enes du kan jo ikke engang finde ud af dig selv torsk*
*lad hende være det er ikke hendes skyld*
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 30, 2007 12:36 am

"humm tror jeg næppe" han smilede til hende, "men så kan du vel passende spørge dem had i al verden de lige lavede? der er forreste mad i lommen, den til højre, du skal ikke rode i de andre, det er private sager" han smilede blidt til hende
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 30, 2007 12:40 am

"jeg vil entelig heller have noget tøj jeg føler mig en smugle kold og i modsætning itl dig kan jeg faktisk godt blive syg" hun prøve at sige det som en joke men usikkerheden i stemmen røbede hendes totale forviring
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 30, 2007 12:43 am

"jeg er en engle ikke en tryllekunstner" han smilede "er min frakke nu heller ikke god nok til damen, den er ellers af det fineste uld" han smilede til hende med blide øjne hvordan skulle han skaffe tøj til hende, det var ikke lige fordi han havde en kjole i en af de mange lommer
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 30, 2007 12:56 am

"skal jeg så bare rende nøgen rundt resten af livet?" hun kikkede chokeret på ham o grødmede så "jo den er fin nok måske lidt for fin jeg menr bare jeg er dækket af blod er det ikek lidt søndt for den?"
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 30, 2007 12:59 am

"det bider ikke på den og nej da det kan vi ikke have, humm giv mig et øjeblik så kommer jeg tilbage, ikke noget med at rode i lommerne, jeg vil vide hvsi du gør det okay" han smilede og lettede og fløj let op til himmelen, han søster havde nogle kjoler hos ham, i tilfælde hun lige pludselig skulle droppe forbi på besøg, det gjorde vel ikke noget, han gav en væk hun havde så mange
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 30, 2007 1:03 am

hun kikkede efter ham da han var fløjet hun kikkede på fraken at kikke var da ikke at rode vel nej da hun kikkede ned i lommerne unden at stikke hånen ned i dem så havde hun ikke været ulydig hun måtte bare ikke rode det vil sige nok se ikke røre så hun kikkede bare men får at være på den sikre side brugte hun noget af sin magi til at sende ud så hun kunne mærke at han var på vej tilbage igen
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
Sponsoreret inhold





hvor var hun dog - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hvor var hun dog   hvor var hun dog - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hvor var hun dog
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
tears of angels :: cuil :: ruinen-
Gå til: