tears of angels
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

tears of angels

dette er et board der er slev opfundet der er ingen realisme overhovedet på denne side og folk spiller på eget ansvar
 
ForumforsidePortálGalleriSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en stom fuld aften

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 1:38 am

"jeg forstår dine ord men deres mening er stadig mørklagt for mig" risiterde hun sin bror som han sagede den gang hun fortalte ham hvorfor den sorte ederkop enke åd sine mænd hun så lidt undernede op ham "er det ikke en meget høj rang?" hun kikkede op imod ham og finden fik igen fat i hendes hår og blæste det væk fra hendes ansit så det blafrede i vinden sommen med kjolen hun lignede mest af at en fortabt brud der var faret vild i skoven
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 1:42 am

hahaha han grinede stille "ja ja, sådan er det, ja det er den højeste, blandt engle, ja" han smilede, hun var ganske køn af en menneskekvinde at være "men kære Frøken har De aldrig tænkt Dem at stoppe alle disse drab?" han kiggede på hende med et uroligt blik
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 1:45 am

"det ved jeg ikke hvad skulle jeg ellers lave der er ikke anet jeg er god til og jeg tvivler på at jeg ville kunne håndtere at bo et sted rasten af mit liv desuden hvordan skulle jeg kunne få penge til mad og tøj? nej kampen er mit liv og har altid været det og jeg er bange for at den fortsat vil forblive det for intil vidre har jeg ingen andre mugliheder for at overleve" hun vendte sig ingen og kikkede ind i skoven hun lændes efter at dance dette sted var perfekt til sværd dans
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 1:49 am

han sukkede hun var da stædig som kun et menneske kunne være det "De kan da sikkert andet, har De prøvet andet?" han satte sig i skraderstilling, det føltes bedre, han observerede hende med halvt lukkede øjne "hvad tjener De på at dræbe?" spurgte han blidt
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 1:54 am

"jeg dansede for min bror da jeg var barn det er samme metode jeg bruger til at slå ihjæl nu det kaldes sværd dans og jeg tjener nok omking 8000 per drab kommer and på dæmons styrke og vor meget den iretere menneskerne omkring den så det er i bund og grund nok det sidste det kommer and på" hun så stadigvæk ikke på ham men ud i natten hun så sig selv på en lille græs bakke i skoven med hendes bror forand der så hende danse mens han klappede i tankt til de klokker hun havede i håret og med hendes sværd der og vifte der suede i luften omkring hende
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 1:57 am

"De kan vel tjene penge på at danse" det kunne man vel i menneskens verden, kunne man ikke? jo det havde han da set "det var ikke så lidt for sådan en, men hvor meget tjener De så på os?" han havde ikke lyst til at kende svaret, mest af alt fordi han ikke ville vide at der faktisk var mennesker der ønskede hans folk død
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 2:01 am

"det er forskælligt kommer and på hvor fanatisk troede dem der hyre mig er på ham den anden det er for det medste satanister der betaler mig men de betaler til gengel godt for et par vinger" hun tænte ikke over det da hun sagede det men efter orderne var komme et af hendes mund gik det op for hende hvad hun haede sagt "undskyld det var ikke min mening jeg tænkte mig ikke om du må virklig undskylde" hun kikkede ned i jorden og kammede sig hun kunne virklig godt li ham og ville ikke støde ham bort på denne måde
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 2:07 am

ordene slog næsten orden og fornuften ud af hovedet på ham, men han samlede sig igen, dette måtte han sætte en stopper for, enden ved at få hende på bedre tanker, eller aflive hende på stedet "humm nej det gjorde du nok ikke" svarede han kort for hovede, han rejste sig og kiggede ned på hende mens han tænkte "jeg tror jeg kan hjælper dig, hvis du stopper med at slå mit folk ihjel, ellers kan jeg ikke, det er dit valg" sagde han hårdt, han kunne ikke længere være høflig over for hende, så meget respekt fortjente hun ikke, hun dræbte for pengende, måske for overlevelse, men det var forsat mord på uskyldige og det kunne ikke retfærdiggøres, ikke på stående fod
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 2:12 am

"jeg stopper den dag de stopper med at angribe mig" svaede hun koldt hun vendte sig om og lod sin hånd glide ned langs hendes lår hvo hun fik fat i tre nåle som hun haede imellem hver finger og sin vifte i den anden hånd "jeg vil ikke slå på dig men hvis du ikke giver mig noget anet valg skal jeg nok sære for at du får i det mindste et par grimme ar helst over dit ansigt så folk kan se at du ikke er så smuk som du giver dig ud for" hun kunne fornemme på ham at han ville dræbe hende sådan var det ver gang men til foreskæl for alle de andre gange føldte hun sig såret og hade mest af alt lyst til at løbe langt ind i skoven og gemme sig
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 2:16 am

ååå mennekser, hvorfor var de så.... sære... "jeg vil helst undgå at slå dig ihjel, men jeg bliver nød til det hvis du ikke stopper med at slå mit folk ihjel, det er min pligt, jeg syntes nu det ville være en skam, jeg ser forsat håb for dig og de vil jo stoppe med at angribe dig, hvis du ikke slagter os som om vi intet andet er end et dyr der skal nedlægges" han svarede hårdt, hun måtte da forstå det var for hendes eget bedste "du må da forstå jeg ikke kan lade dig dræbe mit folk" gentog han denne gang blidt og mildt
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 2:23 am

"det forsår jeg men mærk dig dette jeg stopper med at slagte dem men på en bekostning hvis der er en bare en der angiber mig vil jeg dræbe dem hurtiger end de når at blinke og det vil ikke kun gå ud over den ene men intil det sker vil jeg ikke røre en engel med et våben igen" hendes ord var kolde og hun begyndte at gå langsomt baglæns væk fra ham og ind imod mørket i skoven *han er ikke god han er ond som alle de andre han fårstår ikke han vil ikke forstå hvorfor ik hvorfor* tænte hun stille den mørke mande stemme i hendes sind gav hende svaret som en mørk brummen fra hendes ejet hjerte som kun hun kunne høre dette var sstemmen fra den første demon hun dræbte og hendes sorte øjede virkede ligepludselig meget kraftiger *fordi han er ligeglad med dig lige som alle andre er lige som din bror var og altid vil være han er ikke til at stole på vend dig om gå løb han vil dræbe dig som alle de andre" en tåre tirllede stille ned af hendes kind hun så på ham og lukkede så øjende mens hun sænkede hovedet
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 2:27 am

"det er alt jeg vil høre kære" sagde han stille hans stemme var blid og mild, han satte sig, "men du behøves ikke at gå, bliv heller her til stormen har lagt sig, der findes andre fare udover demoner og ja i dine øjne engle kan jeg se, ting du ikke kan nedlægge med våben, kon nu her så laver vi et bål" han smilede og ragte hånden ud mod hende, hans øjne lyste af godhed
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 2:33 am

hun kikkede letter panikslagen på hans hånd
*han er flask det er en fælde han vil gøre dig ondt* den mørke stemme rungede i hendes sind men blev rettet af en lyser mande stemme *hold mund og lad hende være han er jo ærlig nok* den mørke stemme svare grof igen *det er kun i dit forivrede hoved han slå hende ihjæl* den lyse stenme tog til genmælde* og val tog sig kramp aktigt til hovede mens hun viskede næsten uhørligt "tig stille lad være at skændes vil i ikke nok?" *jeg er i det mindste ikke en sindsforviret vold psykopat der rander rundt og myder for sjov*
*nej sikket ikke men pus du nu din gjorde inden du indrømmer at du nyder at se mig gøre det*
du er klam at høre på*
*så det er jeg*
*ja*
"tig stille" vals stemme var et sted imellem noramlt tale og en visken
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 2:36 am

han stirrede mærkeligt på hende, der var vist mere under overfladen end man lige troede "sig mig hvem taler du til?" spurgte han blidt, han holdt forsat hånden frem og vinkede til hende om at hun skulle kommer og sætte sig
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 2:39 am

vlantha sank i knæ uden at høre hvad hans sagede hun sad bare og vukkede frem og tilbage mens hun tog sig i hovedet *gåvæk vær nu sød lad mig være tig nu stille jeg vil ikke høre på jer jeg er ikke noget barn mere tig stille gå væk lad mig være så kom da ud af mit hoved" det sidste halt råbte hun og halvt græd hun mens hun sagede alt dette fortsatte skænerriet men da det sidste ord forlod hendes læber blev der igen stille og stemmerne var væk
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 2:43 am

han rejste sig forsigtigt og gik hen til hende "jamen barn dog" han stemme var fyld med medlidenhed, han satte sig ned ved siden af hende og lagde armene om hende og lod hende græde ud "schh schh, tag det roligt kære det er helt okay" mumlede han blidt ned i hendes hår
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 2:46 am

"hvorfor skal de altid skændes? hvorfor kan de ikke enes og hvorfor sig han at du er ond og vil skade mig? vil du det?" hun viste ikke hvad hu skulle gøre når han sad og foldte om hende han var den første hun haede haft nærkontakt med siden den aften med hendes bror og hun anede ikke hvad der forvnets at hun gorde
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 2:55 am

"jeg vil ikke skade dig, det har jeg jo lige lovet dig fjollehovede, ikke, kan du ikke huske den aftale?" han kiggede på hende med milde øjne, kom nu laver vi et bål og så finder vi ud af hvorfor de skændes, vi kan ikke have du fryser ihjel, det ville være spild af brød ikke" han smilede kærligt til hende, det sidste var med et undertone af humor, selv om hun døde ville brødet være godt givet ud, nemlig til en i nød
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 2:58 am

"jeg fryser ikke er bare træt og vil genre sove lidt men jeg er bange for skoven og bange for at lukkede øjende i frygt for at der kommer ne og overalder mig det er derfor jeg ikke sover sælig ofte og aldig når der er nogle jeg er bare så træt" hun kikkede op på ham og forstod stadigvæk ikke hvordan han kunne være så god og hjælpsom han fjernede mørket
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 3:02 am

han smilede "jeg skal nok våve over dig i nat så du kan sove i ro og mag" sagde han blidt "men først fortæl mig og de stemmer du høre for jeg høre dem ikke" han kiggede indgående på hende
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 3:10 am

"den ene er en mørk mandestemme der minder mig om om den føstre demon jeg dræbte ligesom den lyse minder mig om den føste engel det var den gang jeg stadig havede grønne øjende jeg har aldig nogle siden siden mødt så stærke modstander de skændes fordi den ene mener at den anden er for voldlig og den anden mener at den anden er for blødsøden og bøsset men er alle engle ikke det på et eller anet punkt?" hun kikked epå ham han måtte tro hun var tosset
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 3:14 am

han kom til at hoste lidt blødsøden, bøsse hvad i alverden "jeg vil nu ikke sige jeg er bøsse og ingen af mine engle er og blødsøden, nej retfærdige og tilgivende, vil jeg heller sige, det er vigtigt at kunne tilgive ellers ender man bare i en ring af hævn og retfærdig så man ikke straffer efter lyst, men behøv kære" han kigged bekymret på hende, stakkels barn, han smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 3:17 am

"som sagt bøsse" konstaterde hun smilede 2det er også derfor du kalder mig barn fordi du er til mænd og ikke kan se at jeg er en kvinde" hun grinde til ham og syntes at det var morsomt hun vidste at hun var så køn at mange mænd havede svært ved at holde øjnkontakt med hende men han havede endu ikke vist bare et glidt af intrasse jo han måtte være bøsse det hade hun det entelig også fint med så visdte hun vor hun hade ham hende
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
.
modertor
modertor
.


Antal indlæg : 604
Age : 35
Location : Ballerup
Registration date : 25/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 3:23 am

han sukkede "nej jeg er ikke bøsse og jo du er meget køn, men jeg finder ikke den slags kærligheds krammerrig for tiltrækkende, jeg har mit embede og der skal vi ikke blindes af den slags, forstår du, hvad jeg siger?" hans stemme havde en lille hårhed over sig, men ikke meget, denne teori irriterede ham bare, det var da demoner der brugte en masse tid på hor og utugt, han væmmedes ved tanken, han sukkede, hvis hun troede han var bøsse slap han vel for at hun ville prøve på noget, det var det værste ved menneskens verden, kvinder der hele tiden forsøgte at friste en
Tilbage til toppen Go down
valantha
Admin
Admin
valantha


Antal indlæg : 961
Age : 33
Location : ølstykke
Registration date : 15/11/07

en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 27, 2007 11:17 am

"hun trak på skulderne det må du selv om bare for at slå det fast så ville jeg være mere tryk hvis du var bøsse så jeg vælger at opfatte dig som en du er for køn til ikke at være det" hun lagede sig ned på jorden og kikkede op på stjernerne "de er så smukke de minder mig om den gang jeg var barn" hendes fingere pillede ubevist ved hendes blå krystal halskæde der lyste med et blegt blådt skær
Tilbage til toppen Go down
http://www.warofsouls.forumfreek.com
Sponsoreret inhold





en stom fuld aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en stom fuld aften   en stom fuld aften - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en stom fuld aften
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
tears of angels :: cuil :: skoven-
Gå til: